no to nic tylko jechac do ASO z kijem
sory za OT
no to nic tylko jechac do ASO z kijem
sory za OT
|
ino miałem na myśli 150 rożne chodzą wersje 150-250-500 w każdym razie duużoja bym powiedzial ze silnik przy odpaleniu dostaje tak jak by przejechal 500km a nie 15
Nie wiem czy to ironicznie napisane czy poważnie, ale to gorsze zło niż się może wydawać ..Odpal sobie fure 30min wcześniej i jusz pojedziesz na ciepłym silniku te 2-3minuty
Z ruszaniem zaraz po odpaleniu chodzi o to, że silnik podczas obciążenia dużo szybciej osiąga temperaturę pracy niż gdy pracuje na biegu jałowym za to nie wiem co za różnica miedzy dieslem a benzyną..
"Jedni jeżdżą szybko i palą mało, inni jeżdżą jeszcze szybciej i palą jeszcze mniej."
Ile użytkowników tyle teorii, no i nie uzyskałem jednoznacznej odpowiedzi. Dlaczego przeniesiony do OT?
Niestety kolego, na twój problem jedynym rozwiązaniem jest to aby na własnych nogach przebyć tą drogę. Silniczek to odczuje na pewno – i nie ma dobrego sposobu na jego rozwiązanie. Jak byś chciał zmienić auto to też nic nie da bo benzyna też będzie cierpiała.
Pamiętaj że pojeździć jeszcze zdążysz np. wieczorem. ..
Chip do tdi tylko w tune-up.pl -> gnieciesz !!
hybrydowe turbiny,wtryski, chipy na ulice i do sportu,Hamownia podwoziowa-pomiary mocy,Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
.
Ja bym chyba zostawił samochód i jechał ze znajomym z pracy albo kupił sobie maluszka BTW Nie masz jakiegoś połączenia autobusowego ?(...)znalazłem pracę w niedalekiej odległości od miejsca zamieszkania, jednak przejście zajmuje mi ok 15-20 minut, a samochodem zaledwie 2-3 minuty.
A3 1.9 TDi '98
Jeśli kolega nie ma garażu to już musi myśleć o odszranianiu szyb , a to go może zachęcić do tego ,żeby jednak się przeszedł
Ja bym się do tego przychylił - silnik pod obciążeniem nagrzeje się szybciej, co się przełoży na krótszy czas działania w niekorzystnych warunkach
Czekanie aż silnik się nagrzeje dla mnie nie ma sensu...
W ogóle to bym się tym nie przejmował, jak napisał Igiman - jak odpalasz i potem jedziesz np 30km to i tak ten początek jedziesz na zimnym... A krótki dystans to nawet lepiej dla turbo, bo nie trzeba chłodzić oleju (czekać chwilę przed zgaszeniem)
Trzeba pamiętać, że samochód ma pomagać nam, a nie my jemu
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig. After a few hours, you realize that he likes it.
jak czytam niektóre wypowiedzi to dochodze do wniosku ze skoro idzie zima to chyba wstawie auto do garazu do rodziców a sam bede sie poruszal na piechote bo szkoda silnika na kazde odpalanie a i benzyny szkoda. A tak to zimówek nie musze kupowac... Czysta oszczędnośc... Dzieki chłopaki
PRZEWODNICZĄCY KOMISJI DS. AFER KLUBOWYCHJak się bawię to się bawi ze mną cały świat...LS rulezzz...
Jest Subaru, jest Impreza!
Pewnie, jeszcze Twojej wrednej suczce zmarzną pazurki
A3 2.0TDi 16V + / 40% z 1L CLUB!
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)