Widział ktoś kreski od S3 z silnikiem DLRA?
Widział ktoś kreski od S3 z silnikiem DLRA?
|
odnośnie stage 0,5 oczywiscie ze mozemy utracic gwarancje bo wyslalem maila do Audi Polska centrum techniczne a do wiadomosci do tunera który mial zakladac mg catback motorsport ale zajeli oficjalne stanowisko ze nie moge w ogole ingerowac w produkt bo przy ewentualnej usterce podwazą naprawe gwarancyjną a jesli chodzi o box zostawia on parametry w komputerze i jak podepna go w serwisie pod komputer mimo przywrocenia do fabrycznych potrafia to wykryc
Czy ktoś z forumowiczów modował swój silnik CZRA 2.0tfsi 186kM jest to silnik w wersji bez quattro 2018 rok? I jakie są możliwe wyniki na full przelocie? Jest to silnik z pompą paliwa 06G127028 D lub E lub H. Turbo is20.
Czy pompa może go ograniczać bądź wtryski. Czy różni się on od silnika mocno w Quattro?
Silnik to podobno bliźniak od wersji EU 190kM.
Od razu odpowiem że byłem u Tunera i podobno powyżej 240kM mocno już szły temp. do góry i max jaki mógł być to 228kM.
Sam przelot dał wynik 203.5kM i 317nM bez strojenia na pb98 i zmian ustawieniach.
Próbował już ktoś chipa w "nowym" silniku 1,5 tfsi 150KM 2017 rok ? W sumie autko całkiem przyjemnie jeździ, przyspiesza znacznie lepiej niż w katalogu. Jestem ciekaw czy coś jeszcze z niego wyciągnę, napęd na przód, skrzynia S-tronic.
Tak , robiłem 1.5T można dołożyć bezpiecznie ok 35KM +50NM samym softem na pb98.
Hej,
Zrobiłem pól roku temu program w moim 1,8 TFSI Q CJSB
Po pierwszym hamowaniu serii wyszło 187KM (na papierze 180KM) - ponoć to nic nadzwyczajnego z reguły w papierach jest mniej niż w rzeczywistości.
Po zabiegu ostatecznie stanęło na 230KM i 355Nm. Jeżdżę pół roku i generalnie jestem zadowolony, samochód wreszcie ożył. Wcześniej jeździłem lżejszym autem, z większą mocą więc trochę mi tego brakowało... ale...
Mam wrażenie, że teraz czasami skrzynia nie "współgra" z silnikiem. Wiem, że to mało wyjaśnia ale sam nie jestem w stanie nic konkretnego zarzucić. Po prostu odnoszę wrażenie, że samochód czasami szarpnie, czasami źle dobierze bieg. Wydaje mi się, że przed programem tego nie było.
Niestety nie robiłem auta w żadnej znanej/renomowanej stajni. Wybrałem najlepszego (wg. opinii) magika u nas w mieście.
No i pytanie... czy taki stage powinien iść w parze z programem do skrzyni biegów (S-tronic)? Czy to po prostu moje błędne odczucia wynikające z większej mocy?
Soft skrzyni zawsze na + nawet przy samym programie silnika.
A3 8L Hatchback 3D 1997r [1.6 AEH - 101/145] → A3 8L Hatchback 3D 2001r [1.8t AUM - 229/322] → A4 B6 Avant 2002r [1.9tdi AVF - 164/374] → A3 8V Limousine 2015r [2.0tfsi CNTC - 343/487]
Witam. A czy można zrobić sam soft skrzyni gdy już się ma stage1 ecu? Także mam stage1 ecu u siebie bez dsg. Generalnie już autem trochę pojeździłem szybciej i wolniej i nie zauważyłem żeby coś było nie tak. Zrobiłem sobie nawet po obd11 tzw. reset dsg (podstawowe ustawienia skrzyni) aby skrzynia zaczęła się uczyć na nowo mojego stylu jazdy. Niektórzy tunerzy przy stage1 mówią aby robić oba ecu i tcu a niektórzy mówią że samo tcu wystarczy bo przyrosty są za małe i dsg to wytrzyma. Tak czytając teraz to wszystko to nawet profilaktycznie bym podjechał do dobrego tunera i zrobił samo tcu jakby to miało skrzyni pomóc czy usprawnić na lata
A jak wyglada tuning 2.0tdi 150konnego? Można wymienić turbo na większe? Ew co można zdziałać z tym silnikiem, skrzynia manual
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)