witam mam taki problem jak wyłaczyc vasem zawór EGR bo zaslepilem weżyk i wyskakuje mi błąd odnoscnie EGR .na którym kanale sie go wylancza silnik 2.0 BKD
witam mam taki problem jak wyłaczyc vasem zawór EGR bo zaslepilem weżyk i wyskakuje mi błąd odnoscnie EGR .na którym kanale sie go wylancza silnik 2.0 BKD
Ostatnio edytowany przez klamamoto - 02-07-15 o 14:53
|
Jesli uda ci sie tego dowiedziec, wylaczyc VAS-em lubVAG-iem to opisz, jestesmy bardzo ciekaw i bedzie dla potomnych
z tego co wiem nie da sie tego takimi urzadzeniami zrobic, czy wylaczyc na ktoryms kanale, chyba... ?!
musi to byc wylaczone w sofcie, czyli zmiana w oprogramowaniu , przy chipowaniu autka to standart a w innej sytuacji korekta.
dodam jeszcze, ze wtedy nie trzeba nic zaslepiac, wszystko jest wylaczone programowo
Ostatnio edytowany przez Miro - 28-07-08 o 06:31
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
Zawsze mozna probowac oszukac czujnik jakimis prostymi metodami typu mostek lub rezystor. Wogole nie wiem na jakiej zasadzie dziala to w 8P wiec to tylko sugestia. \Jesli jest tam sonda lambda to moze jakis emulator sondy...
z tego co zdołałem się zorientować to EGR nie da się wyłączyć programowo w EDC16, nie przynosi efektu również zaślepienie EGR (obojętnie czy wężyka przy siłowniku zaworu czy też podkładką metalową przy kolektorze wydechowym) gdyż od razu wybije błąd :
Adres 01: Silnik
Numer seryjny sterownika: 03G 906 016 FH
Komponent i/lub wersja: R4 2,0L EDC G000SG 6185
Kodowanie: 0050072
Kod serwisu: WSC 06402
1 - ilość znalezionych błędów. Oto on:
16785 - Układ recyrkulacji spalin: Natężenie przepływu za małe
P0401 - 000 - -
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 1638 /min
Moment obrotowy: 80.0 Nm
Prędkość: 39.0 km/h
Obciążenie: 22.4 %
Cykl pracy: 14.7 %
Bity binarnie: 00101000
Ilość powietrza/Obr.: 285.0 mg/suw
Ilość powietrza/Obr.: 535.0 mg/suw
bierze się to stąd, że mimo braku sondy lambda w tym silniku, ECU widzi różnicę we wskazaniach masy powietrza z przepływki - ilość powietrza wymagana i rzeczywista (ta zaznaczona powyżej wytłuszczoną czcionką w odczycie błędu), dodatkowo na zegarach zaczyna nas informować o tym migająca kontrolka więc nic z tego.
W starszych ECU - EDC15 mimo, iż sterownik "widział" różnicę to nie robił z tego halo![]()
Ostatnio edytowany przez Sztomel - 21-11-09 o 13:33
ciekawe w takim razie jak ma to zrobione nawet na tym forum -nascie osob, wszyscy ktorzy maja wsadzone turbiny hybrydy, lub wieksze np ze 170 maja usuniety caly uklad EGR, usuniete jest to rowniez programowo, zadne bledy sie nie wyswietlaja, czy to "check" na zegarach czy to bledy po podpieciu vag/vas
jakos dynosoft, CS, rogal z tym sobie radza, czyli da sie
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
miro nie doczytales, sztomel napisal ze nie da sie wylaczyc programowo ( domyslam sie ze chodzi o vag lub vas ) nie mial raczej na mysli wywalenia z mapy silnika. Bo tam wiadomo da sie praktycznie wszystko![]()
Bylo 8L 1.9 TDI 110@170
Bylo 8P 2.0 TDI 140@200/425
Jest honda civic 2.2 i-ctdi 220/450
plany - ...
witam chcialbym wymontowac zawor EGR aby moc go wymyc.Vagcom wykazuje mi blad w EGR .Dotyczy a3 2.0fsi.Moze ktos z was juz robil takie naprawki i podzielilby sie swoim doswiadczeniem.
Ostatnio edytowany przez klamamoto - 04-07-15 o 13:43
No mi tez cieknie
czy mozna jakieś zdjecia
Tutaj masz bardzo fajny temat jak to zrobić w Twoim autku:
http://www.a3-club.net/forum/showthr...zyszczenie+EGR
Witam, musze wymieni? egr w 2.0tdi AZV 100kw, chcialbym kupi? nowy.
Jakiej firmy polecacie taki zaw?r bo ja znalazlem co? takiego:
http://allegro.pl/zawor-egr-audi-a3-...110869316.html
Ostatnio edytowany przez Kowall - 11-03-12 o 14:48
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)