Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 11 do 20 z 45

Temat: downpipe 3cale

  1. #11
    KARWAN's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    POZNAŃ / Lausanne
    Auto
    3.0 TDI +
    Model
    Inny
    Silnik
    1.8T AGU

    Domyślny

    moj wydech wyglada tak
    1

    13,65 -1/4

  2. #12

    Data dołączenia
    Nov 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Los Angeles
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AEH
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    www.unitronic.pl ---> tam robiłem przy K03 / K04-01

    www.el-tec.pl ---> tam robiłem przy K04

    pzdr

  3. #13
    Grabek's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wyszków
    Auto
    OOOO
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T BHZ
    Pomógł
    284 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    a ja mam dp 3cale przy k03

    koszt rura -30zł
    spawanie - 20zł

    niestety nie kwasówka, ale grube ścianki
    Części na sprzedaż do: Audi TT 8N BAM A3 8P Sportback R32 S-line Audi A3 8L 1,8T 3d Audi A3 8L 1,8T 5d Audi S3 8L 1,8T

  4. #14
    gelus's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kalisz
    Auto
    A4
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    czapu ile Cie wynioslo w tych firmach?
    Grabarz czytalem ze na zwyklej rurce dp wytrzyma max 1 rok, za wysoka temperatura i spali ja... tez zalezy jaka masz turbinke i ile koniow?
    Karwan widze ze daleko masz 3 cale, ja chce tak max do katalizatora 3 cale a potem zejsc delikatnie do 2.5
    ps. nom coz juz mniejwiecej wiem co i jak tylko teraz potreba materialow i wolnego od pracy i poszukania jakiegos grzebka ktory cos zdziala...
    Audi A3 Oettinger ProjektZwo 204KM 285NM
    1.8T AGU obecnie z turbina K03s z dolotem z UNITRONICa i DP 3.0" reszta 2.5 koncowy wydech
    Wczesniej chip z oettingera na teoretycznie 195KM
    Pakiet stylistyczny zewnetrzny i wewnetrzny wszytko ProjektZwo (jedynie dokladka przod oettinger)

  5. #15
    uasz's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bydgoszcz
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Sorry za OT, ale co daje taki DP?
    A4 1.9 TDi 170PS > A3 1.8T 150PS

  6. #16
    Grabek's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wyszków
    Auto
    OOOO
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T BHZ
    Pomógł
    284 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    u mnie rok będzie w kwietniu i napewno wytrzyma dłuzej bo jak napisałem scianki są dość grube sporo grubsze niż ori.
    A koniki seria 150KM na k03.
    Części na sprzedaż do: Audi TT 8N BAM A3 8P Sportback R32 S-line Audi A3 8L 1,8T 3d Audi A3 8L 1,8T 5d Audi S3 8L 1,8T

  7. #17
    _Grześ_'s Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mazowieckie
    Auto
    BFH Quattro
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    zdejmujesz stary dp , odcinasz z niego flansze , przykrecasz do turbiny i dalej trzeba docianc rure kolanaka tak aby to pasowalo do reszty ukladu i nie obijalo sie o podwozie

    potrzebny bedzie nowy tlumnik drgan-plecionka i cos czym polaczysz uklad stary z nowym sa specialne obejmy

    inaczej sie nie da , dobry spawacz TIG wezmie za zrobienie jednego koleczka ok 10zł
    Ostatnio edytowany przez _Grześ_ - 04-03-08 o 10:37
    [S] hamulce 256mm do 8L

  8. #18
    gelus's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kalisz
    Auto
    A4
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    uasz wyjscie z turbinki masz otwor 3 cale, do niego przychodzi flansza z rura 2.5 cala wiec bezposrednio z turbiny masz przychamowane spalinki, aby udroznic je montujesz rurke 3 cale do flanszy jaks tak;>
    Grzes tak myslalem czy poprostu nie wyciagnac starego i na podstawie starego nie wyspawac nowego czy poprostu spasowywac na aucie... i tak mysle czy nie dac dwoch zlaczek elastycznych by turbinka nie cierpiala ?
    Audi A3 Oettinger ProjektZwo 204KM 285NM
    1.8T AGU obecnie z turbina K03s z dolotem z UNITRONICa i DP 3.0" reszta 2.5 koncowy wydech
    Wczesniej chip z oettingera na teoretycznie 195KM
    Pakiet stylistyczny zewnetrzny i wewnetrzny wszytko ProjektZwo (jedynie dokladka przod oettinger)

  9. #19
    uasz's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bydgoszcz
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    gelus, fajnie ze powiedziales jak zamontowac ale ja sie pytalem co daje taki DP? Bo przyrost mocy raczej malutki, czy sa jeszcze jakies korzysci?
    A4 1.9 TDi 170PS > A3 1.8T 150PS

  10. #20
    gelus's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kalisz
    Auto
    A4
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    uasz czy przyrost mocy maly hmmm przy dobrym wydechu kompletnym mozesz dojsc nawet do kilkunastu KM , przy samym dp moze sie wypowiedza Ci co zrobili juz to... jesli dobrze kojarze to ok 5KM powinno przyjsc... nom i wieksza moc odczuwalna z nizszych nawet obrotow gdyz lepszy wylot spalin
    Audi A3 Oettinger ProjektZwo 204KM 285NM
    1.8T AGU obecnie z turbina K03s z dolotem z UNITRONICa i DP 3.0" reszta 2.5 koncowy wydech
    Wczesniej chip z oettingera na teoretycznie 195KM
    Pakiet stylistyczny zewnetrzny i wewnetrzny wszytko ProjektZwo (jedynie dokladka przod oettinger)

Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •