Strona 6 z 97 PierwszyPierwszy ... 456781656 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 51 do 60 z 966

Temat: [8L] Pytanie o termostat i ...

  1. #51
    mallcin's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radom
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Kup oryginalny (dużo droższy nie jest) w ostateczności ten wahlera. Wymiana jest prosta tu jest opisane wraz ze zdjęciami http://a3-club.net/forum/showthread.php?p=138365

  2. #52
    KarOOOOla's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2008
    Płeć
    kobieta
    Miasto
    Gorzów Wlkp/Szczecin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AVU

    Domyślny

    u mnie niestety nie byl to prosty i tani termostat...bo moja wersja z 2000 roku z pazdziernika juz jest bardziej skomplikowana ...dzis moja niunia dostala nowa obudowe termostatu z termostatem i czujnikiem, tak jak bylo w linku nizej...kosztowala ori 239zl i juz wszystko dziala jak nalezy
    Zazdrośnik pluje tylko na tego, kto go przewyższa.

  3. #53
    Zachodniopomorskie neoeinz's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szczecin
    Auto
    Passat B5fl
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    27 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    gratulacje
    .......

  4. #54
    skwaraA3's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    polska
    Auto
    AMBITION powered by CompSport
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    termostat wymieniony i teraz jest lepiej, szybciej mam ciepłe powietrze i spokojnie łapie temperaturę 80-90 stopni po dużo krótszym czasie, stary termostat wyglądał na dobry a tu zonk
    Nieważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią .

  5. #55

    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi by kompot
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez karooola84 Pokaż post
    u mnie niestety nie byl to prosty i tani termostat...bo moja wersja z 2000 roku z pazdziernika juz jest bardziej skomplikowana ...dzis moja niunia dostala nowa obudowe termostatu z termostatem i czujnikiem, tak jak bylo w linku nizej...kosztowala ori 239zl i juz wszystko dziala jak nalezy
    drogo - sam termostat mozna chyba za 50zeta kupic ( wahlera czy cos - ta niemiecka firma, otwiera przy 87C a orginalny przy 88 ) do tego płyny ( 3a co 2 lata wymieniac ale jak robisz termostat to by wypadalo ) 2x23zl + woda destylowana, i filtr powietrza ( tez sie od razu wymienia ) 15zl. calość masz 115zl + robocizna. moj mechanior za to + wymiane oleju wzial w last weekend 90zl ( musial zdejmowac alternator ) czyli bez oleju to jakies 30-40 zeta taniej ;p
    suma sumarum z czujnikiem ( ktory kosztuje grosze ) powinnas z robocizna sie zamknac max w 200zeta ;p
    Sprzedam moje a-cy - powod zmiana na nowszy model

  6. #56
    MiG25's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żyrardów
    Auto
    .:OOOO:.
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    83 razy

    Domyślny

    Nie wiem co ma wspólnego z wymiana termostatu filtr powietrza ( tez sie od razu go wymienia ? )... Równie dobrze możesz jeszcze pisać filtr kabinowy ( czemu nie) , itd. Juz bardziej filtr powietrza pasuje wymieniac razem z filtrem oleju ( i samym olejem) , ale jesli sobie taką zasadę przyjąłeś to wporządku

  7. #57
    (elmo)'s Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mazowieckie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    33 razy
    Podziękował
    26 razy

    Domyślny

    Troszkę temat odgrzeje ale i skomplikuję, choć mam nadzieję że nie za bardzo.

    zauważyłem w moim autku (Audi A3 1.8T 150 KM silnik AGU), że dzieją się dziwne rzeczy z temperaturą cieczy.

    1 Ogrzewanie działa bez zarzutów, dla testów ustawiłem 26*C w kabinie i tyle było
    2 wskaźnik temperatury cieczy do wczoraj (przez ostatni miesiąc) oscylował w granicach 85-90, potem spadł 80-85, a dziś już 75-78
    3 silnik trzyma obroty "nisko", czyli na poziomie 800, jak przy w pełni rozgrzany.
    4 nie zauważyłem żeby auto zagrzewało sie dłużej (obserwowałem klimę, nawet przy mrozach -20*C w kabinie było cieplutko i nie czekałem na to jakoś przesadnie długo)
    5 po zgaszeniu silnika, kilku minutach przerwy (wystarczy około 2-3), ponownym uruchomieniu temperatura wskazywana na zegarach to 90*C

    Teraz moje pytanie o poradę gdzie szukać, Termostat, czujnik temperatury, czy coś jeszcze innego. Może ktoś podsunie myśl jak sprawę zdiagnozować VAGiem, lub odeśle do właściwego tematu.

    INFORMACJA!

    dla tych którzy chcą napisać "użyj opcji szukaj". Szukałem, ale póki co nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na mój problem.

    Z góry dziękuję Elmo_pf
    Ostatnio edytowany przez (elmo) - 12-01-09 o 01:09

  8. #58
    ponton's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Dolnośląskie, DLU
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    To ja dorzucę pytanie od siebie... po ilu kilometreach wasze dieselki się rozgrzewają w tych temperaturach powietrza które mamy teraz? (-5 do -10 st)?

    Ja muszę przejechać z 10 km albo i więcej, żeby temperatura skoczyła do około 90 stopni na wskaźnikach...

    A u was?


    EDIT: elmo, punkt 5 wskazuje na termostat... czytałem inne wątki i zachowanie było podobne...
    http://a3-club.net/forum/signaturepics/sigpic3245_6.gif

  9. #59

    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    RADOM
    Auto
    AUDI A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AGU

    Domyślny

    Do elmo_pf. Tez mam 1.8 t agu i podobny problem. Wariuje mi wskazówka temperatury cieczy. Silnik bardzo wolno sie nagrzewa i osiaga 90 stopni na moment(wedłu wskazówki) po czy potrafi momentalnie opasc do 60 stopni w czasie tych samych parametrów pracy silnika. Ostatnio jechałem 300km na mrozie -16 i wskazowka była na 60 stopniach po tej trasie.... Silnik poza postojami praktycznie sie nie nagrzewa a jesli juz to za moment wskazówka szybko opada. Zastanawiam sie czy to tylko termostat czy moze przy okazji tez czujnik temperatury (a moze i wskażnik na desce?)

  10. #60

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    opolskie
    Auto
    Seat
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    43 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez ponton Pokaż post
    To ja dorzucę pytanie od siebie... po ilu kilometreach wasze dieselki się rozgrzewają w tych temperaturach powietrza które mamy teraz? (-5 do -10 st)?

    Ja muszę przejechać z 10 km albo i więcej, żeby temperatura skoczyła do około 90 stopni na wskaźnikach...

    A u was?

    Tez tak mam ze przy tych temperaturach na dworze po 10-12 km dopiero osiaga temp 90 . Normalne w koncu to Disel.
    Ostatnio edytowany przez petertom - 12-01-09 o 19:00

Strona 6 z 97 PierwszyPierwszy ... 456781656 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •