myslę ze tydzien powinieneś sobie zarezerować ;] 696 030 910 numer do patatryka z cs. zadzwoń i dogadaj się, po co pytac na forum ?
pzd.
myslę ze tydzien powinieneś sobie zarezerować ;] 696 030 910 numer do patatryka z cs. zadzwoń i dogadaj się, po co pytac na forum ?
pzd.
A3 8P TFSI 326Hp, S3 8L 1.8T 290HP, GTI EDITION 30 350 HP... powered by CompSport...
|
Dobrze ze to Twoja opinia Artur
Zeby bylo ciekawiej to nawet nie jezdziles na takim zestawie
Tylko nie pokazuj tego zdjecia z peknieta tarcza EBC, bo jeden taki przypadek nie moze swiadczyc o tym ze wszystkie produkty i egzemplarze danej firmy sa zle.
BTW. Kazdy bedzie chwalil cos innego bo ma dobre albo zle doswiadczenia z danym produktem.
EOT
Ostatnio edytowany przez Pinczi - 02-05-09 o 17:30
nie jest to jedyny przypadek a autorem tego zdjecia jest Moj kolega
Zaleta EBC jest tylko to ze nie ma problemow z reklamacja
Jak dla Mnie towar lekko przereklamowany
Muszę odgrzebać trochę temat.
Zastanawiam się nad tym rozwiązaniem
hybryda k04+Fmic+wydech+program (ok 280km, no może 300km jeśli dołoże wtryski) obawy są takie, że turbina pracuje na 120%
Lub
GT2871R+fmic+wtryski+program (jaki efekt można uzyskac?)
Z tego co wyczytałem to kolektor może zostać ori i wydech też. Nie chce zakuwać silnika!!! Zostaje trochę zapasu na przyszłość
Przy takim zestawieniu koszty są bardzo zbliżone i dlatego taki problem z podjęciem decyzji.
Ewentualnie opcja z GT28RS +fmic+wtryski+program
Proszę o szybką pomoc bo zostało tylko 2 miesiace na zebranie wszystkiego
Popatrz sobie od ktorego momentu wstaje gt..
Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...
ano.. jak artur mówi... bez zakuwania seria gt28.. jest pomyłką bo nie zyskasz za wiele a wstawać będzie dużo później aniżeli k04 czy hybryda na bazie k04...
Borys nie jest to realne zeby wstawala wtedy kiedy k04. Taka hybryde k04 zawsze mozna kiedys tam zregenerowac a eliminatora juz nie, mowie o Polsce. Jak juz wrzucac gt28rs to robic od razu kolektor ktory nie bedzie tak rystrykcyjny jak ori. Takie jest moje zdanie na ten temat.
Poczytałem i dowiedziałem się, że im większe turbo tym większy lag. Plusy do 7000rpm wali równo i nie spada moc jak K04.
Zostane chyba przy hybrydzie bo już jedną zajechaną licytuje, ale tak dodatkowo chciałbym wiedzieć dlaczego turbiny np rs6 czy nowe s3 nie podejdą? Calkiem inna konstrukcja? np k04 026
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)