Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 11 do 20 z 30

Temat: Lypa z moca. Turbinka czy co...

  1. #11

    Data dołączenia
    Jul 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Podkarpackie
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    Jeżeli po ponownym zapaleniu wraca moc,to myślę że czyszczenie turbiny mu pomoże.Ona się po prostu zawiesza

  2. #12
    Zbanowany Zbanowany
    Data dołączenia
    Jul 2006
    Miasto
    Łódź

    Domyślny

    Mnie ta przykrość właśnie dziś spotkała, w trakcie jazdy nagle stracił oc. Jedyne co moglam wydusic to 3000 obrotow i maksymalnie 110km i ani grama więcej. W ogole nie chce wejsc na wyzsze obroty to juz mój drugi taki przypadek, za pierwszy razem takie same objawy byly po zatankowaniu paliwa. Jutro jade na warsztat.

  3. #13
    (A)rturo's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bełchatów
    Auto
    E63s W212
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    97 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Merry Lou, ja mam to samo.. mniej wiecej
    I jade we wtorek wymieniac turbinke
    Oby u ciebie bylo co innego
    Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
    Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...

  4. #14
    Zbanowany Zbanowany
    Data dołączenia
    Jul 2006
    Miasto
    Łódź

    Domyślny

    ile zer powinna miec faktura? tylk omnie nie przerazaj

  5. #15
    (A)rturo's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bełchatów
    Auto
    E63s W212
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    97 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Merry Lou, w/g mnie malo
    Dwie opcje: 700zl - jesli da sie zregenrowac, jesli sie nie da: 1100zl - w obu przypadkach gwarancja 12 miesiecy
    Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
    Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...

  6. #16

    Data dołączenia
    Dec 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Stalowa Wola
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR

    Domyślny

    (A)rturo, ja mialem podobne problemy i byl to zawor N75... tylko nie wiem czy w twoim silniczku takowy jest.. ale zawor sterujacy turibina sprawdzales?

  7. #17
    (A)rturo's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bełchatów
    Auto
    E63s W212
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    97 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    wother, ja sprawdzalem juz wszystko
    Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
    Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...

  8. #18
    DTM's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rzeszów/Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    Artur nie mieszaj i nie porownuj bezposrednio benzyny do diesla

    Merry Lou jest taka wazna rada w dieslach z turbina ze zmienna geometria lopatek (wszystkie diesle oprocz AGR) - trzeba co jakis czas przedmuchac (pojezdzic na wiekszych obrotach) porzadnie turbinke bo czesto osad ze spalin osadza sie besposrednio na lopatkach (kierownicach i mechanizmie sterujacym nimi)

    standardowa diagnoza w Twoim przypadku to jak to juz bylo wiele razy pisane na forum moga odpowiadac za to 3 rzeczy: zaworek N75, zapieczone kierownice lub nieszczelnosc w instalacji podcisnieniowej i od czasu do czasu korozja "gruszki" (mechanizmu sterujacego lopatkami w turbinie)

    kumata osoba i VAG prawde Ci powie
    A3 1.9 TDi ____________________________________________

  9. #19

    Data dołączenia
    Feb 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wr/Wwa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    i przeplywka..

  10. #20
    DTM's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rzeszów/Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Olsen
    i przeplywka..
    w tym przypadku raczej nie bo dzieje sie to sporadycznie i z opisow wynika ze jest to typowy objaw lapania notlaufow tzn przechodzenia w tryb serwisowy a po przekreceniu ponownym kluczyka wszystko ustepuje - jak cos jest z przeplywka to caly czas samochod jedzie jakby nie mogl
    A3 1.9 TDi ____________________________________________

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •