OFFCA (26-03-10)
|
dziekówkaklik i klik zrobiłem dl oslo to pierwsze klik bede sie meczył jeszcze po weekendzie waszą metoda fakt ze pray kierunek troch mnie blokowałem ale podniosłem go srubokretem i juz było super tylko ta odległość ale jak pisałem po weekendzie jeszcze raz sie przymierze do tego
pozdrawiam![]()
numer obozowy 2483 : 22.10.2007
22.10.2007-->10.02.2008 forumowicz,
10.02.2008-->31.12.2011 klubowicz,
01.01.2012---> kombatant wojenny, to juz rok na emeryturze
tysiace postów, 27 tematów, dziesiątki spotów, 2 OP, 6 ostrzeżeń oto JA
tak jak mowiłem dzis wziąłem sie za robote jeszcze raz a w sumie to dwa wyjałem nawet kierunki co by mi nie przeszkadzały a z przodu to zderzak tak docisnąłem ze szpara to moze mm była lepiej niz w fabryce i nie ma takiej opcji zeby naciągnąc zderzak tak jak zwykły
albo cos mi zawadza czego jeszcze nie odkryłem choc pomierzyłem linijką wszytkie mozliwe miejsca które mogły by blokowac założenie zderzaka i brakuje mi dosłowanie cm moze nawet nie ale zrobiłem tak jak mowiłem a wygląda to mniej wiecej taki tu mam pytanie jeszcze do was co zrobic i czy wy tez tak macie odnosnie tego ze s3 ma szersze błotniki i tu troche odstaje zeszlifowac to jakoś czy zostawic bo troche szkoda psuc zderzaka ;/
tu w sumie mniej to widac
mozna powiedziec ze jestem blisko ale chciałbym to zrobic super ale przez te szersze błotniki cos mi sie wydaje ze chyba tak zostanie![]()
Ostatnio edytowany przez OFFCA - 29-03-10 o 17:48
numer obozowy 2483 : 22.10.2007
22.10.2007-->10.02.2008 forumowicz,
10.02.2008-->31.12.2011 klubowicz,
01.01.2012---> kombatant wojenny, to juz rok na emeryturze
tysiace postów, 27 tematów, dziesiątki spotów, 2 OP, 6 ostrzeżeń oto JA
Ja też miałem taki "kant", nic nie szlifowałem, bo miałem w planach błotniki od S3, żeby to ładnie leżało to trzeba spory kawał zeszlifować, nie wiem czy warto.
Ja dziś też zakładałem. Nie jestem jednak zadowolony z efektów pracy. Zderzak odstaje tak jak piszecie. Oczywiście nadkola też nie mogę dokręcić. Nadkole jest za małe w ogóle. Czy ktoś wie jak to jest z osłoną pod silnik? Jest przykręcana do zderzaka?
Offca we dwóch dużo łatwiej jest założyć ten zderzak. Ja sam założyłem jedną stronę i więcej nie był bym w stanie założyć. Dopiero kolega przyszedł i wspólnymi siłami jeden dopychał drugi naciągał i zderzak wskoczył na ten ślizg.
Teraz następne pytanie. Czy przykręcacie ślizgi do zderzaka tak jak zrobił Skapol? Ja nałożyłem na razie zderzak w taki sposób jak zwykły i się trzyma. Nie wiem czy teraz przykręcać czy nie.
Co do odstających po bokach zderzaków to myślę że może faktycznie spróbować na gorąco uformować zderzak, ale musiał by to robić już fachowiec. Ma ktoś jakieś doświadczenia w tym temacie?
Ostatnio edytowany przez strikerbest - 29-03-10 o 19:36
OFFCA (30-03-10)
Striker z tego co zrozumiałem to skapol odkrecil slizg i przykrecił do zderzaka a dopiero pozniej macał zeby przykrecic do błotnika???
Iscie pionierskie rozwiazanie hehe
ja tak nei zrobie robie jak zwykły zderzak ale co zauwazyłem miedzy twoim a swoim montazem to ja chyba zle założylem swoj bo twoj założyłes ze widac tam ten kawalek plastiku z slizgu a ja chyba nałozyłem na ten plastik i dlatego mi sie nie chcial naciągnąć
jutro nie dam rady moze dopiero w srode sprawdzic jeszcze raz jak to zrobiłem czy nad czy pod plastik
a ja swoje nadkole nadciałem tak jak pisałem ale dosłownie brakło mi 0,5cm zeby naszedł jak zwykły zderzak
tak samo spiłowałem troszke samego czubka tej listwy zderzaka s3 co sie przykreca do nadkola
chce to zrobic jak najmniejszą ingerencja w zderzak w razie Wu sprzedarzy zderzaka
a zakładanie i zdejmowanie zderzaka to moge orbic na czas hehe bo zdejmowalem swoj juz z 20 razy i tu wcale nie przesadzam![]()
numer obozowy 2483 : 22.10.2007
22.10.2007-->10.02.2008 forumowicz,
10.02.2008-->31.12.2011 klubowicz,
01.01.2012---> kombatant wojenny, to juz rok na emeryturze
tysiace postów, 27 tematów, dziesiątki spotów, 2 OP, 6 ostrzeżeń oto JA
W poprzedniej A3 wywaliłem te ślizgi
Przykręciłem bezpośrednio do błotnika na 3 śrubach po każdej stronie i przylegał dobrze.
Z tym "garbem" można się pobawić. Offca, jak jeszcze nie malowałeś zderzaka to spróbuj go podgrzać opalarką i uformować go sobie, popodcinać itd.
Audi A3 8L VP - 192 KM 404NM by DynoSoft - SOLD
Audi A3 8L PD - 224KM 430 NM by COMPSport - SOLD
Audi A3 8P BKD - 216KM 435NM by DynoSoft - SOLD
VW GOLF 6 R20 CDLF - 350KM 445NM by COMPsport - SOLD
Audi S3 CJXC Sportback - 385KM 492NM by COMPsport - NOW
OFFCA (30-03-10)
OFFCA (30-03-10)
jeszcze raz dzis urwalem sie z pracy i jazda na mieszknaie na rozbieranie zderzaka
po przeczytaniu wszystkich jeszcze raz waszych rad CO JA BYM BEZ WAS ZROBIŁ(pewnie nie mial bym wogole A3)
spróbowalem bez slizgu ale w razie czego odkrecic później zderzak to tragedia tak jak MaGGu pisał na 3 sruby w błotnik - tez nie jest idealnie a "druciartwa" i dłubania sporo
wiec sprobowałem jeszcze raz normalnie skoro "musi najść na slizg" i udało sie naciągnąłem tak jak striker pisał ma wejśc i juz <jupi> troszke trzeba zrobic wiekszą dziurke w slizgu i byc moze jeszcze śrubszego wkreta-śrube zastosować ale jest całkiem dobrze
jeszcze tylko zeszlifuje tego zadziora na równo i malowanko
ocencie sami prawda ze nie najgorzej to wyglada???
na koniec wszystkim dziekuje"pomogł"
numer obozowy 2483 : 22.10.2007
22.10.2007-->10.02.2008 forumowicz,
10.02.2008-->31.12.2011 klubowicz,
01.01.2012---> kombatant wojenny, to juz rok na emeryturze
tysiace postów, 27 tematów, dziesiątki spotów, 2 OP, 6 ostrzeżeń oto JA
ofca zeszlifuj sobie teraz ten rancik i będzie git przecież i tak masz zderzak przed malowaniem to możesz sobie dobrze go spasować![]()
There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)