|
mi palil od kopa, ale tak jakby sie rozkrecal, lapal dluzej obroty, nie wiem jak to opisac...
tylko i wylacznie za pierwszym razem jak postal sobie cala noc w garazu
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
Miro, mam to samo! Pali tak jakby sie nakrecal coraz szybciej i przy 3-4 obrocie nabiera maks "predkosc". Tak sie dzieje wlasnie przy zimnym silniku. Jak jest przy cieplym, to jeszcze nie sprawdzilem.
swego czasu byly na forum podane numery od do aut ktore podlegaly akcjom serwisowym
najlatwiej podjechac do dealera VAG i zapytac, sprawdzi w komputerze czy sie lapiesz na jakas
akcje serwisowe sa wbijane w ksiazce i jest naklejka z numerej tejze obok naklejki z VIN-em we wnece kola zapasowego.
Jesli masz auto ktore caly czas bylo serwisowane to nie ma sily, jesli podlegalo akcji serwisowej to taka byla zrobiona
kolo dwumasowe czyli popularny "dwumas" ehhh czy to tak trudno nawet na google napisac :
http://www.motofakty.pl/artykul/dwum...zamachowe.html
http://www.motofocus.pl/technika/technika_1576.php
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
Wracając do pękających głowic.
Przy wymianie takiej pękniętej głowicy, wymieniając na inną "używkę" to chyba za dużej gwarancji nie mamy że ta pochodzi u nas bezawaryjnie, może lepiej od razu wymienić na nowszą np. z 2006r ? Czy to bez znaczenia ?
Było: A3 8L 1.9 TDI 110KM,
Było: A3 8P 2.0 TDI 140KM, BKD
Było: A4 B6 Avant 1.9TDI 170KM i 380Nm AVF+
jest: A3 8P 2.0 TDI 170KM BMN
jest: A4 B7 2.0 TDI 170KM BRD
Skapol mowil ze w nowych BKD nie pekaja, ale trzaby zasiegnac info u zrodel czyli najlepiej na forum octavii bo w niej caly czas wsadzaja nowe BKD
Z tego co pisal kiedys Alan, prospectowi tez pekla glowica a ma auto chyba z koncowki 2005, wiec trudno jednoznacznie powiedziec....
wogole bym o tym nie myslal i nie mysle, jak peknie to wtedy bede sie martwil, wszystko sie da zrobic.
julo nie mysl o tym, ciesz sie autem.
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
Mi na zimnym pali od dotyku, ale na ciepłym już muszę zakręcić.
Być może pomoże regulacja dawki paliwa ale coś nie mogę się połączyć Vagiem, sprawdzałem u kolegi i niby nie ma błedów ale nie wchodzi w parametry - nie chce sie połączyć a w tym momencie silnik lekko przygasa.
Widziałem tylko że można zmienić to na każdym cylindrze.
Musze coś z tym zrobić bo na ciepłym jak widziałem dziś jak gościu odpalił ciepłego passata 130KM to normalnie od dotknięcia, ledwo kluczyk dotknął.
U mnie jakby za mało paliwa dostawał, bo jak mu wcisne lekko gaz to szybciej łapie.
Na zimnym to diesel teoretycznie właśnie powinien lepiej palić, bo przecież świece żarowe grzeją, więc u was na zimnym jesli słabo pali to też nie jest OK. Tak jak mówie, ja mam odwrotnie![]()
Było: A3 8L 1.9 TDI 110KM,
Było: A3 8P 2.0 TDI 140KM, BKD
Było: A4 B6 Avant 1.9TDI 170KM i 380Nm AVF+
jest: A3 8P 2.0 TDI 170KM BMN
jest: A4 B7 2.0 TDI 170KM BRD
Dziwne, u mnie pali normalnie. Bez wzgledu na to czy zimny czy cieply.
@Malik na tamtej stronie pisałeś że musisz zakręcić. Poprawiło mu się ?
Było: A3 8L 1.9 TDI 110KM,
Było: A3 8P 2.0 TDI 140KM, BKD
Było: A4 B6 Avant 1.9TDI 170KM i 380Nm AVF+
jest: A3 8P 2.0 TDI 170KM BMN
jest: A4 B7 2.0 TDI 170KM BRD
There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)