Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 11 do 20 z 23

Temat: 1.8T AGU - modyfikowany - 175KM/286Nm

  1. #11

    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wlkp.
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    4 razy

    Domyślny

    Dziwnie wygląda ten twój wykres przebieg momentu z tym pikiem na środku - u mnie ponad 200Nm zaczyna sie od 2300obr. i trzyma tak równo do 5200obr. dopiero póżniej spada , masz zegar ? jak przebiega doładowanie ??
    Best ET-15,0s

  2. #12
    Grabek's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wyszków
    Auto
    OOOO
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T BHZ
    Pomógł
    284 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    hmmm zupelnie jak u mnie wyszło jak hamowałem autko w lutym tylko że ja miałem 141km ale moment identyczny tylko przebieg troche inny bardziej plasko i szybciej łapał maxa już od tych 2300 no i własnie jak pisze toli trzymał gdzieś do 5200.
    od tamtej pory wymieniłem DV, N75, pompe paliwa, wróciłem do ori dp i troche sie poprawiło, ale nie dużo, na dniach zakladam zegar doładowania i jestem umówiony na sprawdzenie szczelności w dolocie. Jak coś będę wiedział to napiszę.

    ps. ja hamowałem wtedy na maha
    Części na sprzedaż do: Audi TT 8N BAM A3 8P Sportback R32 S-line Audi A3 8L 1,8T 3d Audi A3 8L 1,8T 5d Audi S3 8L 1,8T

  3. #13
    MaGGu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Okolice Krakowa
    Auto
    Audi S3 8V
    Model
    S3 8V
    Silnik
    2.0 TFSI - CJXC (300 KM)
    Pomógł
    57 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    przebieg momentu jest dlatego taki gdyż jest to hamownia inercyjna, bez obciążenia.
    Audi A3 8L VP - 192 KM 404NM by DynoSoft - SOLD
    Audi A3 8L PD - 224KM 430 NM by COMPSport - SOLD
    Audi A3 8P BKD - 216KM 435NM by DynoSoft - SOLD
    VW GOLF 6 R20 CDLF - 350KM 445NM by COMPsport - SOLD

    Audi S3 CJXC Sportback - 385KM 492NM by
    COMPsport - NOW


  4. #14

    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wlkp.
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    4 razy

    Domyślny

    Coś za gładki ten wykres jak na inercyjną hamownie , ogólnie to wygląda jak by turbo za póżno wstawało i za szybko się kończyło moim zdaniem do sprawdzenia cały układ od filtra po kolektor dolotowy ze wszystkimi pierdołami z nim związanymi z turbosprężarką włącznie
    Best ET-15,0s

  5. #15
    volot65's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tarnów/Kraków
    Auto
    AGU+
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez toli Pokaż post
    Coś za gładki ten wykres jak na inercyjną hamownie , ogólnie to wygląda jak by turbo za póżno wstawało i za szybko się kończyło moim zdaniem do sprawdzenia cały układ od filtra po kolektor dolotowy ze wszystkimi pierdołami z nim związanymi z turbosprężarką włącznie
    Najpierw sam sprobuje poszukac jakichs nieszczelnosci no i sprawdzic przeplywke ,

    jak nic sie nie znajdzie to bede szukal jakiegos magika w krakowie co by mi autko wyogladal

    tak ze jak znacie jakis dobry serwis w krk to prosze o pw
    pozdro Michał.




  6. #16

    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bielsko-Biala
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    10 razy

    Domyślny

    Zapraszam do nas do Bielska-Białej daleko nie masz a w klopocie postaramy sie pomoc.
    AXX - 445Ps

  7. #17

    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wlkp.
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    4 razy

    Domyślny

    Wina też może leżeć w tej nieszczęsnej strumiennicy za duży back pressure....
    Best ET-15,0s

  8. #18
    MaGGu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Okolice Krakowa
    Auto
    Audi S3 8V
    Model
    S3 8V
    Silnik
    2.0 TFSI - CJXC (300 KM)
    Pomógł
    57 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Temat posprzątany.
    Dyskusja odbywa się tutaj:
    http://a3-club.net/forum/showthread.php?t=5806&page=11
    Audi A3 8L VP - 192 KM 404NM by DynoSoft - SOLD
    Audi A3 8L PD - 224KM 430 NM by COMPSport - SOLD
    Audi A3 8P BKD - 216KM 435NM by DynoSoft - SOLD
    VW GOLF 6 R20 CDLF - 350KM 445NM by COMPsport - SOLD

    Audi S3 CJXC Sportback - 385KM 492NM by
    COMPsport - NOW


  9. #19
    volot65's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tarnów/Kraków
    Auto
    AGU+
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Kilka dni temu bylem na przegladzie gazu i okazalo sie ze auto dostawalo lewe powietrze ;/ , panowie z czakramu wymienili wezyki jest poprawa
    Wczesniej turbina pompowala max 0.5 teraz w peak'u jest 0,7
    Pozostaje juz tylko weryfikacja na hamowni na kolejnym DynoDay w Krakowie
    pozdro Michał.




  10. #20
    volot65's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tarnów/Kraków
    Auto
    AGU+
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    5 razy

    Talking 1.8T AGU - modyfikowany - 175KM/286Nm

    MODEL AUTA: 8L ,1997/98 rok
    RODZAJ SILNIKA: benzyna, 1,8T, AGU
    MODYFIKACJA SILNIKA: brak - seryjny
    MOC:
    *BENZYNA: 175KM/286Nm
    RODZAJ HAMOWNI: inercyjna
    TUNER: www.projectxs.pl




    Teraz to autko jezdzi ze palce lizac
    pozdro Michał.




Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •