Strona 9 z 52 PierwszyPierwszy ... 789101119 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 81 do 90 z 516

Temat: Katalizator

  1. #81

    Data dołączenia
    Dec 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AEH

    Domyślny

    Według opisu aukcji to nie jest strumienica tylko tłumik, ale jak to się w rzeczywistości różni to nie wiem. Cena tego to 50 zł więc żadna różnica, a wolałbym mieć "coś" ni po prostu rurę. Głównie chcę zredukować hałas i brzydkie dźwięki, a obawiam się, że sama rura może tego nie załatwić. Na ten moment gość mi wybebeszył katalizator i została sama obudowa. Pytanie czy wmontowanie takiego tłumika nie będzie miało jakichś skutków ubocznych, jakich? - nie wiem bo jestem laikiem, dlatego pytam i proszę o poradę
    Czyli jak zmniejszyć hałas po wybebeszeniu tłumika?
    Dzięki, pozdr

  2. #82
    OFFCA's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    NEIGHBOURHOOD
    Auto
    Audi A3 1998rok
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    47 razy
    Podziękował
    52 razy

    Domyślny

    a jak sobie wspawasz zwykły kawąłek rury to czasem nei bedziesz mial problemów na przeglądzie technicznym ?????
    po to własnie robia taką imitacje katalizatora
    numer obozowy 2483 : 22.10.2007
    22.10.2007-->10.02.2008 forumowicz,
    10.02.2008-->31.12.2011 klubowicz,
    01.01.2012---> kombatant wojenny, to juz rok na emeryturze
    tysiace postów, 27 tematów, dziesiątki spotów, 2 OP, 6 ostrzeżeń oto JA



  3. #83
    makubaku's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    325ti
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    rure chyba da sie wspawac w stsry wybebeszony katalizator, ale dzwiek tez nie bedzie rewelacyjny, lipa z tymi katalizatorami ja wydałem 350zł i efekt mnie nie zadowala, oczywiscie jak samochod sie nagrzeje to pracuje prawie normalnie ale na zimnym dzwiek jest brzydki.

  4. #84
    marcinos80's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    SUWAŁKI
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    19 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Panowie na załączonym linku jest strumienica tylko w atrapie kata.Jest wiele tematów na temat zastepowania kata strumienica łuskową ewentualnie zakupu uzywki kata.Jeden z nich-
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic187530.html
    A jesli chodzi o wspawanie "kawałka rurki" jak to niektórzy pisza jest błędem i to wielkim.W jednej z wypowiedzi jest mniejwiecej opisane jak w silniku wolossącym spaliny wydostaja sie na zewnatrz(komora rozprężna ,zawirowania itd.)Wypowiedz "ww296" i nie tylko.Przerabiałem juz w swojej AGN-ieszce zapchany kat i postanowiłem nie wydawać pieniedzy i iść po rozum do głowy i zakupić strumienice łuskowa i zlecic u "tłumikarza" wspawanie elementu.U mnie przyniosło to zaskakującą poprawe w momencie obrotowym.Nie zachwalam ani nie potępiam zakladania strumiennicy aczkolwiek u mnie to pomogło.Podsumowywując moją wypowiedz lepiej założyć strumienice za te 110 zl z robocizną niż kupić jak niektórzy używke kata niewiadomego pochodzenia,stanu.A jeśli chodzi o wspawanie "kawałka rurki" jest to kardynalny błąd .Podkreślam ze nie jestem ekspertem w tej dziedzinie, lecz posiadam takowom wiedze z konsultacji z osobami kompetentnymi w tej dziedzinie.Pozdrawiam.

  5. #85
    LeoRulez's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zamość
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    41 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    marcinos80 to niech te kompetentne osoby Ci tez powiedza konkretnie jaka jest przewaga strumienicy nad rurka z kwasowki, bo ja przerabialem to i to i drugim razem tlumikarz sam mi proponowal rurke z obudowa z mojego starego kata.
    A na przegladach owszem zagladaja pod auto mi zawsze puka w puszke w ktorej jest rurka i mowi mi ze kat mi sie posypal

  6. #86
    chester A3's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ok. wroclawia
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    14 razy

    Domyślny

    czyli jednym slowem jesli ktos nie ma ponad 1000zl na oryginalny kat to moze zapomnniec o cichym silniku na ssaniu??
    OOOO UWIELBIAM




  7. #87

    Data dołączenia
    Jun 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    PL
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T BAM
    Pomógł
    21 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Nie zupełnie. ja wywaliłem kata, wstawiłem strumienice na seryjnych (jeszcze wtedy) tłumikach i nie było tragedii. teraz na całkowitym przelocie to jest głośno ale tak na prawdę pozbycie się kata jakoś drastycznie nie podnosi głośności wydechu.

    Pozdr
    A3 1.8 AGN Ambition by marti - było...


  8. #88
    makubaku's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    325ti
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Ja mam inne zdanie, bez kata byl metaliczny dzwiek i mi osobiscie przeszkadzał, moze w automacie jest tak odczowalny, po załozeniu kata sie zmienil, tyle ze po rozgrzaniu silnika.

  9. #89
    LeoRulez's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zamość
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    41 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    A co to za roznica czy silnik zimny czy goracy dla dzwieku?
    Ssanie trwa chwile i potem jest cieplo, ja roznicy nie widze w dzwieku.
    Dla mnie tam przyjemniej sie jezdzi jak nie mam kata i kazdo auto mialem wypatroszone z kata i za kazdym razem moje odczucia byly pozytywne.
    Aha - jak mialem strumienice to zawirowanie powietrza bylo slychac ok. max. mom. obr. a jak jest rurka to tylko gwizd

    Pozatym tak jak marti wspomnial przy sprawnych tlumikach wyciecie kata czy to na rzecz rurki czy strumienia niebardzo da sie odczuc czy nawet uslyszec.

  10. #90
    marcint844's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Koniec Świata :)
    Auto
    Audi a4 170km
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez LeoRulez Pokaż post
    A co to za roznica czy silnik zimny czy goracy dla dzwieku?
    Ssanie trwa chwile i potem jest cieplo, ja roznicy nie widze w dzwieku.
    Dla mnie tam przyjemniej sie jezdzi jak nie mam kata i kazdo auto mialem wypatroszone z kata i za kazdym razem moje odczucia byly pozytywne.
    Aha - jak mialem strumienice to zawirowanie powietrza bylo slychac ok. max. mom. obr. a jak jest rurka to tylko gwizd

    Pozatym tak jak marti wspomnial przy sprawnych tlumikach wyciecie kata czy to na rzecz rurki czy strumienia niebardzo da sie odczuc czy nawet uslyszec.
    U mnie na silniku zimnym też było słychać metaliczny dźwięk dopiero jak się rogrzał to było w miarę. Ja wywaliłem zamiennik katalizatora i zakupiłem używany z pewnego źródła. I teraz jestem zadowolony. Nie wiem jak w 1.8 ale w 1.6 wstawienie rurki, strumiennicy czy czegokolwiek poza katem wiąże się z metaliczbym dźwiękiem.
    Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko trudne do zrealizowania...
    2.0 TDI170 KM A4 S-line

Strona 9 z 52 PierwszyPierwszy ... 789101119 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •