moj wydech wyglada tak
![]()
moj wydech wyglada tak
![]()
|
www.unitronic.pl ---> tam robiłem przy K03 / K04-01
www.el-tec.pl ---> tam robiłem przy K04
pzdr
a ja mam dp 3cale przy k03
koszt rura -30zł
spawanie - 20zł
niestety nie kwasówka, ale grube ścianki![]()
Części na sprzedaż do: Audi TT 8N BAM A3 8P Sportback R32 S-line Audi A3 8L 1,8T 3d Audi A3 8L 1,8T 5d Audi S3 8L 1,8T
czapu ile Cie wynioslo w tych firmach?
Grabarz czytalem ze na zwyklej rurce dp wytrzyma max 1 rok, za wysoka temperatura i spali ja... tez zalezy jaka masz turbinke i ile koniow?
Karwan widze ze daleko masz 3 cale, ja chce tak max do katalizatora 3 cale a potem zejsc delikatnie do 2.5
ps. nom coz juz mniejwiecej wiem co i jak tylko teraz potreba materialow i wolnego od pracy i poszukania jakiegos grzebka ktory cos zdziala...
Audi A3 Oettinger ProjektZwo 204KM 285NM
1.8T AGU obecnie z turbina K03s z dolotem z UNITRONICa i DP 3.0" reszta 2.5 koncowy wydech
Wczesniej chip z oettingera na teoretycznie 195KM
Pakiet stylistyczny zewnetrzny i wewnetrzny wszytko ProjektZwo (jedynie dokladka przod oettinger)
Sorry za OT, ale co daje taki DP?![]()
A4 1.9 TDi 170PS > A3 1.8T 150PS
u mnie rok będzie w kwietniu i napewno wytrzyma dłuzej bo jak napisałem scianki są dość grube sporo grubsze niż ori.
A koniki seria 150KM na k03.
Części na sprzedaż do: Audi TT 8N BAM A3 8P Sportback R32 S-line Audi A3 8L 1,8T 3d Audi A3 8L 1,8T 5d Audi S3 8L 1,8T
zdejmujesz stary dp , odcinasz z niego flansze , przykrecasz do turbiny i dalej trzeba docianc rure kolanaka tak aby to pasowalo do reszty ukladu i nie obijalo sie o podwozie
potrzebny bedzie nowy tlumnik drgan-plecionka i cos czym polaczysz uklad stary z nowym sa specialne obejmy
inaczej sie nie da , dobry spawacz TIG wezmie za zrobienie jednego koleczka ok 10zł
Ostatnio edytowany przez _Grześ_ - 04-03-08 o 10:37
[S] hamulce 256mm do 8L
uasz wyjscie z turbinki masz otwor 3 cale, do niego przychodzi flansza z rura 2.5 cala wiec bezposrednio z turbiny masz przychamowane spalinki, aby udroznic je montujesz rurke 3 cale do flanszyjaks tak;>
Grzes tak myslalem czy poprostu nie wyciagnac starego i na podstawie starego nie wyspawac nowegoczy poprostu spasowywac na aucie... i tak mysle czy nie dac dwoch zlaczek elastycznych by turbinka nie cierpiala ?
Audi A3 Oettinger ProjektZwo 204KM 285NM
1.8T AGU obecnie z turbina K03s z dolotem z UNITRONICa i DP 3.0" reszta 2.5 koncowy wydech
Wczesniej chip z oettingera na teoretycznie 195KM
Pakiet stylistyczny zewnetrzny i wewnetrzny wszytko ProjektZwo (jedynie dokladka przod oettinger)
gelus, fajnie ze powiedziales jak zamontowacale ja sie pytalem co daje taki DP? Bo przyrost mocy raczej malutki, czy sa jeszcze jakies korzysci?
A4 1.9 TDi 170PS > A3 1.8T 150PS
uasz czy przyrost mocy maly hmmm przy dobrym wydechu kompletnym mozesz dojsc nawet do kilkunastu KM , przy samym dp moze sie wypowiedza Ci co zrobili juz to... jesli dobrze kojarze to ok 5KM powinno przyjsc... nom i wieksza moc odczuwalna z nizszych nawet obrotow gdyz lepszy wylot spalin
Audi A3 Oettinger ProjektZwo 204KM 285NM
1.8T AGU obecnie z turbina K03s z dolotem z UNITRONICa i DP 3.0" reszta 2.5 koncowy wydech
Wczesniej chip z oettingera na teoretycznie 195KM
Pakiet stylistyczny zewnetrzny i wewnetrzny wszytko ProjektZwo (jedynie dokladka przod oettinger)
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)