Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokazane rezultaty 11 do 18 z 18

Temat: Problemy przy hamowaniu po wymianie klockow

  1. #11

    Data dołączenia
    May 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rzeszow
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR

    Domyślny

    No wlasnie nie bardzo bo nie narzekam na to ze zle hamuje bo z tego co zauwazylem jest dobrze autko staje prawie odrazu. Tylko drazni mnie to ze pedal łapie zbyt nisko " i nie wiem dlaczego opada do dna po napompowaniu a z tego co mi wiadomo to powinien ani drgnac. Przecd chwilka przykladowo wsiadlem do samochodu wcisnolem pedal hamulca a on doszedl do samego konca po czym troche go napompowalem przytrzymalem a on znowu opada zaznaczam ze odpowietrzylem hamulce

  2. #12
    Coolfon's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wolbrom/Kraków/Katowice
    Auto
    Audi A3 ABT
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    12 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Sprawdź czy nie masz wycieku płynu hamulcowego. W maluchu jak miałem taką historię (pedał schodził do końca przy łagodnym naciśniskaniu) to była pompa hamulcowa! A jak deptasz zdecydowanie to jest OK ?
    Srebrny pocisk ...



  3. #13

    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez radek666
    Po wymianie klockow i odpowietrzeniu ukladu poprzez odpowietrzniki przy zaciskach, uklad zachowuje sie dalej jakby byl zapowietrzony, przy gwaltownym hamowaniu pedal schodzi bardzo nisko, a gdy przytrzymam go na pewnym poziomie po ,, napompowaniu" opada
    Z Twojego opisu wynika jakby uklad byl nadal zapowietrzony... albo co gorsze mial gdzies nieszczelnosc... tarcze i klocki po wymianie sa grubsze i tloczki sa bardziej wcisniete niz na zuzytych hamulcach chocby tylko z tego powodu pedal powinien byc twardy.
    Sprawdzilbym na Twoim miejscu jeszcze raz odpowietrzenie (moze ktorys z odpowietrznikow nie byl dobrze dokrecony albo jest nieszczelny), zdecydowanie trzeba sprawdzic wszeslie nieszczelnosci przy zaciskach, tloczkach, przewodach hamulcowych. Skontroluj tez poziom plynu hamulowego i sprawdz czy po pewnym czasie nie ubywa Ci tego plynu w zbiorniczku
    Wpadajacy pedal na pewno nie jest oznaka przegrzewania sie hamulcow. W najgorszym przypadku cos sie dzieje z serwem

  4. #14

    Data dołączenia
    May 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rzeszow
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR

    Domyślny

    hmmm a jest mozliwosc ze to w jakims stopniu wina plynu hamulcowego ??
    Ale jak dobrze rozumuje serwo pracuje tylko przy zalaczonym silniku wiec na wylaczonym powinno go dobrze pompowac a pompuje mimo wszystko zle
    jeszcze przy pompowaniu slysze dziwny dziwek dochodzacy z okolic pompki jakby zasysanie powietrza i to mnie glownie nie pokoi teraz.
    a przy gwaltownym hamowaniu hamuje raczej dobrze tylko jesli juz to bedzie predkosc duza to wtedy pojawiaja sie juz jakies problemy

  5. #15
    mucka38's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zakopane-Myszków
    Auto
    -było :( Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Sprawdz szczelnosc przewodów odchodzących od pompki , z tego co piszesz
    Cytuj Oryginalnie napisane przez radek666
    okolic pompki jakby zasysanie powietrza
    , moze tam gdzies łapie powietrze, co w dalszej kolejnosci powoduje zapowietrzanie sie calego układu.
    Zachucały góry
    Zasumiały lasy
    Ka sie zapodziały starodowne casy

  6. #16

    Data dołączenia
    Nov 2006
    Miasto
    Środa wlkp/Irlandia

    Domyślny

    Sprawdż czy nie schodzi tobie płyn ze zbiorniczka,jeśli nie to mogły Tobie przeciągnąć się gumki w pompie hamulcowej ,wtedy są takie same objawy jak przy zapowietrzonym układzie.

  7. #17

    Data dołączenia
    May 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rzeszow
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR

    Domyślny

    Hmmm a wie moze ktos czym charakteryzowaly by sie problemy z serwem ?? jak zachowywaly by sie hamulce??

  8. #18
    jarekp23's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żywiec
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI AXR

    Domyślny

    Witam.
    Wczoraj wymienilem klocki na Ferodo premium.
    Na tych poprzednich zrobilem 35 tys km.
    Byly to chyba jakies chyba twarde klocki(na takich je juz kupilem), bo po pierwsze wytrzymaly tak dlugo,a po drugie jak sie okazalo z przodu tarcze, mimo ze byly nowe przy poprzedniej wymianie, teraz byly lekko krzywawe przy rantach.
    Dlatego tez mechanik mi stoczyl na tokarce ranty wewentrzne i zewnetrzne tych tarcz.
    Mozna tak robic, czy bede musial kupic nowe tarcze?
    Myslalem ze tarcze bede wymienail dopiero po nastepnej wymianie klockow.
    A druga sprawa:
    Moje klocki sa jakies szerokie i nachodza na te ranty ktore byly stoczone, czy tak moze byc, czy to bedzie problem przy hamowaniu?
    Narazie zrobilem po wymianie klockow 100 km, wiec sie docieraja.

    Dodam ze wlasnie po 100km jazdy po zewnetrznych czesciach tarcz pojawil sie taki1-centymetrowy odcien jakby przypalnie, taki siwawy.
    Nic mi nie piszczy, nie bija tarcze, nie czuc zadnych niepokojacych objaw na kierownicy. Pedal chodzi narazie gumowawo, ale to normalne chyba jeszcze przez jakis czas.
    Zaraz po wymianie jak dojechalem od mechanika do domu to troche ucieklo mi plynu ze zbiorniczka przez ten zaworek odpowietrzajacy, ale teraz juz nie odlewa sie, plynu jest w maxie.
    Ostatnio edytowany przez jarekp23 - 22-07-08 o 20:50

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •