Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 31 do 40 z 42

Temat: 2.0TDI BMN - modyfikowany - 201KM/401Nm

  1. #31

    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bielsko-Biala
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    10 razy

    Domyślny

    Chlopaki prosze Was bo rece opadaja.
    Poprostu inaczej sprezarka zlapala cisnienie.
    W lecie ustawione bylo mniejsze obciazenie i dlatego wstala pozniej ot cala historia, a Wy doszukujecie sie juz spisku, ale chyba z tego typu histori to nie trzeba sie Wam tlumaczyc co??
    Czy za kazdym razem mam pisac jakie obciazenie, jakie obroty, ktory bieg i inne??
    AXX - 445Ps

  2. #32
    MaGGu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Okolice Krakowa
    Auto
    Audi S3 8V
    Model
    S3 8V
    Silnik
    2.0 TFSI - CJXC (300 KM)
    Pomógł
    57 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Przepraszam Cię że się nie znamy... Dobrze że Wy wiecie o co chodzi, to jest najważniejsze.
    Nie wiem o jakim spisku piszesz. To że się widzi dwa "trochę" inne wykresy, daje do myślenia... i zastanawia dlaczego tak jest.
    Wiem, najlepiej o nic nie pytać.
    Pozdro.
    Audi A3 8L VP - 192 KM 404NM by DynoSoft - SOLD
    Audi A3 8L PD - 224KM 430 NM by COMPSport - SOLD
    Audi A3 8P BKD - 216KM 435NM by DynoSoft - SOLD
    VW GOLF 6 R20 CDLF - 350KM 445NM by COMPsport - SOLD

    Audi S3 CJXC Sportback - 385KM 492NM by
    COMPsport - NOW


  3. #33

    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bielsko-Biala
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    10 razy

    Domyślny

    Miro i Maggu sie przyczepili to napisalem co mysle
    Po co odrazu pisac ze cos jest niewiarygodne???
    I nie podwazam Waszej wiedzy.






    mod: edytowany, bo wczesniejszy post zostal usuniety.
    Ostatnio edytowany przez Miro - 17-01-09 o 05:36
    AXX - 445Ps

  4. #34
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    783 razy
    Podziękował
    129 razy

    Domyślny

    Nie no spoko, spoko, ja tez tego nie odebralem tak...
    po prostu jestem ciekawy, jak czegos nie wiem to pytam
    jest to naprawde interesujace, nie doszukuje sie spiskowej teorii tylko pytam, skoro pierwszy pomiar byl robiony w zimie, dokladnie rok temu, chlopak zrobil teraz po roku drugi i az taka roznica, kompletnie nie chodzi mi o wynik koncowy, bo wiadomo moglo przybyc, moglo ubyc.
    chodzilo mi tylko i wylacznie o przebieg, roznice az 100Nm przy 2tys/obr.
    Dostalem odpowiedz
    "W lecie ustawione bylo mniejsze obciazenie i dlatego wstala pozniej ot cala historia"
    i jest ok, chociaz to nie bylo lato, alo to juz wina hamowni..

    Baj de łej zmienia to bardzo obraz o turbo ze 170, jesli tak pompuje to jest rewelacyjna.

    naprawde nikt sie niczego nie doszukuje, po prostu chcemy wszystko wiedziec.
    nie pisalismy ze jest niewiarygodne, pytalismy . bo ostatnio jakies dziwne cuda na tej hamowni wychodza, np. koledze w zwyklej 2.0 140PS wyszlo po shamowaniu prawie 500Nm.
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  5. #35

    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bielsko-Biala
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    10 razy

    Domyślny

    A3jka Piotrusia zostala zle zmierzona. Obroty zostaly ustawione na 5biegu a zmierzona na 4tym. Osoba obslugujaca hamownie najzwyczajniej w swiecie sie pomylila.

    Rzeczywsicie byla zima. Sugerowalem sie temp otoczenia. Jak ustawiam obciazenie to patrze na temp otoczenia. jest to bardzo wazne zeby nie zagotowac samochodu.
    W tym przypadku bylo chlodniej o 10stopni i Darek napewno ustawil wieksze obciazenie do tego 5 bieg spowodowal wieksze obciazenie i szybsze wrecenie sie sprezarki.
    Sprezarka ze 170tki wstaje normalnie jak kazda GT17.
    AXX - 445Ps

  6. #36
    MaGGu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Okolice Krakowa
    Auto
    Audi S3 8V
    Model
    S3 8V
    Silnik
    2.0 TFSI - CJXC (300 KM)
    Pomógł
    57 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez CompSport Pokaż post
    W tym przypadku bylo chlodniej o 10stopni i Darek napewno ustawil wieksze obciazenie do tego 5 bieg spowodowal wieksze obciazenie i szybsze wrecenie sie sprezarki.
    O to cały czas mi chodziło, pisząc że hamowanie na wyższym biegu poprawia przebieg momentu. Logiczne jest to jeśli hamuję się na wyższym biegu, sprężarka ma więcej czasu na wkręcenie się, i przy tym wychodzi "ładniejszy" przebieg.

    Compsport, z całym szacunkiem, ale Twoja poprzednia wypowiedź mówił że hamowanie na wyższym biegu niczego nie zmienia.... no chyba że chodziło Ci o "liczby".
    Audi A3 8L VP - 192 KM 404NM by DynoSoft - SOLD
    Audi A3 8L PD - 224KM 430 NM by COMPSport - SOLD
    Audi A3 8P BKD - 216KM 435NM by DynoSoft - SOLD
    VW GOLF 6 R20 CDLF - 350KM 445NM by COMPsport - SOLD

    Audi S3 CJXC Sportback - 385KM 492NM by
    COMPsport - NOW


  7. #37
    Dominik_m's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Śląsk
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BMN
    Pomógł
    45 razy
    Podziękował
    35 razy

    Domyślny

    Matko!!!! Ale dyskusję wywołałem. Ja tego nie odczuwam na codzień - psychicznie fajnie wiedzieć, że ma się 420Nm pod nogą
    Ostatnio edytowany przez Dominik_m - 18-01-09 o 15:32
    2.0 TDI -> 201KM / 416Nm

  8. #38
    Yel0n's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Ford Mustang s550
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    36 razy
    Podziękował
    18 razy

    Domyślny

    compsport, sory za poprzednia wypowiedz,ale podniosla mi cisnienie którego nie utrzymalem.

    no ostatnia twoja wypowiedz wiele zmienila

  9. #39
    Zachodniopomorskie neoeinz's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szczecin
    Auto
    Passat B5fl
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    27 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Moja propozycja, kazdy juz wszystko wyjasnil koniec zbednej dyskusji !! bo po co macie cos jeszcze sobie powiedziec EOT
    .......

  10. #40

    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bielsko-Biala
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    10 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez MaGGu Pokaż post
    O to cały czas mi chodziło, pisząc że hamowanie na wyższym biegu poprawia przebieg momentu. Logiczne jest to jeśli hamuję się na wyższym biegu, sprężarka ma więcej czasu na wkręcenie się, i przy tym wychodzi "ładniejszy" przebieg.

    Compsport, z całym szacunkiem, ale Twoja poprzednia wypowiedź mówił że hamowanie na wyższym biegu niczego nie zmienia.... no chyba że chodziło Ci o "liczby".
    No wlasnie nie. Jezeli ustawie duze obciazenie na 4rce to sprezarka wstanie wczesniej i przebieg bedzie ladniejszy niz gdybym ustawil bardzo male obciazenie na 5tce
    AXX - 445Ps

Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •