bubu, kolega marti ma wolnossaka
pzdr
bubu, kolega marti ma wolnossaka
pzdr
|
A ja wspawałem kata, i w przypadku wolnossącego nie widze sensu wstawiać strumienicy,
Po wstawieniu nowego kata w miejsce starego autko jeździ, aż miło
ja nie wiem kiedyś trochę o tych strumienicach czytałem i zdania uczonych są podzielone,
najczęściej że wywalenie kata to nie najprostszy i najszybszy pomysł na większą moc, a taka pokusa jest pierwsza
z większą mocą może być różnie a sam "inny" dzwięk często daje subiektywne poczucie większej mocy i wcale nie mówi o tym że więcej Psków jest podmaską...
plus różne czujniki nie zawsze łapiące wydech bez kata....
jak coś wstaw sobie kat sportowy... ale może to za droga impreza
poszukaj w necie jest trochę na ten temat wrzuć w google strumienica i ci trochę tego wyskoczy o układach wydechowych, jak coś znajdę co kiedyś przeczytałem dam linki
powodzenia
Ostatnio edytowany przez AdiGTI - 24-03-08 o 17:14
ja wstawiłem strumiennice bo na hamowni wyszło brak 30 koni ale w sumie nie potrzebnie bo kat był dobry cały minus to niska cena katalizatora 50 zł bo to splot siatki drucianej
mam pytankow plecionce pomiędzy turbiną a katalizatorem zrobiła mi się mega dziura i jutro zabieram się za wykręcenie całej rury i wpadłem na pomysł że przy okazji wycięcia starej i wspawania nowej plecionki dodatkowo wywale katalizator (mam 270.000 przebiegu) i wstawię strumienicę!!
Na allegro strumienic do wyboru do koloru ale nie wiem która dokładnie będzie mi pasowała.... jaka średnica będzie odpowiednia do A3'trójki ?? - 45,50,55mm ??
może znacie jakąś firmę sprzedającą strumienice albo jakiegoś zaufanego sprzedawcę z allegro ??
A po co Ci ta strumienica ?? Strumienic w silniku turbo doładowanych może tylko zaszkodzić !!!!
Jak chcesz zrobić to dobrze to wspawaj tylko kawałek rurki i tyle !! Nie baw sie w jakieś strumienice.
Średnica rury to 55 mm.
Audi A3 8L VP - 192 KM 404NM by DynoSoft - SOLD
Audi A3 8L PD - 224KM 430 NM by COMPSport - SOLD
Audi A3 8P BKD - 216KM 435NM by DynoSoft - SOLD
VW GOLF 6 R20 CDLF - 350KM 445NM by COMPsport - SOLD
Audi S3 CJXC Sportback - 385KM 492NM by COMPsport - NOW
MaGGu trochę boje się przeglądu dlatego myślałem o strumienicyale w takim razie to chyba wypatroszę katalizator
![]()
Audi A3 8L VP - 192 KM 404NM by DynoSoft - SOLD
Audi A3 8L PD - 224KM 430 NM by COMPSport - SOLD
Audi A3 8P BKD - 216KM 435NM by DynoSoft - SOLD
VW GOLF 6 R20 CDLF - 350KM 445NM by COMPsport - SOLD
Audi S3 CJXC Sportback - 385KM 492NM by COMPsport - NOW
MaGGu a jak z dzwiekiem, nie jest mocno glosno?
Co masz na koncu?
Strumienica generalnie napewno poprawi osiagi w porownaniu do zatkanego kata, a ma ta przewage nad rurka, ze na przegladzie nie ma sie do czego przyczepic to raz a dwa, ze nadaje ruch wirowy spalinom dzieki wlasnie tym siatkowym łuskom przez co nie ma problemu metalicznego podzwieku w okolicach maksymalnego momentu.
I dlatego właśnie nie może być stosowana w silnikach turbo doładowanych !! Spaliny wtedy lubią sie "wracać".W silnikach turbo doładowanych muszą wydostawać sie bardzo szybko, co powoduje szybsze napełnienie sie turbiny.
Jeśli chodzi o odgłos w dieslach to sie nie zmienia, może ciut głośniej słychać turbine i to wszystko.
Audi A3 8L VP - 192 KM 404NM by DynoSoft - SOLD
Audi A3 8L PD - 224KM 430 NM by COMPSport - SOLD
Audi A3 8P BKD - 216KM 435NM by DynoSoft - SOLD
VW GOLF 6 R20 CDLF - 350KM 445NM by COMPsport - SOLD
Audi S3 CJXC Sportback - 385KM 492NM by COMPsport - NOW
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)