Tak więc w seryjnej 90 wymieniłem końcówki wtrysków na 216 po czym dopiero pierwszy raz pojechałem na hamownie dzie wyszło 117 KM i 272Nm reszto zajął sie Rogal no i osiągnęłem
Tak więc w seryjnej 90 wymieniłem końcówki wtrysków na 216 po czym dopiero pierwszy raz pojechałem na hamownie dzie wyszło 117 KM i 272Nm reszto zajął sie Rogal no i osiągnęłem
SIAJA
|
gratulacje! jestem pełen podziwu z 90 km , 130 ..wow
Super podrecznikowy wynik z AGR - program + wtryski, teraz widac ze turbina trzyma, gdyby to byulo ALH to z tymi samymi modami mozna liczyc na ponad 140KM.
Zbieraj na turbinke z ASZ-a i bedzie spox.
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
dzieki panowie nad turbo juz mysle hehe
SIAJA
zapytam z ciekawosci ile $ kosztowaly Cie te modyfikacje ?
Madsone to nie jest miejsce na takie pytania, od tego jest PW, GG i inne
tutaj duyskutujemy o mocy, przyrostach itd.
trzymajcie sie tego
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
siaja pogratulowac ,
teraz to mnie bedziesz na zakretach tez bral
MTB
Bardzo fajnie wyszło. Niuton fajnie rozłożony.
Aż sie prosi o turbo z ASZ-ta i może 160 Ps pęknie jak pompa zdrowa
Audi A3 8L VP - 192 KM 404NM by DynoSoft - SOLD
Audi A3 8L PD - 224KM 430 NM by COMPSport - SOLD
Audi A3 8P BKD - 216KM 435NM by DynoSoft - SOLD
VW GOLF 6 R20 CDLF - 350KM 445NM by COMPsport - SOLD
Audi S3 CJXC Sportback - 385KM 492NM by COMPsport - NOW
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)