Strona 11 z 12 PierwszyPierwszy ... 9101112 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 101 do 110 z 118

Temat: 2.0 TFSI BHZ modyfikowany 409KM/455NM

  1. #101

    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdańsk/Warszawa
    Auto
    MK V R32
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez adriank Pokaż post
    Reasumujac kazdy wyscig konczysz na stacji

    Juz troche pojezdziles. Jak wyglada spalanie w roznych warunkach i sposobach jazdy
    Reasumujac to widac, ze masz mgliste pojecie o tym ile takie auto pali. Oczywiscie ze jak scigam sie sie po trasie to auto pali wiecej. Ile to nie wiem bo trudno patrzec na spalanie chwilowe jesli sie z kims sciga. Akurat w weekend bylem nad morzem i pomimo paru scigow na trasie (jak chocby ten opisywany powyzej z ML-em AMG w drodze powrotnej) starczylo abym spokojnie dojechal z Warszawy do Gdanska i z powrotem na jednym baku (na tym samym baku zrobilem jeszcze jakies 50 KM po samym Gdansku). W drodze powrotnej spalanie wyszlo mi 9,6. Czy to duzo jak na taki power ... Moim zdaniem nie, ale jak ktos chce miec spalanie na poziomie 6 litrow i przejezdzac 1000 Km na jednym zbiorniku to na pewno nie jest to auto dla niego.
    MK V R32 DSG Powered by CompSport

  2. #102
    uzx's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    12 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez PiSi Pokaż post
    Reasumujac to widac, ze masz mgliste pojecie o tym ile takie auto pali. Oczywiscie ze jak scigam sie sie po trasie to auto pali wiecej. Ile to nie wiem bo trudno patrzec na spalanie chwilowe jesli sie z kims sciga. Akurat w weekend bylem nad morzem i pomimo paru scigow na trasie (jak chocby ten opisywany powyzej z ML-em AMG w drodze powrotnej) starczylo abym spokojnie dojechal z Warszawy do Gdanska i z powrotem na jednym baku (na tym samym baku zrobilem jeszcze jakies 50 KM po samym Gdansku). W drodze powrotnej spalanie wyszlo mi 9,6. Czy to duzo jak na taki power ... Moim zdaniem nie, ale jak ktos chce miec spalanie na poziomie 6 litrow i przejezdzac 1000 Km na jednym zbiorniku to na pewno nie jest to auto dla niego.
    Urok stosunkowo niedużego silnika z turbo.
    Podejrzewam, że pali niewiele więcej niż seria (o ile jest to w ogóle zauważalne). Spalanie na poziomie 9-10 na trasie też mi wychodzi przy normalnej jeździe.

  3. #103
    Warszawa
    Data dołączenia
    Nov 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa/Rzeszów
    Auto
    Lancer Evolution X
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    21 razy
    Podziękował
    40 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez adriank Pokaż post
    Reasumujac kazdy wyscig konczysz na stacji

    Juz troche pojezdziles. Jak wyglada spalanie w roznych warunkach i sposobach jazdy
    tego sie nie liczy (jest impreza sa koszta) grunt że właściciel posiada radość z jazdy , moje TDI pali 10.8 l/100 km w miescie jak mu cisne, na trasie jak cisne pali 6.1 l/100 km

  4. #104
    PiotrT's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi S3 Sportback
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Jak rany 410 KM......... jade robic program na poczatek moc mnie kreci

  5. #105

    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdańsk/Warszawa
    Auto
    MK V R32
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez PiotrT Pokaż post
    Jak rany 410 KM......... jade robic program na poczatek moc mnie kreci
    Jestes z Warszawy to jak chcesz to mozemy sie spotkac i zobaczysz jak auto jezdzi i do czego nalezy dążyć
    MK V R32 DSG Powered by CompSport

  6. #106
    PiotrT's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi S3 Sportback
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez PiSi Pokaż post
    Jestes z Warszawy to jak chcesz to mozemy sie spotkac i zobaczysz jak auto jezdzi i do czego nalezy dążyć
    Na maksa chetnie...... powiedz tylko kiedy Tobie pasuje , najlepiej wieczorkiem oczywiscie dostosuje sie
    pisze na PW...
    Ostatnio edytowany przez PiotrT - 30-06-09 o 12:51

  7. #107
    uzx's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    12 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Jeśli weźmiecie jeszcze jedną eskę, to ja też się piszę

  8. #108
    PiotrT's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi S3 Sportback
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Jezeli o mnie chodzi bardzo chetnie moze we dwoch damy mu rade he he he

  9. #109

    Data dołączenia
    Sep 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kutno/Poznan
    Auto
    BMW 325iS
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Jezu najechaliscie na mnie jakbym nie wiadomo co zrobil...spytalem jak czlowiek ile auto pali a tu od razu taka bulwersacja...wiem dobrze, ze auto nie bedzie palic nie wiadomo ikle bo pojemnosc silnika jest w dalszym ciagu ta sama...a tekst ze stacja zironizowalem z Twojej opowiesci, ze po wyscigu z Mietkiem na stacje zjechales...

    Ale gratuluje spalania bo jest na super poziomie jak na ta moc i szerokich drog.

    pozdrawiam

  10. #110
    uzx's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    12 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    I po przejażdżce - dzięki za spotkanie zresztą
    Zaznaczam, że autko było zatankowane NoPb 98, a strojone było na wyższą liczbę oktanową.
    Jeśli chodzi o wrażenia subiektywne - nie wciska szczególnie mocniej. Autko jednak ewidentnie lepiej przyspiesza, co widać po prędkościomierzu.
    Próbowaliśmy się 2 razy z rolki od 40 do 110 na dwójce.
    Za pierwszym razem rezultat to ok. 1,5 długości straty.
    Za drugim auta szły mniej więcej równo do 6000 rpm, czym się trochę zdziwiłem. Swoją drogą kolega miał też przez cały czas włączoną klimę, ja jeździłem na wyłączonej - a sprawdziłem empirycznie, że różnica w osiągach jest odczuwalna (na włączonej nie objeżdżam S3 Sportback, na wyłączonej daję radę).
    Nie chcę mówić, że nie wierzę w 450 Nm przy 3200 rpm, ale po prostu nie było tego widać, a wierząc VAGowi ja mam wtedy ok. 330 Nm, więc powinienem zostać zjedzony bez problemu. Pewnie też kwestia paliwa.

    Nie ma jednak dyskusji - moja eska najbardziej dostaje w przedziale od 6000 do 7500 i to już bardzo widocznie. Podniesienie ogranicznika obrotów było bardzo dobrym pomysłem.

Strona 11 z 12 PierwszyPierwszy ... 9101112 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •