|
Poza modami zwiazanymi z mocą trzeba pomyśleć o równie ważnych rzeczach
sprzęgło
http://www.sachsperformance.com/EU/s.../index829.html
short-shifter
http://forgemotorsport.co.uk/content...product=FMVWQS
http://forgemotorsport.co.uk/content...roduct=FMVWSQS
Sprzedam:
Sportowy Filtr powietrza Pipercross do 2.0TFSI
widzę że wszystko się wydałono skoro pytacie to całkiem spoko, wydech by MGmotorsport 2,75 cala, intercooler z S3 oraz program by ComoSport i jeździ jak seryjna eS
![]()
musze się dostać na hamownie, może koło 270 Hp, nie wiadomo...
Dodano:
quattro jest....
Ostatnio edytowany przez Alan - 18-05-08 o 19:01 Powód: Automatyczne łączenie postów
A3 8P TFSI 326Hp, S3 8L 1.8T 290HP, GTI EDITION 30 350 HP... powered by CompSport...
Alan_bilstein nie lepiej było wsadzić jakis wiekszy IC?? na ebayu ceny seryjnego IC do S3 a wiekszego praktycznie ta sama
Sprzedam:
Sportowy Filtr powietrza Pipercross do 2.0TFSI
po naradzie z CS doszlismy do wnisku że na 340 HP do których zmiarzam, spokojnie starczy...
ten sam IC oettinger, itd sprzedaje po 1000 Euro ze swoim logo....
A3 8P TFSI 326Hp, S3 8L 1.8T 290HP, GTI EDITION 30 350 HP... powered by CompSport...
Sprzedam:
Sportowy Filtr powietrza Pipercross do 2.0TFSI
Właśnie wstawiłem swoje autko do UNITRONICA na wymianę wydechu i korektę programu. Jutro, zaprezentuję wykres z hamowni. Mam nadzieję że będzie się czym pochwalić![]()
Turbo Discharge Conversion Kit i IC pipe + przewody Samco też mi to po głowie chodzidaj znać jak zamontujesz
moim zdaniem dobry wybór![]()
Sprzedam:
Sportowy Filtr powietrza Pipercross do 2.0TFSI
to mnie zachęciło a zobaczymy jak będzie
POWER PULLEY KIT - 2.0T FSI
Your car's alternator is powered by a belt connected back to the crankshaft pulley. Spinning this pulley draws precious horsepower from your engine. NEUSPEED's powertrain engineer, using sophisticated CAD software, performed a mass properties analysis of the crank pulley. The result is reduced parasitic drag on the engine and increased horsepower. This kit includes a new crankshaft pulley and shorter belt.
Like our other NEUSPEED Power Pulleys, the new crankshaft pulley is made from 6061 T6 aluminum and hard anodized for durability. Unlike color anodizing which is mostly cosmetic, hard anodizing builds up a hardened layer over the base material to prevent wear.
Notes
5 - 7 horsepower gain.
i jakieś Nm też w instrukcji jest napisane w dokumentach ze mają przyrost
a co do drugich gratów:
HI-FLO TURBO DISCHARGE CONVERSION KIT - TRANSVERSE 2.0T FSI ENGINES
The NEUSPEED Hi-Flow Turbo Discharge Conversion kit includes all the parts needed to remove serious restriction from the discharge side of the turbocharger. First, a newly machined billet aluminum discharge adapter reduces restriction with its smooth bore. Unlike its OE counterpart, the new adapter reduces turbulence and reversion. Attention to detail is NEUSPEED's forte, so take notice of the machined lip on the mounting flange that ensures leak free performance. Secondly, a new silicone hose is included to mate our new discharge adapter to the next and most important item in the kit, our modified OE discharge pipe. The OE discarge pipe starts off at 38mm inside diameter and gradually increases to 57mm inside diamter. NEUSPEED cuts the original pipe at the point it reaches its maximum diameter and rolled a lip to make securing the silicone hose easy and trouble free. Consequently, all restrictions are removed with the kit's full diameter flow. All these benefits are attained with no modifications to the vehicle - this is a simple bolt-on part.
reszta gratów dla kosmetyki i podkreślenia całości, jakieś smaczki też szykuję na zewnątrz: cel czerwień-czerń całości...
Ostatnio edytowany przez AdiGTI - 03-06-08 o 08:17
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)