Wd bardziej odrdzewia i konserwuje. Proponuje preparat Kontakt S do takich rzeczy napewno lepiej sie sprawdzi.
Wd bardziej odrdzewia i konserwuje. Proponuje preparat Kontakt S do takich rzeczy napewno lepiej sie sprawdzi.
|
Niestety nie mogłem go dostać w jakimś sensownym promieniu a czas naglił. WD-40 powinno załatwić sprawę (samo ciśnienie pod jakim wylatuje powinno rozpuścić brud lub rdzea jak będzie zobaczymy
Witam. Mam problem z odpalaniem samochodu. Od czasu kiedy założyłem xenony co jakiś czas gasła mi deska podświetlania zegarów i kasował się mały licznik kilometrów. Od dwóch dni auto stoi u elektryka bo zapaliła się kontrolka od immo i nie wiadomo co mu dolega. Elektryk po podpięciu pod komputer twierdzi, że z immo jest ok (wysyła sygnał) ale pokazuje jakieś błędy w silniku (coś blokuje i nie chce odpalić) Twierdzi że trzeba będzie prawdopodobnie kupić nowe zegary co łączy się z kosztami. Proszę o pomoc bo nie wiem czy koleś nie chce minie naciągnąć. Pozdrawiam.
Ostatnio edytowany przez slawekg - 30-09-08 o 12:46
jest spora szansa, że to wina xenonów. Szczególnie gorsze jakościowo przetwornice potrafią przenosić zakłócenia na inne podzespoły. W tej sytuacji najlepszym wyjściem jest zrobić im osobny obwód zasilający, z przekaźnikiem i najlepiej jakimiś filtrami przeciwzakłóceniowymi. Oczywiście wcześniej pasowałoby uporać sie z problemami, których to narobiło.
Jesli chodzi o licznik(i immo) to jest szansa, że jak zresetował się licznik, to poszło również przypisanie silnika do immo. Posiadając kod immo wystarczy ponownie zsynchronizować immo z silnikiem (poprzez zapis wartości 0 na kanał adaptacji 0) i ponownie zakodowac wszystkie kluczyki.
BartOwl @ kiedyś czerwona A3 ASZ-Q dziś Focus 2.0TDCi & Honda XL600V Transalp
Na forum wybitnie rzadko
[[[ dodawanie zdjęć do sygnaturek zepsute!!! ]]]
Dzięki za odpowiedz. Problem polega na tym że kluczyk nie chce prawdopodobnie sie zakodować. Czy kupno nowych zegarów to rozwiązanie problemu? Elektryk obawia się ze po kupnie może być to samo. Samochód stoi już tydzień w warsztacie a elektryk nie ma recepty. Podobno jeszcze takich problemów z Audi nie miał. Nie wiem osobiście na czym polega problem ale jak ktoś będzie wiedział coś więcej to proszę o radę.
Pozdro
nie wiem co wiecej podpowiedziec... jesli macie kod immo i mimo wszystko kluczyki sie nie chca zakodowac, to rzeczwiscie dziwne... ew. mozesz sprobowac zmienic elektryka, moze to pomoze. czy kupno licznika pomoze? jesli maszuszkodzony modul immo, to jest taka szansa. pamietaj tylko spisac przebiegi nastepne inspekcje...
BartOwl @ kiedyś czerwona A3 ASZ-Q dziś Focus 2.0TDCi & Honda XL600V Transalp
Na forum wybitnie rzadko
[[[ dodawanie zdjęć do sygnaturek zepsute!!! ]]]
slawekg (06-10-08)
Jutro jadę do serwisu w Poznaniu. Problemem jest to, że immo nie może odczytać kodu silnika i nie daje zezwolenia na jego uruchomienie. Podobno jak jest oryginalny kluczyk to można kody ściągnąć on-line. Mam nadzieje ze na serwisie mi pomogą. Jak nie wczyta kodu to tylko kupno nowego licznika mnie będzie ratowało. Oby wszystko było dobrze bo bez samochodu to jak bez ręki. Pozdro
Witam. Po wizycie w serwisie moje obawy jednak się potwierdziły. Potrzebne są nowe zegary. Kod immo on-line nie chce się wczytać. Trudno powiedzieć co było przyczyną że się zepsuły. Jak ktoś ma dostęp do używanych części i będzie miał na sprzedaż zegary do Audi 8L (bez komputera pokładowego) w dobrej cenie to jestem zainteresowany. Pozdrawiam
możesz zajrzeć do kupie/sprzedam, napisać tam ogłoszenie (o ile jeszcze nie napisałeś)... ja bym jednak jeszcze radził poszukac jakiegoś dobrego elektronika/diagnosty - może jakoś eeprom w liczniku siadł, czy się rozprogramował (choć wtedy liczniki pewnie by nie wstały). normalnie powinno się wydłubać z tego kod immo i na jego podstawie zgrać silnik z immo i do tego kluczyki jeszcze... samemu sie tym nie zajmowałem, ale czytałem sporo na forach typu elektroda.pl i myśle, że naprawde dobry elektronik by sobie z tym poradził. Niestety nie znam nikogo takiego kogo mógłbym polecićwięc możesz próbowac kupić licznik (z kodem immo)..
BartOwl @ kiedyś czerwona A3 ASZ-Q dziś Focus 2.0TDCi & Honda XL600V Transalp
Na forum wybitnie rzadko
[[[ dodawanie zdjęć do sygnaturek zepsute!!! ]]]
Witam, mam ten sam problem z immobiliserem tj. gdy włączam zapłon zaczyna mrugać kontrolka immo, gdy spróbuje odpalić samochód gaśnie i komputer łapie błąd. W rezultacie mruga potem cały czas kontrolka świecy żarowej. Usuwałem już kilkakrotnie ten błąd przez VAG-a. Lecz ciągle dzieje się to samo i znów łapie ten błąd. Ostatnio coraz częściej.
Zrobiłem screeny z VAG-a mam nadzieję, że w jakimś stopniu pomogą rozwiązać ten problem.
Audi A3 97r.
![]()
Ostatnio edytowany przez Mweji - 04-03-09 o 14:36
There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)