Strona 5 z 17 PierwszyPierwszy ... 3456715 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 41 do 50 z 164

Temat: Strumienica

  1. #41

    Data dołączenia
    Nov 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Los Angeles
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AEH
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    bubu, kolega marti ma wolnossaka

    pzdr

  2. #42
    MarekB's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi & VW
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    34 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    A ja wspawałem kata, i w przypadku wolnossącego nie widze sensu wstawiać strumienicy,
    Po wstawieniu nowego kata w miejsce starego autko jeździ, aż miło
    Odkupię wolny czas, info na PW
    Cześci do Audi i nie tylko

  3. #43
    AdiGTI's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    3CITY
    Auto
    A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD

    Domyślny

    ja nie wiem kiedyś trochę o tych strumienicach czytałem i zdania uczonych są podzielone,
    najczęściej że wywalenie kata to nie najprostszy i najszybszy pomysł na większą moc, a taka pokusa jest pierwsza
    z większą mocą może być różnie a sam "inny" dzwięk często daje subiektywne poczucie większej mocy i wcale nie mówi o tym że więcej Psków jest podmaską...
    plus różne czujniki nie zawsze łapiące wydech bez kata....
    jak coś wstaw sobie kat sportowy... ale może to za droga impreza
    poszukaj w necie jest trochę na ten temat wrzuć w google strumienica i ci trochę tego wyskoczy o układach wydechowych, jak coś znajdę co kiedyś przeczytałem dam linki
    powodzenia
    Ostatnio edytowany przez AdiGTI - 24-03-08 o 17:14

  4. #44
    Radek29's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Dzaiałoszyn
    Auto
    audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU

    Domyślny

    ja wstawiłem strumiennice bo na hamowni wyszło brak 30 koni ale w sumie nie potrzebnie bo kat był dobry cały minus to niska cena katalizatora 50 zł bo to splot siatki drucianej

  5. #45
    lukone's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mińsk Mazowiecki
    Auto
    ¡uoısıʌ ǝn1q 3ɐ ıpnɐ
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    mam pytanko w plecionce pomiędzy turbiną a katalizatorem zrobiła mi się mega dziura i jutro zabieram się za wykręcenie całej rury i wpadłem na pomysł że przy okazji wycięcia starej i wspawania nowej plecionki dodatkowo wywale katalizator (mam 270.000 przebiegu) i wstawię strumienicę!!
    Na allegro strumienic do wyboru do koloru ale nie wiem która dokładnie będzie mi pasowała.... jaka średnica będzie odpowiednia do A3'trójki ?? - 45,50,55mm ??
    może znacie jakąś firmę sprzedającą strumienice albo jakiegoś zaufanego sprzedawcę z allegro ??

  6. #46
    MaGGu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Okolice Krakowa
    Auto
    Audi S3 8V
    Model
    S3 8V
    Silnik
    2.0 TFSI - CJXC (300 KM)
    Pomógł
    57 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    A po co Ci ta strumienica ?? Strumienic w silniku turbo doładowanych może tylko zaszkodzić !!!!
    Jak chcesz zrobić to dobrze to wspawaj tylko kawałek rurki i tyle !! Nie baw sie w jakieś strumienice.
    Średnica rury to 55 mm.
    Audi A3 8L VP - 192 KM 404NM by DynoSoft - SOLD
    Audi A3 8L PD - 224KM 430 NM by COMPSport - SOLD
    Audi A3 8P BKD - 216KM 435NM by DynoSoft - SOLD
    VW GOLF 6 R20 CDLF - 350KM 445NM by COMPsport - SOLD

    Audi S3 CJXC Sportback - 385KM 492NM by
    COMPsport - NOW


  7. #47
    lukone's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mińsk Mazowiecki
    Auto
    ¡uoısıʌ ǝn1q 3ɐ ıpnɐ
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    MaGGu trochę boje się przeglądu dlatego myślałem o strumienicy ale w takim razie to chyba wypatroszę katalizator

  8. #48
    MaGGu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Okolice Krakowa
    Auto
    Audi S3 8V
    Model
    S3 8V
    Silnik
    2.0 TFSI - CJXC (300 KM)
    Pomógł
    57 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez lukone Pokaż post
    MaGGu trochę boje się przeglądu dlatego myślałem o strumienicy ale w takim razie to chyba wypatroszę katalizator
    No co Ty. Ja pojechałem na przegląd a mam wydech przelotowy, od turbo do samego końca rura i gość nawet nie zauważył
    Wypatroszenie - Lepsze rozwiązanie
    Audi A3 8L VP - 192 KM 404NM by DynoSoft - SOLD
    Audi A3 8L PD - 224KM 430 NM by COMPSport - SOLD
    Audi A3 8P BKD - 216KM 435NM by DynoSoft - SOLD
    VW GOLF 6 R20 CDLF - 350KM 445NM by COMPsport - SOLD

    Audi S3 CJXC Sportback - 385KM 492NM by
    COMPsport - NOW


  9. #49
    LeoRulez's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zamość
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    41 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    MaGGu a jak z dzwiekiem, nie jest mocno glosno?
    Co masz na koncu?

    Strumienica generalnie napewno poprawi osiagi w porownaniu do zatkanego kata, a ma ta przewage nad rurka, ze na przegladzie nie ma sie do czego przyczepic to raz a dwa, ze nadaje ruch wirowy spalinom dzieki wlasnie tym siatkowym łuskom przez co nie ma problemu metalicznego podzwieku w okolicach maksymalnego momentu.

  10. #50
    MaGGu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Okolice Krakowa
    Auto
    Audi S3 8V
    Model
    S3 8V
    Silnik
    2.0 TFSI - CJXC (300 KM)
    Pomógł
    57 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez LeoRulez Pokaż post
    , ze nadaje ruch wirowy spalinom dzieki wlasnie tym siatkowym łuskom
    I dlatego właśnie nie może być stosowana w silnikach turbo doładowanych !! Spaliny wtedy lubią sie "wracać".W silnikach turbo doładowanych muszą wydostawać sie bardzo szybko, co powoduje szybsze napełnienie sie turbiny.
    Jeśli chodzi o odgłos w dieslach to sie nie zmienia, może ciut głośniej słychać turbine i to wszystko.
    Audi A3 8L VP - 192 KM 404NM by DynoSoft - SOLD
    Audi A3 8L PD - 224KM 430 NM by COMPSport - SOLD
    Audi A3 8P BKD - 216KM 435NM by DynoSoft - SOLD
    VW GOLF 6 R20 CDLF - 350KM 445NM by COMPsport - SOLD

    Audi S3 CJXC Sportback - 385KM 492NM by
    COMPsport - NOW


Strona 5 z 17 PierwszyPierwszy ... 3456715 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •