Gdyby jeszcze ktoś wymieniał... Nie ma potrzeby żadnego wymieniania klawiatury, lutowania diodek czy innego druciarstwa. Wszystko działa plug&play a już na pewno w samochodach po 2006 roku.
Jedyne co trzeba zrobić to:
- przeklikać adaptację i te wszystkie testy w vcds. Wtedy choinka błędów zniknie i panel będzie już działał 99%.
- trzeba wywalić klapę zasysania powietrza z wnętrza auta. Jest to pierwsza klapa za schowkiem. Poliftowy panel z jakiegoś powodu jej nie obsługuje i to nieważne czy klima czy nie, po prostu funkcja obiegu zamkniętego nie działa ponieważ zamyka tylko klapę dopływu powietrza z zewnątrz, jednocześnie nie otwierając tej klapy. Dlatego zgłaszany był problem "buzowania" powietrza wewnątrz auta a nie leci ona przez nawiewy bo zwyczajnie nie ma wlotu. Klapę wyciągamy bardzo prosto po prostu rozchylając jej uchwyty z wyczuciem i wyciągając ją z przegubów obrotowych. Jedyne co "tracimy" przez jej usunięcie to że teraz przy obiegu otwartym ciągnie nam mix powietrza z kabiny i z zewnątrz a nie tylko świeże z zewnątrz. Natomiast przy obiegu zamkniętym i przy klimatyzacji która ten obieg wymusza powietrze idzie już tylko z wewnątrz pojazdu, ponieważ druga klapa od strony podszybia działa normalnie.