i pewnie taniej bedzie;] a coś jeszcze oprócz tych elementów bedzie potrzebne? Mechanik który bedzie mi zakladac to turbo jest 40km od Poznania także cięzko bedzie coś na szybko zorganizować a chciałbym to zalatwić w max 2dni
i pewnie taniej bedzie;] a coś jeszcze oprócz tych elementów bedzie potrzebne? Mechanik który bedzie mi zakladac to turbo jest 40km od Poznania także cięzko bedzie coś na szybko zorganizować a chciałbym to zalatwić w max 2dni
1.8T i nic więcej
|
http://moto.allegro.pl/item901368014...f4_audia3.html
Warto??
Dzi? by?em w salonie skody zam?wi? uszczelki i ?ruby. Wczoraj rozmawia?em z gosciem z GETEM i stwierdzi? ze K03 od K03s nie r??ni si? niczym w orurowaniu i osprz?cie tak?e zak?adam K03s ;]
1.8T i nic więcej
zmienialem turbo z k03 na k03s w dwoch autkach i rura metalowa dolotowa turbiny od strony wirnika (ta idaca od filtra powietrza) nie pasowala z k03, ale tez spotkalem sie ze pasowala, nie wiem czym to dokladniej idzie... ale lepiej sie zaopatrzec lub pierw sprawdzic... bo nie tak latwo ja potem znalesc na miejscu i sa przestoje, to samo z kolankiem gumowym 90 stopni albo dokupic jak sie nalezy albo uzbroic sie w rzezbe... i dopasywanie dokrajanie..
Audi A3 Oettinger ProjektZwo 204KM 285NM
1.8T AGU obecnie z turbina K03s z dolotem z UNITRONICa i DP 3.0" reszta 2.5 koncowy wydech
Wczesniej chip z oettingera na teoretycznie 195KM
Pakiet stylistyczny zewnetrzny i wewnetrzny wszytko ProjektZwo (jedynie dokladka przod oettinger)
a jesteś mi w stanie podać oznaczenia tych turbin?
1.8T i nic więcej
Po tygodniowym szukaniu zakładam jednak turbinę od 150 koni. Dzwoniąc po róznych serwisach turbosprężarek mechanikach i salonie audi jedni twierdzą że zamontowanie od wersji 180 konnej nie bedzie się wiązało z problemami drudzy ze na pewno tak. Tak wiec w przyszłą srode zakładam nowe turbo.
1.8T i nic więcej
oznaczenia jakbys troche poszukal sa bodajrze na tym forum i napewno na streetracingu... moim zdaniem zle zrobiles, jak juz zakldac to cos lepszego, koszty praktycznie te same a jest plug and play jesli sie do tego dokupi jeszcze kolanko lub przerobi i dolot do turbo.. ale powodzonka!
Audi A3 Oettinger ProjektZwo 204KM 285NM
1.8T AGU obecnie z turbina K03s z dolotem z UNITRONICa i DP 3.0" reszta 2.5 koncowy wydech
Wczesniej chip z oettingera na teoretycznie 195KM
Pakiet stylistyczny zewnetrzny i wewnetrzny wszytko ProjektZwo (jedynie dokladka przod oettinger)
gwoli wyjaśnienia, bo cały czas posługujesz się wyrażeniami "turbo od 150", "turbo od 180" - k03 była montowana nie tylko w wersjach 150-konnych, ale i w wersjach 180-konnych - np. ja takową mam. i na odwrót - w wersjach 150-konnych były montowane również k03s.
ja gdybym miała teraz turbo do wymiany (tfu tfu) to na pewno nie zakładałabym znowu k03... no ale co kto lubi.
Best ET: 14.764@1/4mile
http://www.racingforum.pl/index.php?...pic=71155&st=0 tutaj temat o turbinkach roznicach, numerach, srednicach
Audi A3 Oettinger ProjektZwo 204KM 285NM
1.8T AGU obecnie z turbina K03s z dolotem z UNITRONICa i DP 3.0" reszta 2.5 koncowy wydech
Wczesniej chip z oettingera na teoretycznie 195KM
Pakiet stylistyczny zewnetrzny i wewnetrzny wszytko ProjektZwo (jedynie dokladka przod oettinger)
There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)