Za tysiaka wolałbym 2-3 letnią markową gume. Docierałem potenzy na 8l i mimow ieku trzymaly sie dobrze drogi. Teraz mam na 8p nowe Goodyear Eagle As.3 i też smiało moge polecić.
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Za tysiaka wolałbym 2-3 letnią markową gume. Docierałem potenzy na 8l i mimow ieku trzymaly sie dobrze drogi. Teraz mam na 8p nowe Goodyear Eagle As.3 i też smiało moge polecić.
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Było A3 1.8T AGU -> jest A3 SB FL 2.0 TDI CBAB
|
Ja opony w Audi A3 miałem Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 i jestem z nich baaardzo, ale to bardzo zadowolony. Szczerze polecam Ci, są dość drogie aczkolwiek na bezpieczeństwie nie ma co oszczędzać.
Ostatnio edytowany przez farkin11 - 04-11-20 o 11:47
Tez aktualnie scieram te gumy, ale dla mnie szalu nie robia. Nie mowie, ze sa kiepskie, bo to jednak marka premium, ale do wczesniejszych Vredestein ultrac cento sie nie umywaja. Duzo mniej sztywna scianka boczna, co jest mocno odczuwalne w szybkich zakretach i duzo gorsza trakcja zwlaszcza na mokrym. Mowie tu o jezdzie na limicie, bo wtedy guma pokazuje na co ja stac. Do jazdy "na spokojnie" z pewnoscia sa OK, no ale osobiscie oczekuje od gumy wiecej kosztem szybszego zuzycia, co zrozumiale![]()
Mam podobne odczucia co do tej gumy. Na ostrzejsze jazdy bardziej podobała mi się Potenza ale to też było troche czasu fo tylu i na 8l
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Było A3 1.8T AGU -> jest A3 SB FL 2.0 TDI CBAB
Siemka, szukam dobrych opon letnich marki premium, w rozmiarze 225/45/R17 co sprawdzonego możecie polecić ? Brać wzmocnione ranty czy to bez różnicy?
pirelli P zero nero gt
Jesli ma to trzymac dobrze tez na mokrym to contisportcontact 5 (maly rant ochronny) lub michelin pilot sport 4 ( wiekszy rant ochronny) . W zasadzie na suchym to kazda opona trzyma, ale rzadko ktora dobbrze trzyma tez na mokrym. Z ww bedziesz bardzo zadowolony w kazdych warunkach. Ps wydaje mi sie ze conti ma miekszy bok
1.8T + K04-064 tfsi 359KM/471Nm
Dzięki za opinie pochyle się nad którąś z tych które podałeś 😁
Jeździłem na asymmetric 2, później na 3
I pomimo znacznego nadmiaru mocy guma kleiła bardzo dobrze niezależnie od pogody (powyżej 10st)
Więc śmiało polecam F1 asymmetric choćby nawet i asymmetric 2
Wysłane z mojego Galaxy Note 10 przy użyciu Tapatalka
Uwaga! Mój nick wymawiamy tak jak jest napisane: skrzypul a nie "skszypół"
205 1.9 GTi 128KM, CRX Del-Sol 1.6 136KM, A3 8L 1.8TQ 180KM, S3 8L BAM 260KM, A3 8P 2.0TQ 400KM
S4 B8 3.0 TFSi: 475KM
Chrysler Town&Country 3.6 290PS
There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)