Odświeżę temat.
Znajomy ma audi a4 3.0 benzyna i ma automatyczną skrzynię.
Chce podjechać do dobrego mechanika.
Macie może jakiegoś dobrego speca. Najlepiej w Warszawie.
Z góry dziękuję za wszelkie namiary i telefony
|
Witam serdecznie,
Mam audi a3 1.8 benzyna rocznik 97 w automacie. Problem polega na ty, iż po dłuższej jeżdzie zwlaszcz szybszej choc nie zawsze pojawia sie taki oto problem: auto nie wrzuca wyzszch biegów co powoduje że przy dodawaniu gazu rosna obroty az do czerwonej kreski i dopiero wowczas nastepuje chyba zmiana biegów choc nie jestem pewna czy jest to to co nazywamy zmiana biegów lecz auto nie przyspiesza a jedynie wzrastaja mu obroty. Wymienilam olej i filtr w skrzyni i podpinalam go po komputer ktory nic nie wykazal.....Prosze o jakas porade bo nie wiem co mam robic.
Pozdrawiam, Ola
A jaki olej został zalany??
hmmm nie wiem podobno jakis najlepszy do skrzyn....
A może oleju jest za dużo ? Hmmmjeśli chodzi o woj. Lubelskie to polecam Seb-Kar alet to Żyrzyn Strzyżowice 1 Tel. 604 545 333 lub 604 458 333. Może zadzwonić i siepodpytać pewnie powiedzą co jest.
Chip do tdi tylko w tune-up.pl -> gnieciesz !!
hybrydowe turbiny,wtryski, chipy na ulice i do sportu,Hamownia podwoziowa-pomiary mocy,Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
.
Czy coś wiadomo więcej w tej sprawie? Mam taką samą sytuację jak olusia1986. Tak jakby coś się zatkało i nie chce wskoczyć czwórka, a obroty rosną, silnik wyje i ledwo przyspiesza. 100 km/h mam wtedy na ok 2,5 tys obrotach , a normalnie jak wszystko dobrze chodzi to 100 km/h mam na ok. 2 tys obrotów. Jak się zatrzymam i zgaszę silnik, to problem znika ale tylko na chwilę. Ja silnik jest zimny to wydaje mi się że mogę dłużej jechać zanim ten problem się znowu pojawi.
koledzy ile powinno iść a3 ze skrzynią automatyczną JPJC7 dodam że audi ma 130km i na maxa jadę nim 200 więcej nie chce ;/ a obroty są jakoś około 4tys tylko
Dodano:
Witam,posiadam Audi a3 2001r.130km(ASZ) z automatyczną skrzynią biegów TIPTRONIC o nr. JP JC7 09A 321 107 skrzynia dziwnie mi się zachowuje ponieważ gdy jadę wolno tzn do 2000obr/min to szarpie przy zmianie biegów ;/ jeżeli jeżdze mniej ekonomicznie i podciągam auto na obrotach do 4400 to wszystko jest ok ale tu nie o to chodzi by te auto męczyć tak....? Skrzynia zachowuje się tak samo czy jest ciepła czy zimna. Na ciepłej są trochę mniejsze szarpnięcia. Poza tym reaguje ok jeżeli wrzucam D auto reaguje natychmiastowo i chce jechać jeżeli R to tak samo.I tu pojawia się pytanie co może jej dolegać?? Przeglądam różne forum i różnie też tam piszą ale najczęściej pojawia się że muszę wymienić olej filtr i przeczyścić elektrozawór. Na kompie byłem już dwa razy i nic,zero jakichkolwiek błędów. Byłem u mechaników i słyszałem różne diagnozy że to może być;
-olej
-zapchany filtr
-uszkodzony sterownik(tyle że komp nic nie pokazuje)
-że to mogą być elektrozawory
-że poduszka na skrzyni
-poduszka na silniku
-a nawet że mam wybite końcówki w wahaczu. Tak więc diagnoz jest dużo nowy mechanik nowa diagnoza ;/ jeśli ktoś wie co może dolegać mojej skrzyni to proszę o odp. Acha może ma ktoś opis jak w tej skrzyni wymienić olej to sam to zrobię. Olej to ESSO prawda? Z góry dzięki Karol
Ostatnio edytowany przez 1405karol - 21-06-11 o 15:45 Powód: Automatyczne łączenie postów
Hej
Mam wrażenie, że na ciepłym czasami skrzynia mi szarpie przy ruszaniu energicznym. Poza tym w momencie dojazdu do świateł juz prawie przed zatrzymaniem, również czuć lekkie szarpnięcie.
Poczytalem, że może mało oleju, ale jak go spradzić w tej skrzyni ? Gdzie jest korek wlewu, zeby go odkrecić i sprawdzić czy się wylewa... ?
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)