powiedz że Ci przeładowywuje turbina i niech na sam początek sprawdzi czy zworek chodzi tak jak powinien.
powiedz że Ci przeładowywuje turbina i niech na sam początek sprawdzi czy zworek chodzi tak jak powinien.
EsterNY (16-07-09)
|
masz w BB jednych z najlepszych fachowcow w branzy czyli Compsort a kombinujesz jak kon pod gore
jedziesz na diagnoze i wszystko Ci chlopaki powiedz, logi dynamiczne, analiza itd.
szukanie na slepo po mechanikach doprowadzi do wymiany pol auta a problem moze nie zniknac, albo zniknie jak sie zrobi chlodniej i auto bedzie mniej obciazone (upal, klimatyzacja itd)
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
EsterNY (16-07-09)
Dzięki Kolego. Chodzi ci o Compsort na Żywieckiej?
Jak być mógł to podaj mi adres. Pozdrawiam!
EsterNY (16-07-09)
Dzięki wielkie ! Pozdrawiam !
Witam, podepnę się pod temat chodź mam troszkę inny problem. Mianowicie zauważyłem ostatnio wyraźny spadek mocy przy niskich obrotach do 2tys. (problem z szybkim włączeniem się do ruchu) powyżej idzie jak trzeba, wchodzi na wysokie obroty i ma przyzwoite osiągi. Najbardziej odczuwalne jest to na pierwszym i drugim biegu (Nie reaguje na pedał gazu dopóki nie włączy się turbina). Vag nie pokazuje żadnych błędów. Co może być przyczyną?
Jeżdżę tym autem już trzy lata wiec raczej mi się nie wydaję. Może coś się przytkało? Już mi się kiedyś zdarzyło coś takiego ale jakoś szybko przeszło. Nie ma tej dynamiki na niskim zakresie obrotów co miał. Wciskam gaz a samochód reaguje z dużym opóźnieniem.
Dodano:
Petertom może faktycznie zależy to od temperatury.
Ostatnio edytowany przez adams_82 - 17-07-09 o 19:27 Powód: Automatyczne łączenie postów
musisz sobie zrobic test przplywomierza, tym bardziej jak jest goraco i gorzej "lapie" z dolu . gdybanie, vag i testy
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)