|
hm jak na serie to dobry soft...
.......
oooo az nie umie uwierzyc, napewno nie ma nic modzone ? przynajmniej wtryski ?
Bylo 8L 1.9 TDI 110@170
Bylo 8P 2.0 TDI 140@200/425
Jest honda civic 2.2 i-ctdi 220/450
plany - ...
Szczerze mowiac to nie wiem Da sie to jakos latwo sprawdzic?
Wiem tylko, ze turbo na pewno jest seryjne.
kurcze niezle...
turbo widac bo moment leci po 3 tysiakach, no raczej ciezko jest to sprawdzic, no chyba ze vagiem jakos.
Bylo 8L 1.9 TDI 110@170
Bylo 8P 2.0 TDI 140@200/425
Jest honda civic 2.2 i-ctdi 220/450
plany - ...
Jak na sam mod to rewelacja Ale podejrzewam, że mogły być zmieniane wtryski na większe...
A jak jeździ w te letnie upały w porównaniu z zimą? Nie puchnie trochę.
Ostatnio edytowany przez Szczups - 03-07-09 o 21:06 Powód: Automatyczne łączenie postów
ładny wynik
R-PERFORMANCE
A3 8L ATD - 241 KM 445 Nm @ TDi by było... 4B11T 388 KM 533 Nm@1.95 - @2.1 ???KM ???Nm
Przemo-car => Doloty, wydechy, montaż FMIC, customowe kolektory ssące i wydechowe, klatki bezpieczeństwa
Przemo-car na Facebook
Ochronne oklejanie karoserii aut, paint protection, zmiana koloru karoserii, myjnia parowa.
Dzieki za komentarze
Co do puchniecia to ciezko powiedziec. Subiektywnie stwierdzam, ze czasami jakby mu brakowalo troche koni ale na przyklad wczoraj pojezdzilem troche szybciej za A6 i mimo ze trwalo to jakies 15 minut (ostry but prawie non stop), samochod przyspieszal caly czas tak samo...
Co by nie bylo w najlblizszym czasie i tak musze wymienic IC bo zamierzam zalozyc wieksze turbo
Powiedzcie mi prosze jak najprosciej sprawdzic jakie mam wtryski? Bardzo jestem tego ciekaw.
Pozdrawiam
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)