Dzieki
|
Filtr czastek stałych.. ale powiem Ci Miro ze nie zawsze on musi byc np. ja bylem nie dawno u rogala.. sprawdził coś z ciekawości i powiedział że dobrze ze nie mam tego filtru.. spytalem sie czemu? to powiedział ze mniej wywalania w czasie drogi do wiekszych modów Ale to moze tak tylko jest w 1.9TDI.. albo moze i zalezne od egzemplarza.. - trzeba sprawdzic.
pzdr
AUDI..- Przewaga dzięki technice.
po zmianie sprzęgieł w DSG krzynia ta wytrzymuje 700 Nm...
A3 8P TFSI 326Hp, S3 8L 1.8T 290HP, GTI EDITION 30 350 HP... powered by CompSport...
Alan_bilstein
Tylko taka modyfikacja to niekiedy 20% wartosci auta i chyba w polsce jeszcze nie ma takiej osoby co by sie zdecydowala na to
Tzn. ja takiej nie znam a ty?
Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...
jeździ po PL golf V R32 tubro, robiony w niemczech... osobiście gościa nie poznałem, ale była na bemowie w zeszłym roku...
nie w tym rzecz, chciałem tylko powiedzieć że skrzynia ta jest niezwykle wytrzymała, szybka i precyzyjna... ze względu na nie występownie czynnika ludzkiego nie psuje sie...
z tego co wiem to jest w niej 7 małych sprzęgieł które trzeba wymienić na mocniejsze i tyle. jakie koszty, nie mam pojęcia...
A3 8P TFSI 326Hp, S3 8L 1.8T 290HP, GTI EDITION 30 350 HP... powered by CompSport...
wykryją to że był zmieniany soft, z tego co pisał Masters na swoim forum to zapisuje się każda zmiana softu, tzn. będą tylko wiedzieli, że była zmiana
wystarczy, że sprawdzą w takim przypadku czy w jakimkolwiek ASO był wgrywany do danego auta nowy soft
w ASO nie pracują sami deb..e, szczególnie jak wysypie się coś drogiego to sprawdzą auto dokładnie
Ostatnio edytowany przez krz_p - 21-06-08 o 20:05
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)