z moich doświadczeń wynika że jak mamy stary kluczyk na 2 przyciski to tylko i wyłącznie podpasuje taki sam na 2 przyciski wiec myśle że 3przyciski odpadaja w przedbiegach
z moich doświadczeń wynika że jak mamy stary kluczyk na 2 przyciski to tylko i wyłącznie podpasuje taki sam na 2 przyciski wiec myśle że 3przyciski odpadaja w przedbiegach
|
podsumowujac napisze tak, akurat nie mialem okazji przerabiac dwuprzyciska na trzyprzyciska w audi, ale w VW to dziala, rozne kluczyki sie mieszalo od VW do skody i seata, zawsze patrzylem tylko na czestotliwosc i nigdy mi sie nie zdarzylo zeby cos nie zadzialalo, albo mialem takie szczescie albo ... sam nie wiem
znalaz?em taka aukcje : http://www.allegro.pl/item869571466_...ra_vat_o2.html
Jak my?licie op?aca si? kupi? ta obudow? ?? Cena jest przyst?pna, ale czy na pewno b?dzie to pasowa? ??
A czy do takiej obudowy jak wskazana przez kolegę można przełożyć wnętrzności ze standardowego kluczyka + wnętrzności z oddzielnego pilota sterującego centralnym zamkiem i alarmem??
U?ama?a mi si? cz??? ruchoma trzymaj?c? grot:
Tak sobie my?l?, ?e wystarczy?oby kupi? np. co? takiego:
http://allegro.pl/klucz-kluczyk-suro...344065320.html
prze?o?y? grot i p?ytk? z elektronik?.
Tylko, ?e jak tak patrz? na wn?trze starego kluczyka to martwi? mnie te jakby '?rubki':
Da si? to tak zrobi
jeśli ja zgubiłem pilot , który miałem tylko jeden , to oznacza ze będe musiał zamontować nowy sterownik od pilota ? czy istnieje jakaś inna możliwość ? proszę o porady. Dziękuje
Jeśli miałeś jeden oryginalny to chyba nie, ponieważ do zakodowania są potrzebne dwa, jeden wkładasz w stacyjke, a drugi w drzwi kierowcy.
Chyba, że pojedziesz do kogoś kto zakłada alarmy itp to może ci zakoduje, musiałby się dostac do sterownika i jakoś się podłączają do niego i kodują.
Ja mam do swojego auta jakies chinskie scyzoryki. Jeden juz sie rozpadł a drugi ledwo co się trzyma.
Kupiłem na allegro 2 obudowy 2-przyciskowe (150zł) i Sprzedający pisał na aukcji, że bez problemu mozna przełozyć płytke i będzie wszystko ok.
I zamówiłem 2, bo chciałem żeby były dwa a porządne. I dorobiłem 2 groty (2x 30zł), 2 transpondery (2x 80zł), tylko miałem problem z przełożeniem tej płytki, ponieważ w moich pilotach była troszke większa i nikt się nie chciał tego podjąć.
Więc spróbowałem je przełożyć ze znajomym z założeniem, że albo będzie działało, albo popsuję.
I przypiłowaliśmy jedną plytkę, pasowała do pilota, przyciski musielismy lekko przerobić i działało... dzień.
Na drugi dzień chciałem otworzyć auto i się nie udało.
Ale miałem jeszcze 2 stary pilot w zapasie.
Pojechałem do jakiegoś majstra od chip tuningów i pomierzył tam coś i mu wykazało, że źle przerobilismy przycisk zamykania, ktory byl caly czas wcisniety i pilot się rozkodował. A zakodowanie go, kosztuje podobno ok 50zł.
Ponieważ nie jest oryginalny i nie da się zakodować samemu tylko jakimś programem.
Także darowałem sobie i niedługo myślę o montażu nowego sterownika do którego są 2 scyzoryki. a cena wynosi ok 150zł. Transpondery posiadam i groty również.
Ogólnie się za szybko pospieszyłem i troche kaski poszło...
A3 8L Hatchback 3D 1997r [1.6 AEH - 101/145] → A3 8L Hatchback 3D 2001r [1.8t AUM - 229/322] → A4 B6 Avant 2002r [1.9tdi AVF - 164/374] → A3 8V Limousine 2015r [2.0tfsi CNTC - 343/487]
Witam,
nie ma świeższego tematu, który by pasował do mojego pytania, więc napiszę w tym temacie.
Mój stary kluczyk od A3 jest w strasznym stanie, urwany zatrzask przez co sam się rozjeżdża i w ogóle wygląda nieciekawie.
Kupiłem nową obudowę kluczyka, o jej jakości nie będę mówił, ważne że jest.
Przełożyłem grot ale mam problem z wyjęciem płytki pilota. Trzymają ją złote elementy, których nie dam rady ani wyjąć ani odkręcić. Nie chcę robić nic na siłę bo nie sztuką jest coś spieprzyć.
Miałby ktoś dla mnie poradę, w jaki sposób wyciągnąć te elementy, abym mógł przełożyć pilota do innej obudowy?
Drugą sprawą jest transponder z kluczyka, który niestety brutalnie zmiażdżyłem i nie za bardzo będzie nadawał się do użytku.
Co dziwne samochód uruchamia się i bez niego. Czy to oznacza, że immobilizer jest bo jest a tak na prawdę go nie ma?
Myślałem, że nie będę w stanie uruchomić samochodu a tu taka niespodzianka...
Nie znalazłem tematu, do którego mógłbym załączyć ten post. Jeśli jednak się pomyliłem, proszę o przeniesienie.
Skoro autko odpala Ci się bez kluczyka, to albo masz wyłączony immo albo masz gdzieś przyklejoną pastylkę w okolicach zegarów czy stacyjki - tani koszt i działają 2 kluczyki, sztuka handlarzy..
A co do tej płytki to Ci nie pomogę niestety. Może wyślij e-maila do typa od którego obudowę pilota kupiłeś ? Powinni się znać na tym.. chyba..
Ostatnio edytowany przez skootii - 30-08-14 o 09:50
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)