Teraz jeżdżę na sofcie AUQ i jest to samo tj. korekty długoterminowe -12,5%
- - - Aktualizacja postu - - -
I czy 135g/s w przepływie to nie za dużo dla serii 150KM?
Teraz jeżdżę na sofcie AUQ i jest to samo tj. korekty długoterminowe -12,5%
- - - Aktualizacja postu - - -
I czy 135g/s w przepływie to nie za dużo dla serii 150KM?
|
Po jeździe na lpg czy pb te korekty? Wtryski pb masz seryjne? Na serii korekty długoterminowe były ok? Sprawdzałeś dolot, szczelne wszystko łącznie z odmą?
Przepływka to w tym aucie jest org? bo nie wygląda.
Przeplywka zmieniona na taka sama, Bosch. (czyszczona) Wydaje mi sie ze za duzo troche mierzy - patrzac po logach na forum, nawet na biegu jalowym
Zrobilem nowe logi na ciut slabszym programie:
http://vaglogi.pl/log-002_033_A8lj91.html
http://vaglogi.pl/log-003_020_7feArPv.html
http://vaglogi.pl/log-115_118_d9t5w.html
I teraz tak, zauwazylem dziwne zachowanie a bycmoze to norma. Kiedy auto jest zimne/letnie lambda nie pokazuje nic. Potem idzie ostro na bogato.
http://vaglogi.pl/log-001_003_MUYTiUm.html
UWAGA bardzo dlugi LOG.
i dwa pozostale juz na rozgrzanym:
http://vaglogi.pl/log-002_033_ROKZ8.html
http://vaglogi.pl/log-090_093_90GCwrI.html
- - - Aktualizacja postu - - -
Zastanawiam się czy tak niewielki wpływ mogła mieć kratka której u mnie nie ma w przeplywomierzu? Czy ma ona jedynie na celu wyłapywanie wiekszych brudow
- - - Aktualizacja postu - - -
Zrobiłem jeszcze jeden test korekty -15% na jałowym biegu. Odpialem wtyczkę od przepływu i poszło na +22-25%
Ostatnio edytowany przez IceNuke - 16-11-21 o 08:54
W innym przepływomierzu też jej nie miałem, i tam korekty były okej.
Podmienię i zobaczę.
Ostatnio edytowany przez IceNuke - 17-11-21 o 05:39
Dla potomnych winny był przepływomierz. Był sprawny ale pomiar był niewłaściwy.
Odnośnie kratki w przepływce nie ma ona znaczenia
Problem wrócił. Wtryskiwacze wymienione, regulator wymieniony, przepływomierz również. Korekty długoterminowe na pb. -18%
Co może byc przyczyną? Na gazie śmiga dobrze.
Przy zejściu z obrotów lecą korekrty na -26 procent nawet i słychać przymulenie. Za moment wstaje w okolice 0%
Postanowiłem zalozyc nowy watek, punkt wyjsciowy:
A3 8L 1.8T AUM fabryczne jedynie zrobione downpipe.
Program do logow ponizej wgrany fabryczny, powracajace bledy DTC to:
16711 - Knock Sensor 1 (G61) Signal too Low
P0327 - 35-00 --
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
P0130 - 35-00 --
Ponizej Logi na PB, bledy usuwane przed kazdym logiem. Logi nie do odcinki bo auto się nie dokręca do konca.
Statyczne:
Grupa 32
Grupa 2 i 33
Grupa 1 i 3
Dynamiczne:
Grupa 3 i 20
Grupa 2 i 33
Grupa 115 i 118
Regulator podmieniony (pekniety byl przewod) dolot szczelny.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)