Pokazane rezultaty 1 do 9 z 9

Temat: Zamulone AUQ

  1. #1

    Data dołączenia
    Mar 2017
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zakliczyn
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.6 AVU

    Domyślny Zamulone AUQ

    Witam, mam taki problem że moje 1.8t auq w leonie strasznie zamula
    turbina mało bije i chyba przepływka mało mierzy. Dodaje logi poniżej
    auto bardzo mozolnie wchodzi na obroty i jedzie tak na 120-130 koni
    o Samochodzie:
    wymieniony Map sensor(org.bosch) mechanik mi to zalecił przy takich objawach ale nic nie pomogło(200zł)
    N75 wymieniony niecały rok temu ( kupiony orginalny używany-sprawny niby nowy po nieprawidłowej diagnozie)
    Dv wymienione-używka z 225km(rok temu)
    zawór odmy wymieniony nowy
    Turbo było gdzieś regenerowane jak znajdę kartke dodam kiedy i ile ma przejechane
    szczelność dolotu- szczelny w 99% gdy nabije delikatnie ciśnienia to trzyma tak z 5 minut (max 0,5 bara biłem)
    kat wycięty
    Pierwszy robiony na pb95 reszta na lpg

    http://vaglogi.pl/log-003_020_115_R75iYa.html
    http://vaglogi.pl/log-003_020_0r0k15X.html
    http://vaglogi.pl/log-115_118_0qAedd.html
    http://vaglogi.pl/log-002_033_xGO31.html

  2. #2

    Data dołączenia
    Feb 2017
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Puławy
    Auto
    Audi
    Model
    A4 B6
    Silnik
    inny
    Pomógł
    52 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    2+33 na lpg?
    Jak robisz logi to na benzynie, a zwłaszcza 2+33, bo nie chodzi o diagnostykę instalacji lpg.
    Zrób 115+118 z odpiętą wtyczką od n75. Możliwe, że sztanga źle wyregulowana. Przepływka mało mierzy, bo turbo nie dmucha. Nie dmucha to brakuje przepływu - proste.
    Powinno jechać jak 150km po logach.

  3. #3

    Data dołączenia
    Mar 2017
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zakliczyn
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.6 AVU

    Domyślny

    Dzięki bardzo za odpowiedź, właśnie każdy mi mówi przepływka ale jak turbo tyle nie wciągnie co powinno być to przepływka też nie zmierzy. Wieczorem dodam logi jeszcze raz zrobione

  4. #4

    Data dołączenia
    Feb 2017
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Puławy
    Auto
    Audi
    Model
    A4 B6
    Silnik
    inny
    Pomógł
    52 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Wrzuć jeszcze statyczny 2+33 na pb oczywiście i przed logami kasuj błędy nawet jak ich nie ma.

  5. #5

    Data dołączenia
    Mar 2017
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zakliczyn
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.6 AVU

    Domyślny

    statyczny:
    http://vaglogi.pl/log-002_033_G0ZD432.html
    dynamiczny jeszcze raz:
    http://vaglogi.pl/log-002_033_0Gxy2o.html
    dynamiczny z odpiętą wtyczka n75
    http://vaglogi.pl/log-115_118_9E7qb.html
    dynamiczny z odpietą prepływką
    http://vaglogi.pl/log-115_118_0eVIEdf.html
    i na koniec z wszystkimi wtyczkami
    http://vaglogi.pl/log-115_118_2IJP576.html

    wszysko na PB95

  6. #6

    Data dołączenia
    Feb 2017
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Puławy
    Auto
    Audi
    Model
    A4 B6
    Silnik
    inny
    Pomógł
    52 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Sztangę trzeba podkręcić, z odpiętym n75 powinno dmuchać 0,3bar.
    W auq nie powinna być sonda szerokopasmowa już? Przecież to identyko co aum tylko różni się softem. Który rok tego leona?

  7. #7

    Data dołączenia
    Mar 2017
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zakliczyn
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.6 AVU

    Domyślny

    2000r, podpowiesz jak wyregulować tą sztangę? A mam jeszcze pytanko jak odepne wężyk podciśnienia od DV i w niego dmucham to ucieka zaworkiem tutaj pod bagnetem tak powinno być?

  8. #8

    Data dołączenia
    Feb 2017
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Puławy
    Auto
    Audi
    Model
    A4 B6
    Silnik
    inny
    Pomógł
    52 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Nic nie powinno uciekać, kiedyś pobieżnie sprawdzałem szczelność przez ten wężyk od dv'ki i tak znalazłem dwie nieszczelności.
    Przy sztandze masz dwie nakrętki, kontrę luzujesz, a drugą dokręcasz. Myślę, że 1-1,5obr. na początek i log 115 z odpiętym n75 żeby sprawdzić co to dało.

  9. #9

    Data dołączenia
    Mar 2017
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zakliczyn
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.6 AVU

    Domyślny

    Ok jutro jak dam rady to będę próbował podkręcić tą gruchę, to nie wiem czy nie wymienić tego zaworka

    - - - Aktualizacja postu - - -

    http://vaglogi.pl/log-115_118_D6Tdd0.html z n75
    bez
    http://vaglogi.pl/log-115_118_ERYmIAm.html

    dalej cos nie tak

    - - - Aktualizacja postu - - -

    Myślę że z 6 obrotów zrobiłem spokojnie przed tymi logami

    - - - Aktualizacja postu - - -

    http://vaglogi.pl/log-115_118_001_e7X10o2.html
    http://vaglogi.pl/log-115_118_001_9YdVk9C.html

    - - - Aktualizacja postu - - -

    panowie pokręciłem gruchą i srednie efekty ale podpiąłem dv bezposrenio z kolektora i auto na 2biegu łeb urywa =D

    - - - Aktualizacja postu - - -

    A więc Panowie napiszę od początku bo tam pisałem dość chaotycznie, zacząłem kręcić sztangą turbiny ale dawało to marne efekty, wkoncu wyciąglem wężyk podciśnienia z DV i go zaślepilem. Następnie wziąłem kawałek wężyka i trójnik i wpiąlem się pod wężyk od regulator ciśnienia paliwa (takie okrągłe na listwie wtryskowej co wchodzi kruciec podciśnienia) i auto zaczęło śmigać bardzo fajne, teraz pytanie czy mogę tak jeździć chwilę? Co poprawić i jak to zrobić dobrze? I jak z tą gruszką? Cofnąć ją jak była czy zostawić jak jest? Dwa logi powyżej są aktualne

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •