|
Pomiędzy sprzęgłem, a kołem. Szczelinomierz i pomierz, powinno być 0,4-0,6mm. WIdać, że magnes nie ma siły spiąć sprzęgła więc albo to albo całe sprzęgło z elektromagnesem do wymiany.
Tam praktycznie nie ma żadnego luzu między sprzęgłem a kołem więc raczej to wykluczam.
Czynnik jakiś jest w układzie bo sprawdziłem na tej rurce z przodu od klimy gdzie podłącza się tym urządzenie,. Nacisnąłem tą kulkę i dosyć mocno gaz ulatywał.
Witam
od 3 dni jestem posiadaczem A3 z 2000r. wziąłem auto z niedziałającą klimatyzacją
Sprężarka na krótko działa, lecz nie wychodzi prąd z tej wtyczki która jest przy sprężarce.
Po lewej stronie w rogu jest czujnik ( czujnik ciśnienia ? ) nie wiem jak to się nazywa profesjonalnieCzy to on może być winowajcą problemu ?
sprawdź błędy bo przyczyn jest kilka
dla zasady sprawdź bezpieczniki 30A i ich płytki stykowe na puszce akumulatorze
czynnik uzupełnij bo może jest mało
mają być 3 bezpieczniki
https://www.a3-club.net/forum/showth...60#post1626560
błędy do sprawdzenia bo czujnik jak i silniczki je pokażą
Witam szanowne grono posiadaczy A3. Mam taki problem z moją A3 2000 rok, mianowicie po naciśnięciu śnieżynki nie uruchamia mi się sprężarka klimatyzacji, obroty na silniku wzrastają ale nie ma tego cyknięcie na sprężarce. Kompresor po podłączeniu na krótko startuje. W czym szukać przyczyny? Bylem u dwóch mechaników jeden stwierdził że trzeba szukać przyczyny centymetr po centymetrze i że według jego to sie nie opłaca. Faktycznie to taki ciężki temat? Drugi z mechaników troszke ruszył głową, podmienił jakiś czujnik na rurce przy kielichu,sprawdził szczelność ukladu, następnie sprawdził kompresor i wentylatory na krótko i ruszyły. I powiedział że winny może być moduł od wentylatorów pod aku. Czy w naszych A3 coś jeszcze odpowiada za działanie klimy czy faktycznie to może być ten moduł? Bezpieczniki na aku sprawdzone, zmostkowałem piny na wtyczce czujnika na rurce i tez nie ruszyło (tak zostałem poinstruowany żeby zrobić) na climatronicu wyskakuje błąd 153. Klima przestała działać z dnia na dzień. Za każdą pomoc i wskazówki będę ogromnie wdzięczny.
tak sterownik może za to odpowiadać bo sam tak miałem i po jego wymianie ruszyło
sprawdź tylko jaki ma numer i kup taki sam
jak zdemontujesz nadkole przednie lewe to też go widać
A ten sterownik odpowiada za podanie prądu na kompresor? Bo u mnie na wtyczce od kompresora brak napięcia. I teraz pytanie kupować nowy czy używkę? Na allegro znalazłem za ok 150zł, a za używkę gość na szrocie krzyknął 200.
There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)