|
by nie tworzyc nowego tematu to spytam tu.
KUpilem bilsteiny b4 i sprezyny eibach -30mm.
Zawieszenie jest Strasznie miekie. Czesto sie zdarza sie amory sa dobijane. Co jest grane??
Czy ktos juz mial ten sam problem? Wydaje mi sie ze sklep mi zrobil wala ze sprezynami i nie dostalem do 1.9 Tdi. Gdzie moge sprawdzic rodzaj sprezyn patrzac po numerach (eibach) ?
pozdr
A jakie ? Skracane (od ambition) czy zwykle? Moze po prostu sa za dlugie...
Tu: http://eibach.com
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig. After a few hours, you realize that he likes it.
Bilsteiny sa stosunkowo miekkie... A jak jeszcze kupiłeś zwykłe B4 to już wogóle. Ja mam B4 sport i springi H&R czarne - 35mm i też czasami wolał bym żeby było deko twardziej. Do zwykłej jazdy sa idealne, bo nie ma taczek. A TO ze dobija, to zaleta niższego zawiasu chcesz mieć cycuś, zainwestuj w KONI SPORT 1130
Audi A3 8L VP - 192 KM 404NM by DynoSoft - SOLD
Audi A3 8L PD - 224KM 430 NM by COMPSport - SOLD
Audi A3 8P BKD - 216KM 435NM by DynoSoft - SOLD
VW GOLF 6 R20 CDLF - 350KM 445NM by COMPsport - SOLD
Audi S3 CJXC Sportback - 385KM 492NM by COMPsport - NOW
i ja podepne się pod temacik. moje autko przyjechało ze szwajcari na kompletnej zawieszce bilstein blau b16 pss 9.
http://motonews.pl/sh_forum.php?op=f...1133&c=53&f=25
tak prezentują się przednie amorki. miał ktoś już z nimi do czynienia ? podniosłem autko prawie na max ( i tak jest bardzo nisko, niżej niż ambition ) ustawiłem amorki na max miekkość ale zawieszka nadal jest bardzo twarda. zdaża się, że jadąć na ostrą górkę robie 3 ślady
a podnosząć auto z przodu najpierw podnosi sie tył. według producenta zawieszenie jest git i da sie je fajno regulować żeby sie fajnie jechało, może ja coś źle robie :/
ps. patrząć po bieżniku mam chyba żle założone opony O_o
ps 2. jak trwałe może być takie zawieszenie ? mam coś jakby homologacje na to z 29.07.2003 rok autko przeleciało na tej zawieszce jakieś 90 tysięcy w szwajcari. według diagnosty amorki mają po 83 % sprawności, ale są dużo twardsze te ich ścieżki zdrowia nie głupieją ?
Ostatnio edytowany przez LeonHeart - 20-04-08 o 22:46
Dzieki za rady panowie.
KOni narazie nie kupie jestem swiezo po wymianie zawiasu Jezdzilem na KW i dla mnie stanowczo za twardo bylo. Bilsteiny mam B4 zwykle pewnie, wiec wtopilem sie ;/
TYl mi tak nie przeszkadza bo jest stanowczo lzejszy ale przod doprowadza mnie do szalu. Moge wymienic sam przod na B6? Jak to bedzie gralo?
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)