Strona 8 z 81 PierwszyPierwszy ... 6789101858 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 71 do 80 z 809

Temat: Bierze olej

  1. #71
    Pawel_yu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    SB
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CRLB( 150 KM)
    Pomógł
    122 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    Ironflower jaki masz kolor tego dymu ?

  2. #72

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    1.8T
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    47 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez IronFlower Pokaż post
    Czołem!

    No więc mam problem z moim autem. Znika mi olej... ale może zacznę od początku. Jakiś czas temu (prawie rok temu) miałem wymienioną uszczelkę pod głowicą (był robiony szlif). Mechanik twierdził także, że przy wymianie uszczelki wymienili uszczelniacze zaworów... Po tej wymianie byłem zadowolony do momentu kiedy na blacie nie zaświeciła mi się żółta kontrolka od oleju... Później było tylko gorzej... olej znikał co raz szybciej. Kilka miesięcy temu postanowiłem wymienić uszczelkę pod pokrywą zaworów i pod wlewem oleju. Ciągle coś tam się sączyło i pomyślałem, że to być może stąd braki oleju... Przy okazji zastanowiła mnie cała sprawa, bo walnięta uszczelka pod pokrywą wskazywała na to, że mechanik dał ciała i nie wymienił jej przy okazji poprzedniej naprawy.... No ale nic... zadowolony jeździłem sobie, jednak po jakimś czasie auto znów zaczęło krzyczeć o olej! Wściekłem się strasznie! Widocznych wycieków brak... Ostatnio zacząłem się jednak mocno przyglądać zachowaniu samochodu i niestety... rano, jak auto postoi całą noc i jest zimno dymi przy odpalaniu! Wcześniej jakoś tego nie zauważyłem, bo dym leci przez kilka sekund, później się uspokaja... Jak się rozgrzeje to całkiem przestaje dymić albo przynajmniej nic nie widzę...

    Jakie są wasze sugestie? Mi wydaje się, że to uszczelniacze zaworów... Niby były wymienione, ale nie ufam już temu mechanikowi, bo w kilku rzeczach mnie zawiódł... Jak to sprawdzić? Czy mogą to być pierścienie? Jak je sprawdzić? Pomóżcie proszę...



    To że dymi rano to nic nie znaczy.......musi dymić bo jest zimny. Tak jak Paweł napisał powiedz jaki kolor jest tego dymu???

    Ginekologiem nie jestem, ale zerknąć mogę

  3. #73

    Data dołączenia
    Sep 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 APF
    Pomógł
    6 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Kurcze wydaje mi się, że jest jasny, będę musiał poczekać do weekendu, bo ostatnio odpalam go jeszcze jak jest ciemno. Co do dymienia bo zimno... na pewno nie jest to para wodna. Inne cechy, ma mocny zapach, trochę za mocny jak na samą benzynę...

  4. #74
    Pawel_yu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    SB
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CRLB( 150 KM)
    Pomógł
    122 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    Jesli pali olej w duzych ilosciach to dym bedziesz mial niebieski

  5. #75

    Data dołączenia
    Sep 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 APF
    Pomógł
    6 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Ok, postaram się sprawdzić temat jak będzie jasno, bo jak jest ciemno to wszystko wygląda podobnie. Jeśli to nie będą uszczelniacze i nie pali oleju to gdzie szukać jego ubytków? Są dosyć spore co mniej więcej 4 tyś potrafi zejść z max do min Wycieków nie widać, w płynie oleju brak, gdzieś musi znikać

  6. #76
    Pawel_yu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    SB
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CRLB( 150 KM)
    Pomógł
    122 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    Zobacz czy nie masz oleju w zbiorniczku plynu chlodzacego
    Czy nie czuc tego plynu z wydechu

    A jesli chodzi o dym to tak naprawde jest to temat rzeka
    generalnie zasada jest taka:

    Czarny dym - duża dawka paliwa. Biały - duża dawka powietrza. I gdzieś tam pośrodku inne wady.

  7. #77

    Data dołączenia
    Sep 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 APF
    Pomógł
    6 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Mam w takim razie jeszcze pytanie odnośnie zbiorniczka z płynem chłodzącym. Jak wygląda tam olej w tym płynie? Będą to po prostu pływające oka oleju? Czy jakoś inaczej to wygląda?

  8. #78
    Pawel_yu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    SB
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CRLB( 150 KM)
    Pomógł
    122 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez IronFlower Pokaż post
    Mam w takim razie jeszcze pytanie odnośnie zbiorniczka z płynem chłodzącym. Jak wygląda tam olej w tym płynie? Będą to po prostu pływające oka oleju? Czy jakoś inaczej to wygląda?
    Powinienes idziec plamki oleju.
    Istnieje tez taki przyrzad do sprawdzenia czy nie ma oparow oleju w plynie

  9. #79
    kukus-A3's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bytom
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AVU
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    podpisze się do kolegi , ostatnio zrobiłem 1,5 tyś i musiałem dolać jakieś 300 ml czy jest to normalne w tych silnikach 1.6 AVU ? moim zdaniem tak nie powinno być ojciec w golfie od wymiany do wymiany nic nie dolewa , choć niektórzy twierdzą ze jak auto bierze powyżej 1 litra na 1000 km to wtedy mozna gadać o BRANIU!!! podkreślam ze nie widać oznak oleju w zbiorniczku płynu chłodzącego!
    Ostatnio edytowany przez kukus-A3 - 30-11-09 o 09:43
    kukus 793-666-440

  10. #80
    jumajeej's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AVU

    Domyślny

    u mnie sie dzieje teraz tak ze jak silnik sie rozgrzeje to zaczyna dymic megaaa dymic a stan oleju w ciagu tygodnia gwałtownie spadł eeeeh wycieków niema....tylko ten mega dym...w zbiorniczku niema nic na korku od wlewu oleju robi sie biały nalot.....silnik mocy nie traci.....uszczelka pod głowica? a moze pierscienie? a moze jeszcze cos innego? jakie mniej wiecej koszty naprawy?

Strona 8 z 81 PierwszyPierwszy ... 6789101858 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Tags for this Thread

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •