no ale takiemu który już to kiedyś robił
pozdr
no ale takiemu który już to kiedyś robił
pozdr
|
Witam!
Problem rozwiązany, w serwisie autoryzowanym (Audi,Volkswagen,Skoda) zrobią za 600 stówek nie wiem czy wygórowana cena ale wolę mieć całe podwozie.
Hahahaha 600zl
Za 600 to mogę Ci to z dojazdem do Ciebie zrobić
A na poważnie to weź poszukaj kogoś innego/ jakiegoś mechanika i podejrzewam ze za regulacje gwintu/ podniesienie auta do góry skasuje 100 plus zbieżność
Gdybys mieszkał bliżej to zrobiłbym Ci to za free tylko na zbieżność musiałbyś jechać.
Podpytaj chłopaków z forum z Twojej okolicy i dogadaj się a nie wydawaj tyle kasy za chwile roboty.
Cześć,
Panowie, mam, może z pozoru głupie pytanie, ale już sam nie wiem co jeszcze "ciekawego" znajdę po poprzednim właścicielu.
Czy jest to możliwe, żeby przełożyć sam wkład amortyzatora z KW V2 w kolumnę ta technixa? Sprężynę mam KW, natomiast samą kolumna jest od technixa....
Da się w ogóle coś takiego zrobić?
Cześć. Mam pewien problem. Nakrętka (regulacja) gwintu trze mi o oponę. Cały sezon przejeździłem i dopiero dziś to zauważyłem przy zmianie kół na zimowe. Musi trzeć tylko podczas jazdy pewnie przy uginaniu opony (nic nie słychać itp). Sprawdziłem na podniesionym aucie i o dziwo jest 1-2mm luzu pomiędzy tą regulacją a oponą i koło obraca się swobodnie. Nie ma też luzu pionowego na łożysku koła (ręcznie tyle ile mogłem tak sprawdziłem) a mimo to jednak trze i obrobiło mi 1mm opony od wewnątrz. Jak załagodzić sytuacje ? Nie chcę windować samochodu do góry i robić tzw. kozy. Jakie wy widzicie wyjścia z tej sytuacji ? Wywalić helpery i skręcić regulacje do góry ? Dystans raczej odpada bo będzie mi tarło o zewnętrzną stronę błotnika z plastikowym nadkolem. Felgi 18 8J ET35 na 215/40 Fotki poniżej.
Dzięki za góry za sugestie.
Jeśli tylko nakrętka jest problemem- to można zastosować Januszowe podejście do tematu😂 czyli zeszlifować nakrętkę 3mm w miejscu styku z oponą. Ale i tak bedzie spasowanie na żyletkę przy wiekszym obciażeniu.
Gesendet von meinem SM-G950F mit Tapatalk
wywal helpery
Części na sprzedaż do: Audi TT 8N BAM A3 8P Sportback R32 S-line Audi A3 8L 1,8T 3d Audi A3 8L 1,8T 5d Audi S3 8L 1,8T
Mocny masz negatyw?
DSG Das iSt Gówno
Też mi przeszła ta myśl przez głowe Dzięki
No właśnie a jak to jest potem z dalszą jazdą ? Nie będzie luźna sprężyna główna. Jeździłeś bez helperów. Dzięki
Raczej nie standardowo tak jak zawieszenie się układa po zglebieniu. Tak to się ma.
Jeszcze fotka. Na regulacji widać jak przycierało.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)