Po co ci domin 323 ? Bede wiele ciezsze, a przy twoich planach i tak nie beda az tak potrzebne. 312mm to optymalny wybor w/g mnie
Spójrzcie na skapola. On jezdzi na seryjnych! a ma miliony koni
Po co ci domin 323 ? Bede wiele ciezsze, a przy twoich planach i tak nie beda az tak potrzebne. 312mm to optymalny wybor w/g mnie
Spójrzcie na skapola. On jezdzi na seryjnych! a ma miliony koni
Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...
|
Audi A3 8L VP - 192 KM 404NM by DynoSoft - SOLD
Audi A3 8L PD - 224KM 430 NM by COMPSport - SOLD
Audi A3 8P BKD - 216KM 435NM by DynoSoft - SOLD
VW GOLF 6 R20 CDLF - 350KM 445NM by COMPsport - SOLD
Audi S3 CJXC Sportback - 385KM 492NM by COMPsport - NOW
Artur, ja nie powiedzialem, ze chce 323mm, robie tylko wywiad. Dopiero potem sie zdecyduje. Wstepnie biore 312mm.
A to, ze beda za dobre? Nie ma czegos takiego jak za dobre hamulce, jak mozna wyhamowac szybciej to dobrze, moze kiedys **** uratowac.
Na seryjneych 288mm, po wlaniu rajdowego plynu motula, zmienieniu na lekkie fele Oza i dobre opony 225mm jest duzo lepiej niz bylo, ale i tak mam duzy niedostatek w hamowaniu. Widac to zwlaszcza przy ostrym hamowaniu z predkosci ponad 200km/h. Hamulce szybko sie przegrzewaja. A mody? Po walku powinno byc wiecej niz u Skapola . Szkoda, ze na Zlot z tym nie zdaze .
S4 1.1 SLS Snow Leopard Sleeper (490KM/550Nm by ECU Project)
S3 1.1 TDi Clouded Leopard (BLT++ 220KM/440Nm by Dynosoft/ECU Project)
1% podatku na rehabilitację Ryśka: www.rysiek.nawrat.us
Sprzedam
Oryginalne koło dwumasowe do ASZ
Kompletny zestaw do swapu hamulców na 288mm
i kilka innych części...
w BKD ciezko przekroczyc granice 250PS, w ASZ to juz wogole i nie walek jest tu hamulcem. powodzenia zyczymy i czekamy na rezultaty
to jest temat o hamulcach i tego sie trzymajmy
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
Dobicie do 250KM w ASZ to stary problem. Chlopaki z Dynosoftu pod 280KM podchodzili. Tyle, ze ekonomicznie i bezawaryjnosciowo kiepsko to wypada. Taniej moze wyjsc zmienic auto...
Ale wracajac do hamulcow. Naprawde nikt nie jezdzil na 323mm ? Niekoniecznie w swoim A3, chodzi mi jaka jest roznica miedzy 312. Domyslam sie, ze juz raczej niewielka? I drugie pytanie czy podejda pod felgi 16''. Znalazlem info, ze srednica tarcz jest ponizej 13'', czy ponad 3'' to dobry margines ???
S4 1.1 SLS Snow Leopard Sleeper (490KM/550Nm by ECU Project)
S3 1.1 TDi Clouded Leopard (BLT++ 220KM/440Nm by Dynosoft/ECU Project)
1% podatku na rehabilitację Ryśka: www.rysiek.nawrat.us
Sprzedam
Oryginalne koło dwumasowe do ASZ
Kompletny zestaw do swapu hamulców na 288mm
i kilka innych części...
gdzies wycztalem ze jarzmo od leona 1.8t bedzie pasowac, czy to prawda ??
Panowie, z jakich aut i jakich silników szukac 312 ?
Bylo 8L 1.9 TDI 110@170
Bylo 8P 2.0 TDI 140@200/425
Jest honda civic 2.2 i-ctdi 220/450
plany - ...
A3, A4, A6, TT
Golf V, GTI, Passat, New Beetle, Bora, EOS
Leon, Toledo, Ibiza, Altea
SuperB, Octavia
Nie sa to pewnie wszystkie modele. Rocznikowo 2002 i wyzej. Jezeli chodzi o silnik to napewno te mocniejsze. Im wieksza moc tym wieksza musi byc tarcza aby go zatrzymac.
Podstawowa prawda o ludziach jest taka, że wszyscy kłamią. Jedyna zmienna to dlaczego.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)