kilkukrotnie juz to opisywalem, napisze jeszcze raz - ostatni

jesli nie mamy halogenow to musimy zrobic do nich instalacje i przeciagnac ja do kabiny
najlatwiej, przeciagnac kable, zasilanie przez przekaznik z akumulatora a w kabinie zrobic sobie osobny wylaczniczek.
nie musimy wtedy kupowac nowego wylacznika swiatel, a co najwazniejsze nie musimy lamp halogenowych kodowac, to ze mamy orginalny wylacznik i przeciagniemy do niego instalacje nie wystarczy, bo komputer musi dostac informacje po szynie CAN, inaczej mozemy sobie krecic wylacznikiem do woli a halogeny sie nie zaswieca itd

ja osobiscie mam wylacznik zrobiony w/ i delikatnie przerobiona jedna z zaslepek obok ESP tak zeby sie wciskala a w niej czerwona dioda, jak sa zaswiecone halogeny to dioda swieci.
uprzedzam przed podciaganiem zasilania od radia czy ze stacyjki do wylacznika, halogeny przy zgaszonym aucie beda sie zaswiecac ale juz po zaplonie moga i beda robic dyskoteke, gasnac/mrugac itd. komputer auta widzi inne obciazenie i znowu jest problem.