Dzięki wielkie kolego, trochę mi się rozjaśniło. A nie pamiętasz może które piny w przekaźniku odpowiadają za tą blokadę?
Dzięki wielkie kolego, trochę mi się rozjaśniło. A nie pamiętasz może które piny w przekaźniku odpowiadają za tą blokadę?
|
Tutaj schemat:
https://www.dropbox.com/s/ekllqqx8pd..._J226.PNG?dl=0
Światło cofania - czujnik trzeba wpiąć pomiędzy pin 4 i 5. Tutaj nie ma niestety żadnych skrótów. Trzeba przewód (a nawet dwa..) dołożyć aż do skrzyni, do wybieraka.
Rozrusznik - nie mam teraz pewności czy to będzie plug&play, ale wydaje mi się, że najprostszym rozwiązaniem jest zastąpienie tego dużego przekaźnika takim zwykłym, jednoobwodowym (np. o oznaczeniu 53). Zostawienie tego przekaźnika jest podyktowane tym, że w automacie do zapłonu ze stacyjki idzie przewód 0,5mm2 (pin 6), a na rozrusznik 2,5mm2 (pin 8 ). Łączenie wprost tych przewodów przyniesie oczekiwany skutek, ale ja odradzam takie manewry, chyba że ktoś lubi pożary pod deską w samochodzie![]()
Ostatnio edytowany przez klamamoto - 21-05-16 o 15:19
A3 8L AGU ECP->EVS; A4 APR ECB DAJ; 80 B3 RU AKS->AKM
Witam
posiadam w A3 8L 1.8T ARZ skrzynie automatyczną 4 biegową oznaczenie ELU jednak z racji nieopłacalności naprawy jestem zmuszony szukać innej sprawnej. Chciałbym zamienić automat na tiptronic 5 biegowy, proszę o informację jaka skrzynia z jakim oznaczeniem będzie pasować do tego silnika i z czym wiąże się taka zmiana (sterownik, programowanie, półosie, rozrusznik, sprzęgło, drążek zmiany biegów)? Przekopałem internet i nie znalazłem odpowiedzi. Jeśli taka zmiana nie jest możliwa to prośba o informację na jaką skrzynią z oznaczeniem można zmienić obecną (tylko automat), nie ukrywam skrzyń o oznaczeniu ELU jak na lekarstwo.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)