Dziwnie wygląda ten twój wykres przebieg momentu z tym pikiem na środku - u mnie ponad 200Nm zaczyna sie od 2300obr. i trzyma tak równo do 5200obr. dopiero póżniej spada , masz zegar ? jak przebiega doładowanie ??
Dziwnie wygląda ten twój wykres przebieg momentu z tym pikiem na środku - u mnie ponad 200Nm zaczyna sie od 2300obr. i trzyma tak równo do 5200obr. dopiero póżniej spada , masz zegar ? jak przebiega doładowanie ??
Best ET-15,0s
|
hmmm zupelnie jak u mnie wyszło jak hamowałem autko w lutym tylko że ja miałem 141km ale moment identyczny tylko przebieg troche inny bardziej plasko i szybciej łapał maxa już od tych 2300 no i własnie jak pisze toli trzymał gdzieś do 5200.
od tamtej pory wymieniłem DV, N75, pompe paliwa, wróciłem do ori dp i troche sie poprawiło, ale nie dużo, na dniach zakladam zegar doładowania i jestem umówiony na sprawdzenie szczelności w dolocie. Jak coś będę wiedział to napiszę.
ps. ja hamowałem wtedy na maha
Części na sprzedaż do: Audi TT 8N BAM A3 8P Sportback R32 S-line Audi A3 8L 1,8T 3d Audi A3 8L 1,8T 5d Audi S3 8L 1,8T
przebieg momentu jest dlatego taki gdyż jest to hamownia inercyjna, bez obciążenia.
Audi A3 8L VP - 192 KM 404NM by DynoSoft - SOLD
Audi A3 8L PD - 224KM 430 NM by COMPSport - SOLD
Audi A3 8P BKD - 216KM 435NM by DynoSoft - SOLD
VW GOLF 6 R20 CDLF - 350KM 445NM by COMPsport - SOLD
Audi S3 CJXC Sportback - 385KM 492NM by COMPsport - NOW
Coś za gładki ten wykres jak na inercyjną hamownie , ogólnie to wygląda jak by turbo za póżno wstawało i za szybko się kończyło moim zdaniem do sprawdzenia cały układ od filtra po kolektor dolotowy ze wszystkimi pierdołami z nim związanymi z turbosprężarką włącznie
Best ET-15,0s
Zapraszam do nas do Bielska-Białej daleko nie masz a w klopocie postaramy sie pomoc.
AXX - 445Ps
Wina też może leżeć w tej nieszczęsnej strumiennicy za duży back pressure....
Best ET-15,0s
Temat posprzątany.
Dyskusja odbywa się tutaj:
http://a3-club.net/forum/showthread.php?t=5806&page=11
Audi A3 8L VP - 192 KM 404NM by DynoSoft - SOLD
Audi A3 8L PD - 224KM 430 NM by COMPSport - SOLD
Audi A3 8P BKD - 216KM 435NM by DynoSoft - SOLD
VW GOLF 6 R20 CDLF - 350KM 445NM by COMPsport - SOLD
Audi S3 CJXC Sportback - 385KM 492NM by COMPsport - NOW
Kilka dni temu bylem na przegladzie gazu i okazalo sie ze auto dostawalo lewe powietrze ;/ , panowie z czakramu wymienili wezyki jest poprawa
Wczesniej turbina pompowala max 0.5 teraz w peak'u jest 0,7
Pozostaje juz tylko weryfikacja na hamowni na kolejnym DynoDay w Krakowie![]()
pozdro Michał.
MODEL AUTA: 8L ,1997/98 rok
RODZAJ SILNIKA: benzyna, 1,8T, AGU
MODYFIKACJA SILNIKA: brak - seryjny
MOC:
*BENZYNA: 175KM/286Nm
RODZAJ HAMOWNI: inercyjna
TUNER: www.projectxs.pl
Teraz to autko jezdzi ze palce lizac![]()
pozdro Michał.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)