Ostatnio edytowany przez Szczups - 02-01-09 o 18:43
|
Szczups - Lac zwykła ponieważ temperature spalania ma mniejsza podobno
Dominik, wracałem wczoraj i zalalem zwykłą na nestle, co prawda nie było pogody do szybkiej jazdy nie mniej jednak kilko razy przerywał
np. przy wyprzedzaniu, 3 bieg gaz do dechy z około 2000 do 4200 zadne dławienie nie wystąpiło ale po zmianie biegu (gaz do dechy) na 4 pojawyło ale nie zawsze sie tak dzialo, raczej bardzo rzadko,
ale nie ukrywam ze strasznie mnie to w*****a,
Pozdrawiam
NIE! NIGDY NIE TANKUJEMY na NESTE (NESTLE to czekoladki - dobre zresztą )
Co do odpowiedzi dla Szczups - wydaje mi się, że w ON nie ma pojęcia jak większa temp spalania - w bezynce tak zgodze się z tym. W ON przy większej LC spalanie jest bardziej jednolite równomierne niż na zwykłym ON więc powinno pomóc obiawom "dławienia" lub "szarpania" Też nie cierpię tego objawu dlatego leję ON o LC 55 czyli V-power ultimaty verwy - jak Compsorty będą w Gliwicach to się umówię na korektę mapy TURBAWKI i myślę, że będzie git a przy okazji zhamuje błyskawice zobacze czy coś się zmieniło.
Pozdro
2.0 TDI -> 201KM / 416Nm
Dzięki za odpowiedzi, panowie. Od chipa jeżdżę na 55-tce i teraz spróbuję zalać zwykłej, zobaczymy czy czymś się będzie różnić charakterystyka pracy silnika Polecacie jakąś konkretną stację? Z tego co już wiem, to NESTE jest zła...
Ostatnio edytowany przez Szczups - 04-01-09 o 09:44
gratki wyniku ladna moc
chociaz zastanawiam sie dlaczego tak malo ? skoro seria 170 miala byc a okazalo sie ze jest 188 to do 201 zaledwie malo doszlo...
Dziś była hamownia i znowu prezent moment wzrósł po roku do niebagatelnych 421 Nm moc bez zmian - za chwile dołącze skanika z pomiaru (jak tylko fotosik zacznie chodzic )
Dodano:
Do Cassel : Moc nie mogła byc bardziej podniesiona ze względu na DPF - miałem wysoką temperaturę filtra i dla bezpieczeństwa Compsporty nie ryzykowali - ale moc wystarczająca dzisiejszy moment mnie zaskoczył - na hamowni pytali kto robił i powiedzieli, że dobrą robotę zrobili - ja jestem tego samego zdania
Dodano:
Jak fotosik zacznie chodzić to dołącze wykres - ale to jutro - ale z tego co widze dół się mega poprawił - czy to możliwe? może Compsporty ocenią.
Ostatnio edytowany przez Dominik_m - 14-01-09 o 20:38 Powód: Automatyczne łączenie postów
2.0 TDI -> 201KM / 416Nm
mogło się poprawić, z biegiem czasu, ja miałem to samo. Szkoda tylko że nie hamowali na tym samym biegu. Pierwszy wykres widzę ze na 4-ce a ten na 5-tce. Hamowanie na wyższy biegu tez poprawia wynik momentu
Choć w ten przebieg momentu akurat nie chce mi się za bardzo wierzyć... 400 NM przy 2 tys obr ??
Nie jestem ekspertem, ale....
Ostatnio edytowany przez MaGGu - 15-01-09 o 20:04
Audi A3 8L VP - 192 KM 404NM by DynoSoft - SOLD
Audi A3 8L PD - 224KM 430 NM by COMPSport - SOLD
Audi A3 8P BKD - 216KM 435NM by DynoSoft - SOLD
VW GOLF 6 R20 CDLF - 350KM 445NM by COMPsport - SOLD
Audi S3 CJXC Sportback - 385KM 492NM by COMPsport - NOW
Jezeli hamujesz samochod na Maha to nie ma znaczenia na ktorym biegu moment obr i moc zawsze bedzie ta sama bo niby dlaczego mialaby byc inna.
Momentu obrotoweg wyszlo wiecej bo temp otoczenia na to pozwolila czego nie bylo wczesniej.
Nie rozumiem rowniez dlaczego nie wierzysz w przebieg momentu i co ma oznaczac "400nm przy 2tys obr??" ?????
AXX - 445Ps
az takie roznice przez sama temperature otoczenia ?
rok temu 300Nm przy 2tys obr a teraz 400Nm przy 2tys ? 100Nm roznicy ?
o tyle dziwne ze rok temu przy 2tys bylo 90KM i 300Nm
a teraz jest "tyko" 110KM i az 400Nm i samo sie az tyle zmienilo/dostrolilo/wczesniej blad pomiaru przez temperature ?
a to ze wyszlo ogolnie wiecej niutkow to nikt nie watpi, mialo prawo
Ostatnio edytowany przez Miro - 16-01-09 o 15:38
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)