Informacja o poszukiwaniu kandydatów do pracy w dziale Project Management Banking
Wakujące stanowisko
Asystent Kierownika Projektu
Jednostka organizacyjna
Serwis / PM-ATM
Miejsce pracy
Warszawa, ul. Popularna 82
Wymagania
Mile widziane:
- Wykształcenie min. średnie
- Zaświadczenie o niekaralności,
- Podstawowa znajomość j. angielskiego (w stopniu umożliwiającym swobodne czytanie dokumentacji technicznej),
- Znajomość obsługi komputerów PC w stopniu b.dobrym - umiejętność bezproblemowego posługiwania się programami pakietu MS Office (Outlook, Excel, Word)
- Sumienność oraz dobra organizacja pracy
- Komunikatywność
- Znajomość i umiejętność posługiwania się językiem PHP, HTML, SQL
- Znajomość baz danych MySQL
- Znajomość Access`a
Zakres obowiązków
- Koordynacja dostaw i uruchomień nowych bankomatów dla Klientów Wincor-Nixdorf (oraz koordynacja innych działań w ramach prowadzonych projektów)
- Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami
- Uzupełnianie danych w systemach informatycznych
Zasady zatrudnienia
Praca od poniedziałku do piątku.
Umowa Zlecenie lub Umowa o Pracę Tymczasową (3 lata) z firmą zewnętrzną.
Składanie ofert
Tomasz Przastek – Kierownik Zespołu
Project Management Banking
mailto:Tomasz.Przastek@wincor-nixdorf.com
Oferta powinna zawierać: CV (życiorys)
Termin składania ofert
15.IX.2008