Strona 5 z 8 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 41 do 50 z 75

Temat: Brak zimnego powietrza w nawiewach

  1. #41

    Data dołączenia
    Mar 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    podkarpackie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Witam,

    mam podobny problem. Ostanio przestało wiać mi zimne powietrze. Po włączeniu klimatyzacji i ustawieniu np. 18 st. C nie wieje mi zimnym powietrzem. Oznaki są bardzo dwuznaczne

    Po przejechaniu kilku kilometrów pod samochodem wdomyślam się, że klima (chyba) działa, kapie woda.

    Natomiast zaraz po włączeniu klimy słychać silniczki po stronie pasażera, za to nie czuje, żeby włączała się klima, brak spadku obrotów silnika.

    Domyślacie się koleżanki i koledzy co to może być?

    pozdr.

  2. #42
    Maugo's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2009
    Płeć
    kobieta
    Miasto
    Poznań
    Auto
    Audi A6 Q S-Line
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    14 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez burza Pokaż post
    A co to za sterownik? gdzie sie znajduje ?ma jakiś nymer?>
    mam podobny obiaw i fachowcy po stronie ciśnieniowej klimatyzacji że wszystko jest ok z ich strony,ale z elektryką jest problem a elektryk jest na urlopie i nie mogą zrobić w innym serwisie też nabiją ale elektryki nie kumają :/
    w piątek wyjazd wiec muszę szybko naprawić.
    sterownik wentylatorów wyglada tak:




    Miałam podobny problem, klima nie działała, wentylatory normalnie działaly, kompresor się właczał przy wcisnieciu sniezynki ale zimne powietrze nie wiało. Po wymianie tego elementu wszytkie usterki zniknęły.

    "Ten sterownik jest przykręcony na dwie śrubki do lewej podłużnicy (co najgorsze od dołu). Zeby sie do niego dobrać na pewno trzeba zdemontować filtr powietrza akku itp żeby móc go od góry odkręcić"
    Zabezpieczenia medyczne imprez masowych
    www.med-event.pl

  3. #43
    kuba84's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Nowa Sól FNW
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    36 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    są jeszcze z innymi oznaczeniami więc musisz zdemontować swój żeby odczytać numer mogą być jeszcze inne usterki, np zawór rozprężny (element w który mocuje sie przewody od klimy), może być czujnik który masz na rurkach od klimy w komorze silnika itp.

    Niech Ci ktoś dobrze zdiagnozuje zanim zaczniesz wymieniać elementy

  4. #44
    Monte Cristo's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Podziękował
    3 razy

    Question

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Maugo Pokaż post
    sterownik wentylatorów wyglada tak:




    "Ten sterownik jest przykręcony na dwie śrubki do lewej podłużnicy (co najgorsze od dołu). Zeby sie do niego dobrać na pewno trzeba zdemontować filtr powietrza akku itp żeby móc go od góry odkręcić"
    Mam dwa pytania:

    1) Czy w poliftowych też on się tam znaduje?
    2) Czy on odpowiada za pracę wentylatorów?

    Mam bowiem taki problem:

    Klima działa (chłodzi i te sparwy) wentylatory straciły pierwszy bieg.
    Załączają się odrazu na max 2 bieg co powoduje cholerne obciążenie powyżej 2 Voltów i przygasają mi światła w całym samochodzie.
    Problem jest chyba głębszy ponieważ wentylatory załączają się od razu na zimnym silniku i chodzą non stop na drugim biegu w cyklu co 5/10 sec.
    Po wyłączeniu klimy wentylatory wogóle nie działąją!
    Po wyłączeniu silnika powinny jeszcze schładzać przez jakiś czas, nie robią tego poprostu jak wyłączam silnik one stają.
    Podejżewamy, że to może być ten sterownik ale czy napewno?
    Wag nie ma żadnych błędów w Klimie
    Pojawił się tylko 17069 o jakimś otwartym obiegu ?
    May the Force be with you

  5. #45
    MiG25's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żyrardów
    Auto
    .:OOOO:.
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    83 razy

    Domyślny

    Sprawdź bezpiecznik na akumulatorze, Jego spalenie powoduje cykliczne włączanie wiatraków na IIbieg co kilka sekund przy włączonej klimie.

  6. Podziękowania dla MiG25 za pomoc w problemie

    Monte Cristo (24-07-09)

  7. #46
    kuba84's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Nowa Sól FNW
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    36 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Monte Cristo Pokaż post
    1) Czy w poliftowych też on się tam znaduje? 2) Czy on odpowiada za pracę wentylatorów?
    ad 1 i 2 - tak

  8. #47
    Monte Cristo's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Dzięki za szybką odp.

    Wczoraj sprawdzałem z elektrykiem te bezpieczniki on właśnie tam sprawdzał spadki mocy (volty). Sprawdził też skok amperów gdy włączają się wiatraki za pierwszym razem dostaje kopa powyżej 100 amper szok :O

    Bezpiecznik sierść wyglądał na dobry może go poprostu wymienić i sprawdzić czy pomoże. Ale jest czysty nigdzie nie osmolony gość go wczoraj też chyba przedzwaniał i wydaje się OK!

    PS: Dzwoniłem przed chwilką do elektryka, mogą to być trafione rezystory na wentylatorach, daje to ten sam efekt co strzelony bezpiecznik. I oby to było to !
    Ostatnio edytowany przez Monte Cristo - 24-07-09 o 10:26 Powód: Dodatkowe informacje.
    May the Force be with you

  9. #48

    Data dołączenia
    Feb 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wawa
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 APF

    Post problem z cieplym powietrzem z klimatronica ;)

    Witam jako ze jestem nowy a nikt nie moze mi pomoc zglaszam sie do was z pomoca wierze ze moze ktos mial taki problem a wiec zaczelo sie od tego 1.6 APF 99r samochod sie nagrzeje i chce wlaczyc cieple grzanie ustawiam na HI a tam pi*ga zimnem po podlaczeniu vag blad sie wyswietlił Potencjometr G113 V71 fachowiec zaczal ustawiac silniczkiem zeby cieplo wialo wlaczylem i nadal zimno leci Gdzie tu tkwi problem i jak do tego sie dobrac a i nie wiem czy to ma cos z tym wspolnego ale strasznie do tego szyby paruja od wewnatrz a filtr kabinowy wymienialem w sierpniu

  10. #49

    Data dołączenia
    Nov 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    V71 robi obieg wewnetrzny / zewnetrzny - jestes pewien pozycji w jakiej jest ta klapka?

  11. #50

    Data dołączenia
    Feb 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wawa
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 APF

    Domyślny

    jak wlaczam klimatronic to tak jakby mielil z 3 sekundy wlacza sie ale zimno leci a ustawialismy cieplo zimno i tak przy 22/23 stopniach zawialo minimalnie ale za chwile przestalo i znowu zimne przewody cieple a termostat wymienialem w tamtą zime

Strona 5 z 8 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •