Witam, ja wlasnie zastanawiam sie nad zalozeniem Blow offa do S3 8P jak myslicie ? dobry pomysl zeby go zakladac czy nie bardzo ? jesli tak macie jakies dobre typy tych blow ? cena tak mysle do 1000zl za cale komplecik.
Pozdro i prosze o pomoc
Witam, ja wlasnie zastanawiam sie nad zalozeniem Blow offa do S3 8P jak myslicie ? dobry pomysl zeby go zakladac czy nie bardzo ? jesli tak macie jakies dobre typy tych blow ? cena tak mysle do 1000zl za cale komplecik.
Pozdro i prosze o pomoc
|
to może sie karnij autem z HKSem to zobaczysz jak jest głośno, po jakims czasie doprowadza to do szału ^^
kurcze chetnie ale nie znam nikogo
pomyśle nad tym ;] jeszcze, nie spieszy sie
Kolego jeśli chcesz Psszzzhhh przy zmianie biegu do tego ladny pomruk silnika przy niskich obrotach i świst turbiny przy wyższych obrotach , to wystarczy założyć taki oto filtr w filtronie kodowany jako AK 246/1 od Hondy Prelude u mnie jakiś NO NAME za 35zł
pasuje idealnie na przepływkę wystarczy ponacinać kołnierz filtra i zacisnąć obejmą - jest papierowy więc jej nie zaszkodzi na pewno
przy odpowiednim filtrze seryjny DV daje ładny dzwięk
.
Ostatnio edytowany przez toli - 27-02-10 o 22:04
Best ET-15,0s
Koledzy jakiego blow offa najlepiej zalozyc do S3 8p ? aby jej nie mulilo a ladnie syczalo ? prosze o pomoc gdyz jestem kompletnie zielony w tym temacie. Pzdr
hmm chcialbym zalozyc blow offa bo jednak dolot mam zrobiony i nie bardzo chce zmieniac. Co polecacie ?
Chyba będzie ciężko żeby syczał i nie zamulał.Ja mam forge splliter,ustawiony jako hybrydę.Syczy,ale szału nie ma. Mam silnik agu błędami nie sypie,raczej nie zauważyłem żeby zamulał.Wydaje mi się że jest to dobry kompromis między syczeniem,a błędami sterownika.
ja chyba pojade do firmy jakiejś i zobaczę co polecą i za ile;]
There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)