Informacja o poszukiwaniu kandydatów do pracy w dziale Project Management Banking


Wakujące stanowisko


Asystent Kierownika Projektu

Jednostka organizacyjna


Serwis / PM-ATM

Miejsce pracy



Warszawa, ul. Popularna 82

Wymagania
  • Wykształcenie min. średnie
  • Zaświadczenie o niekaralności,
  • Podstawowa znajomość j. angielskiego (w stopniu umożliwiającym swobodne czytanie dokumentacji technicznej),
  • Znajomość obsługi komputerów PC w stopniu b.dobrym - umiejętność bezproblemowego posługiwania się programami pakietu MS Office (Outlook, Excel, Word)
  • Sumienność oraz dobra organizacja pracy
  • Komunikatywność
Mile widziane:
  • Znajomość i umiejętność posługiwania się językiem PHP, HTML, SQL
  • Znajomość baz danych MySQL
  • Znajomość Access`a

Zakres obowiązków

  • Koordynacja dostaw i uruchomień nowych bankomatów dla Klientów Wincor-Nixdorf (oraz koordynacja innych działań w ramach prowadzonych projektów)
  • Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami
  • Uzupełnianie danych w systemach informatycznych

Zasady zatrudnienia


Praca od poniedziałku do piątku.
Umowa Zlecenie lub Umowa o Pracę Tymczasową (3 lata) z firmą zewnętrzną.


Składanie ofert

Tomasz Przastek – Kierownik Zespołu
Project Management Banking
mailto:Tomasz.Przastek@wincor-nixdorf.com
Oferta powinna zawierać: CV (życiorys)


Termin składania ofert

15.IX.2008