coach normalny objaw dla zimnego silnika, w zasadzie rozpędź bez smarowania zimny silnik ... są bardzo duże opory ruchu zanim olej i temperatura zrobi swoje
coach normalny objaw dla zimnego silnika, w zasadzie rozpędź bez smarowania zimny silnik ... są bardzo duże opory ruchu zanim olej i temperatura zrobi swoje
|
no nie wiem czy taki normalny bo trzesie całą buda i silnik bezczelnie przerywa. Bylo nie raz chlodniej i nie bylo takich objawów dopiero od tygodnia tak jest
1.8T i nic więcej
Świece i przewody sprawdziłeś czy jest iska i nie ma przebić
no świece maja 15 tyś rozumiem ze mam LPG i trzeba cześciej ale zeby aż tak czesto? mam cewki wiec kabli raczej nie ma co sprawdzac. Pozatym jak juz mowilem ze po chwili auto pracuje normalnie. Iskry nie sprawdzilem bo sie klucz upier**lil taki shit dzisiaj robią....
1.8T i nic więcej
możliwe że któraś dysza od listwy wtryskowej gazu jest lekko zawalona kamieniem, przerabiałem kiedyś taki przypadek, płukanie listwy pomogło sorki zapomiałem że auto nie przełączy się na gaz poniżej temperatury warunkowanej czujnikiem na parowniku
eh wy sie znacie :/ te objawy są jak silnik jest zimny! wtedy auto chodzi na PB a nie na LPG! Pozatym listwa ma 1,5 tyś bo niedawno wymienialem
1.8T i nic więcej
Jeśli w temacie świec w gazie to jest jeszcze pojęcie zimnych i gorących świec świece masz seryjnie 4-elektrodowe ???
nie wiem o czym mowisz ale mam swiece NGK nie takie jak producent podaje lecz o 1mm krotszy skok bo te bardzie nadaja sie do gazu. przynajmniej tak na lpg forum radzili i w warsztacie
1.8T i nic więcej
Świece zimne są do silników z lpg z racji wyższej ciepłoty silnika a gorące do benzyny ale to napisałeś że świeca jest krótsza może odpowiadać na temat telepania na zimny a mianowicie elektora świecy sieci głębiej w gnieździe patrząc od dołu głowicy z racji dużego oporu silnika na zimnym i niewielkich liczonych w mikorsekundach różnicach w zapłonie mieszanki ... a propo NGK to wszyscy gazownicy w Polsce ładują bo są najbardziej optymalne pomiedzy gazem i benzyną na dodatek są ładowane do sinika też seryjnie
mialem to samo w swojej A3 1,8T.
Problem tkwil w czujniku temp.
Po wymianie problemy z porannym rozruchem ustapily.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)