Jeżeli po ponownym zapaleniu wraca moc,to myślę że czyszczenie turbiny mu pomoże.Ona się po prostu zawiesza
Jeżeli po ponownym zapaleniu wraca moc,to myślę że czyszczenie turbiny mu pomoże.Ona się po prostu zawiesza
|
Mnie ta przykrość właśnie dziś spotkała, w trakcie jazdy nagle stracił oc. Jedyne co moglam wydusic to 3000 obrotow i maksymalnie 110km i ani grama więcej. W ogole nie chce wejsc na wyzsze obroty to juz mój drugi taki przypadek, za pierwszy razem takie same objawy byly po zatankowaniu paliwa. Jutro jade na warsztat.
Merry Lou, ja mam to samo.. mniej wiecej
I jade we wtorek wymieniac turbinke
Oby u ciebie bylo co innego
Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...
ile zer powinna miec faktura? tylk omnie nie przerazaj
Merry Lou, w/g mnie malo
Dwie opcje: 700zl - jesli da sie zregenrowac, jesli sie nie da: 1100zl - w obu przypadkach gwarancja 12 miesiecy
Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...
(A)rturo, ja mialem podobne problemy i byl to zawor N75... tylko nie wiem czy w twoim silniczku takowy jest.. ale zawor sterujacy turibina sprawdzales?
wother, ja sprawdzalem juz wszystko
Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...
Artur nie mieszaj i nie porownuj bezposrednio benzyny do diesla
Merry Lou jest taka wazna rada w dieslach z turbina ze zmienna geometria lopatek (wszystkie diesle oprocz AGR) - trzeba co jakis czas przedmuchac (pojezdzic na wiekszych obrotach) porzadnie turbinke bo czesto osad ze spalin osadza sie besposrednio na lopatkach (kierownicach i mechanizmie sterujacym nimi)
standardowa diagnoza w Twoim przypadku to jak to juz bylo wiele razy pisane na forum moga odpowiadac za to 3 rzeczy: zaworek N75, zapieczone kierownice lub nieszczelnosc w instalacji podcisnieniowej i od czasu do czasu korozja "gruszki" (mechanizmu sterujacego lopatkami w turbinie)
kumata osoba i VAG prawde Ci powie
A3 1.9 TDi ____________________________________________
i przeplywka..
w tym przypadku raczej nie bo dzieje sie to sporadycznie i z opisow wynika ze jest to typowy objaw lapania notlaufow tzn przechodzenia w tryb serwisowy a po przekreceniu ponownym kluczyka wszystko ustepuje - jak cos jest z przeplywka to caly czas samochod jedzie jakby nie moglOryginalnie napisane przez Olsen
A3 1.9 TDi ____________________________________________
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)