Strona 8 z 73 PierwszyPierwszy ... 6789101858 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 71 do 80 z 728

Temat: Problem z odpalaniem

  1. #71

    Data dołączenia
    Mar 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Ok głupotę zrobiłem. Znalazłem ten czujnik i po odłączeniu o niebo lepiej odpala nawet zaskakuje z pierwszego. Podłączyłem go znowu i robi się to co było

  2. #72
    yogii0's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    małopolska
    Auto
    Audi A3 s-line
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMM
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    ja mam to samo w swoim AHF kupilem nawet taki buzer na allegro co sie go wpina w kabel czujnika temperatury ale cos takiego mi sie nie podoba poniewaz podczas startu daje zbyt wysokie obroty i moze sie to na turbo odbic , u mnie prawdopodobnie tak jest ze po wymianie rozrzadu nie ustawiono map od nowa dlatego takie *******ki sie dzieja,w planach zmiana map startowych.to bedzie najlepsze rozwiazanie ,,

  3. #73
    jaren's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Koszalin
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    miałem to samo u siebie jeszcze tego lata..na poczatek sprawdz na vagu początek wtrysku, może panowie Ci go nie ustawili przy zmianie rozrządu..ja u siebie miałem dobry kąt ale dalej musiałem kręcić długo na ciepłym... więc pojechałem do miłego pana tunera i zrobił mi to przy okazji chipu.. teraz jest 135hp i pali na ciepły i zimnym z pół obrotu, koszt 1 tyś..
    Ostatnio edytowany przez jaren - 23-12-09 o 14:18 Powód: Automatyczne łączenie postów

  4. #74
    yogii0's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    małopolska
    Auto
    Audi A3 s-line
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMM
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    no musze jak najszybciej to zrobic bo troche glupio jak jade zatankowac i nie moge wyjechac ze stacji tysiak to trochu duzo i teraz trzeba sie zastanowic czy warto w auto ktore ma swoje lata inwestowac,,moze lepiej zbierac na mlodsze A3

  5. #75

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    1.8T
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    47 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez yogii0 Pokaż post
    no musze jak najszybciej to zrobic bo troche glupio jak jade zatankowac i nie moge wyjechac ze stacji tysiak to trochu duzo i teraz trzeba sie zastanowic czy warto w auto ktore ma swoje lata inwestowac,,moze lepiej zbierac na mlodsze A3

    Jezeli to dawka na rozruchu to wystarczy zrobic korekte map a to koszt okolo 400 pln. Kolega zaplacil 1 tys, poniewaz zrobil caly program.

    Ginekologiem nie jestem, ale zerknąć mogę

  6. #76
    yogii0's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    małopolska
    Auto
    Audi A3 s-line
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMM
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    no zzgadza sie ,,ale mam jeszcze jeden problem ..slyszalem od pewnej osoby ze robienie tzw,chip`a czyli new program za np 500 zl nie jest takie jak za 1500 zl ,ze w przypadku mniejszej kasy to pomijaja jakies czujniki ,,czy jest mozliwe zrobienie czegos takiego ??

  7. #77
    jaren's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Koszalin
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    chyba chodzi Ci o to że za 500 zł to możesz kupić gotowca, ale nie polecam tego, program musi byc zrobiony indywidualnie dla samochodu, najpierw trzeba go zvagować zobaczyc co go boli( auto musi być zdrowe) , dopiero potem pisać program, wszystko jest sprawdzane na hamowni i po takim zabiegu cieszysz sie z osiągów... a nie z kupy dymu za samochodem w przypadku gotowca od pana zenka z garażu.. ja jestem zadowolony z tego zabiegu, uważam ze jak są jakieś nie domagania w aucie to trzeba coś z tym robić, myslisz ze jak kupisz młodsze A3 to wszystko bedzie cacy, zawsze coś sie znajdzie i co wtedy znowu sprzedaz? Do pana u którego robiłem program przyjechała audi z 2006 roku też na program , właściciel narzekał że auto nie ma kopa, po zhamowaniu okazało sie ze auto zamiast 170 koni ma tylko 130 i kupe dymu z tyłu..okazało sie ze cos z jednostką sterująca siemens jest nie tak.. koszta nie samowite.. a fura za grubo ponad 100 tys.. pewnie taki przypadek zdarza sie raz na 1000, jednak uwarzam ze czasem mozna kupić młodsze auto w gorszym stanie technicznym niz te które sie sprzedało... zrób sobie korekte map za 400 stówki, albo dołóż jeszcze 600 i bedziesz miał i korekte map i programik...polecam
    Ostatnio edytowany przez jaren - 26-12-09 o 09:51

  8. #78
    yogii0's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    małopolska
    Auto
    Audi A3 s-line
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMM
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    dobrze to opisales .i fakt mozna miec starsze lepsze ja mam w swoim 140 tys rok 98 ostatnio sprawdzalem w serwisie autentycznosc przebiegu i jest cacy ,,koles jak nawet zarowka mu sie spalila to na service gnał...ale mlodsze to mlodsze ,,zawsze czlowieka ciagnie do udoskonalen,,nowosci, zastanawia mnie jak to jest ze korekte map zrobi mi jakis tam mario bros wtykajac kostke OBD ciach ciach i jest ok ,,a jesli chodzi o zmiane programu czyli jak to sie przyjeło crun chip`s tuning to musi wylutowac pamiec i przeprogramowac,,,dlaczego tego sie przez zlacze nie zrobi??

  9. #79
    jaren's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Koszalin
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    z tego co mi wiadomo to przez złącze mozna to zrobić ale w tych nowszych furkach z nowszymi ecu..

  10. #80

    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław, Częstochowa
    Auto
    Skoda Octavia II FL
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    8 razy
    Podziękował
    16 razy

    Domyślny

    A ja mam takie pytanko, czy uszkodzony, nieszczelny pompowtrysk/i może być przyczyną problemów odpalenia z rana przy niskich temperaturach?

Strona 8 z 73 PierwszyPierwszy ... 6789101858 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •