ja sądzę że do Bielska daleko nie masz a tu hamownia jest w CS
jestem przekonany również że wrażenia z drogi po napisaniu i wgraniu softu wynagrodzą Ci tą krotką trasę
ja sądzę że do Bielska daleko nie masz a tu hamownia jest w CS
jestem przekonany również że wrażenia z drogi po napisaniu i wgraniu softu wynagrodzą Ci tą krotką trasę
Ostatnio edytowany przez klamamoto - 08-05-19 o 14:33
MrMike (07-05-19)
|
Cześć, spotkał się już ktoś z jakimiś modyfikacjami w 1.5 TFSI COD?
Pisałem do CS, ale odpowiedzieli, że jeszcze brak.
Witam,
Umówiony juz jestem na modyfikację ECU (silnik 1.6 tdi 110 KM /CXXB),dodatkowo zaproponowano mi wyprogramowanie zaworu EGR z komputera silnika ,co sądzicie o takim zabiegu?
Generalnie nie mam problemów z egr samochód ma nalatane ok 60 tys km i jak narazie jest ok .Czy taki zabieg w połączeniu ze zwiększaną mocą (liczę na ok 140/320Nm) nie będzie sprawiał problemów?
Ostatnio edytowany przez skynetA3 - 04-07-19 o 16:29
siemka chipował ktoś moze 2.0tdi 184 CUNA?
Przykład od Dynosoft na spreżarce od CUNA🤔
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Spotkał się ktoś z chipem pozostałych silników 2.0tfsi oprócz znanego CNTC?
Czy różnią się osprzętem od wersji CNTC i jaką moc można osiągnąć w nich samym softem?
Wiem, że CHHB to motor z Octavii RS i Passata B8.
Miałem okazje jezdzic S3 8V gdzie zamontowany byl box od compsport w krakowie stage 0,5 + wyciety srodkowy wydech.
4.5 do 100 i 14.5 do 200
jak z wytrzymałością materiału to nie wiem ale s3 jezdzi w wypozyczalni i kazdy daje but - wszystko w jak najlepszym porzadku
oczywiscie tylko 98
Cześć Panowie,
co można zrobić samym softem w 1.4TFSI 122KM w manualu? Modził ktoś?
A3 8P 2.0T 263KM i 394Nm - Gwinted fitmented in progress
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)