Problem dotyczy silniczka w Golfie IV 90KM.
Wrzucam logi:
003 Basic
011 Basic
003 dynamiczne
008 dynamiczne
011 dynamiczne
Logi na BOX program 0 (czyli chyba tak jakby boxa nie bylo)
000Basic
003Basic
011Basic
003 Dynamiczne
004 Dynamiczne
008 Dynamiczne
010 Dynamiczne
011 Dynamiczne
Pozniej zrobilem ciekawy tescik...jak laduje turbulum na kazdym programie (od 0 do 9 )zaraz wrzuce fotki
[ Dodano: 25-02-2007, 20:58 ]
Program 0
Program 1
Program2
Program3
Program4
Program5
Program6
Program 7 pominalem (a szkoda bo widzialbym czy ta poprawa jest spowodowana zmiana programu czy przegonieniem autka)
Program8
Program9
logi bez boxa
003 dynamiczne
008 dynamiczne
011 dynamiczne
Problem z autem jest taki ze po chwili turlania sie 180km/h wpada w tryb awaryjny no i trzeba gasic misiaka pewnie N75 cos szwanku dostaje, ale jeszcze nie mialem czau sie mu blizej przygladnac :/
W bloku 11 (dynamicznym) pojawia sie potwornie przeogromne przeladowanie poczym cisnienie jest redukowane (niby tak ma byc) ale w praktyce jest to strasznie odczuwalne. W tym zakresie auto wogole sie nie wkreca, jedzie jak muł nie jak ogier.
Dodam co jest bardzo istotne ze jest wlozony BOX! Myslicie ze te problemy to jego sprawka?? Pewnie tak, ale tryb awaryjny pojawil sie kiedys (w podobnych warunkach) jeszcze przed zalozeniem boxa
Kolejny problem to odpalenie auta....jest ciezko bez wzg czy jest cieplo czy zimno troche trzeba sie nakrecic Domyslam sie tylko ze swiece pora juz wymienic ;/
PS. Autkiem nie jezdze na codzien, wiec jak go dorwe raz za czas to wyszukuje moze i troche na sile jakis problemow. Tak to jest porownywac VW do OOOO
robilem jeszcze logi po wyczyszczeniu N75, ale wydaje mi sie ze wyszly jeszcze bidniej
macie pomysl co moze byc nie tak? zapieczone kierownice??