Zacznij od org softu i diagnozy.
Zacznij od org softu i diagnozy.
|
Jest lepiej co do czasów wtrysku ale ten soft raczej dupny więc zrób co kolega wyżej napisał.
Problem rozwiązany, winowajcą był szalony soft wystrojony na 1.3bara na seryjnej turbinie. Ktoś miał fantazje a strojona była jeszcze u Niemców.
Auto sprawdzone u profesjonalnego diagnosty i nazwane „wzorowym”.
Dziękuje za pomoc.![]()
Pozwółcie, że sie podepne po takim czasie heh
Wyskakuje mi bład 17705- spadek cisnienia pomiędzy turbo a przepustnicą
Na jałowym biegu walują obroty w zakrecie około 100RPM, przepływomierz wyczysciłem, widac, ze był przed zakupem auta zmieniany
Turbina załącza sie w tryb awaryjny dosyc często i to mnie nie pokoi, turbo po regeneracji około miesiąc temu.
Zrobiłem logi dynaminczne i statyczne ale no z racji, że dopiera zaczynam przygode w tym fachu no to potrzebowałbym pomocy w odczytaniu ich
Statyczne:
001, 003
https://vaglogs.com/log/001-002-003-...6-9252006bf05f
000
https://vaglogs.com/log/000-Zatrzyma...3-d34b1f73886f
DYnamiczne:
115, 118
https://vaglogs.com/log/115-118-Zatr...8-3999710f2193
003,020
https://vaglogs.com/log/003-020-Zatr...2-71b853646158
002, 033
https://vaglogs.com/log/002-033-Zatr...6-9e7ef4eafddc
Z góry dzieki za pomoc![]()
z tego co widze to ten silnik masz po programie, bo to nie pompowało tyle w serii.
turbina i reszta podzespołów jest seryjne, czy coś tam było modzone?
doładowanie masz dużo większe, a przepływ taki, jak u mnie w seryjnym 180km, więc coś nie halo
szczelność dolotu sprawdziłeś?
druga rzecz, ten błąd może sie pojawiać przy nie sprawnym zaworze DV z tego co czytałem, więc też fajnie by go obejrzeć
i w podpisie se zmień, bo masz AUM, a z tego co widze, to jeździsz AUQ![]()
Tak był program robiony, obawiam sie, ze to jest gotowiec...
Reszta jest w serii
Przepływ masz na poziome 150 g/s w serii??
A jesli chodzi o to doładowanie zadane z poczatku, ktore nagle zaczelo wynosic 1,7bar, 1,9bar moze byc poprzez opoznionym startem logow dobrze mysle, poza tym roznica miedzy cisnieniem zadanym, a aktualnym wynisu 0,7bar do momentu osiagnięcia 100% obciążenia silnika, mam rozumiec, ze to jest okej? W pożniejszych fazach nie ma zandych przeładowań ani niedołądowań.
DV, uklad dolotowy sprawdze i na dniach dam znac
Skąd domysł, ze AUQ?? AUM kolego![]()
a bo źle popatrzyłem na nr od ECU i po drugie w temacie od AUQ napisałeś
mam ~150 mg/s w serii, ale u mnie 180km, i to przy doładowaniu niższym
w każdym razie na początek trzeba by posprawdzać szczelność itd, potem można myśleć dalej
There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)