Strona 12 z 21 PierwszyPierwszy ... 21011121314 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 111 do 120 z 204

Temat: szafa/zegary z FIS'em

  1. #111
    uasz's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bydgoszcz
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Czyli jak to teraz jest?
    Jak sprawdzic gdzie mam immo? I co jakie beda z nim komplikacje?
    A4 1.9 TDi 170PS > A3 1.8T 150PS

  2. #112
    MiG25's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żyrardów
    Auto
    .:OOOO:.
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    83 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez BartOwl Pokaż post
    nie wiem jak w nowszych wersjach, ale w poczciwych 8L bez CANa immo jest w licznikach.
    z CANem też w liczniku W 8L jest na pewno w liczniku.
    Coś jest pokombinowane tylko z tymi generacjami IMMO , ale dokładnie nie wiem o co chodzi. (od któregoś roku modelowego jest innaczej kodowane - zabezpieczone i licznik od starszych nie będzie pasował , ale nic więcej nie wiem)
    Ostatnio edytowany przez MiG25 - 08-04-08 o 08:55

  3. #113
    Krayes's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Płock
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    A da się tak wymienić zegary żeby nie wyskakiwał żąden błąd?

  4. #114

    Data dołączenia
    Jul 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    podkarpackie
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T AMK
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    wystarczy zmostkowac odpowiednie piny i błedy nie wyskocza..
    z immo tez mozna dac rade w a3 8l wszystkie chyba mialy w zegarach (a4 95-97 immo w puszce nie w zegarach) .
    Pyanie tylko o impuls spalania... czy jest to moze sygnal taki jak impuls wtryskiwaczy czy moze jakis inny sygnał, czy ktos wie/moze sprawdzic z ktorgo pina ecu idzie ten sygnal??
    bo nie moge znalesc nigdzie rozpiski pinow z ecu w agu....

  5. #115
    tomekAGU's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    pNERA
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    28 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez daw21 Pokaż post
    czy ktos wie/moze sprawdzic z ktorgo pina ecu idzie ten sygnal??
    bo nie moge znalesc nigdzie rozpiski pinow z ecu w agu....
    dokladnie tez poprosze o takie info.

  6. #116
    strikerbest's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    20 razy
    Podziękował
    18 razy

    Domyślny

    Panowie niech ktoś wreszcie zrobi rozpiskę krok po kroku i wrzuci do warsztatu. Napewno będziemy wszyscy wdzięczni.

  7. #117
    MiG25's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żyrardów
    Auto
    .:OOOO:.
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    83 razy

    Domyślny

    Tylko w tym problem ,że jeszcze chyba nikt tego nie robił...

    strikerbest, pierwsze co trzeba mieć to szafę z FISem (najlepiej z tego samego rocznika). Jedziesz do magika od IMMO ,który Ci je przekoduje pod nowy licznik i z tym możesz już jeździć ! Masz już tzw pół-FIS (wszystkie komunikaty wyświetlają sie na wyświetlaczu LCD). Później szybko zablokowanie sygnałów błędów ( masz w dziale warsztat).
    Później można zrobić następny krok ,czyli podpięcie manetki , dołączenie czujnika temperatury , i teoretycznie najtrudniejsze znalezienie w ECU sygnału spalania i podłączenie do licznika. Kto zrobi pierwszy krok niech da znać

  8. #118
    uasz's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bydgoszcz
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    mig watpie ze zrobi to ktos z nas prostych uzytkownikow. ktos z was modki powinien porozumiec sie z ludzmi z A4 i jakos wykonac HOW-KNOW. :/


    "Wszystko działa piknie ALE... No właśnie. Świeci się na błąd o braku płynu do spryskiwaczy.

    Mamy dwie opcje:
    1. Zmasować pierwszy pin w kostce od licznika
    2. Dokupić czujnik, wiązkę i to wszystko zmontować."

    Na forum a4 jest pokazane nawet jak to zrobic. Modkowie pomyslcie powaznie nad tym co mowie
    Ostatnio edytowany przez uasz - 09-04-08 o 01:31
    A4 1.9 TDi 170PS > A3 1.8T 150PS

  9. #119
    MiG25's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żyrardów
    Auto
    .:OOOO:.
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    83 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez uasz Pokaż post
    ktos z was modki powinien porozumiec sie z ludzmi z A4 i jakos wykonac HOW-KNOW. :/
    Ja mam FISa , więc sam sobie go jeszcze raz nie założę ,żeby Ci napisać KNOW-HOW. Jeśli bardzo chcesz mieć FISa to Tobie powinno zależeć ,a nie modom. Zdobądź licznik z FISem i najlepiej z PINem , to wtedy wspólnie jakoś dojdziemy.

  10. #120
    uasz's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bydgoszcz
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    mig nie mi, tylko nam. mi jeszcze daleko do fisa bo caly czas szukam licznika z fisem dla 1.8t. Ale jak zdobede to mozemy sie za to zabrac
    A4 1.9 TDi 170PS > A3 1.8T 150PS

Strona 12 z 21 PierwszyPierwszy ... 21011121314 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •