Strona 81 z 147 PierwszyPierwszy ... 3171798081828391131 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 801 do 810 z 1464

Temat: Klimatyzacja, czyszczenie, serwis, problemy

  1. #801
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    783 razy
    Podziękował
    129 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez PROSTO Pokaż post
    jeden jest jezeli nie masz miedzy tarczami licznika wyswietlacza temperatury zewnetrznej a jak masz to powinny byc dwa z tego wzgledu iz po podlaczeniu pod jeden co niektorym nie chciala wlanczac sie klima wlasnie

    hmm, przeciez temperature na wywietlacz zegary biora wlasnie z tego w zderzaku
    nie kaze auto ma to uaktywnione (wyswietlanie temp zewnetrz na zegarach) ale jesli jest klimatronik fabrycznie w aucie to i czujnik jest fabrycznie
    (o aktywacji na zegarach jest temat w warsztacie)
    w 8p tez jest jeden czujnik, ale juz nie w zderzaku , a kolo skraplacza, ale nie o tym temat...
    od 2000r we wszystkich autach jest ten sam czujnik, jest podany jego symbol w temacie w warsztacie o aktywacji wyswietlania temperatury zewn w 8p
    z tego co patrzylem w ETKA-e to dopiero A5 ma dwa takie czujniki..

    ale, z wlasnego doswiadczenia, ja tez nie mialem w 8l tego czujnika w zderzaku
    klimatronik dzialal tak czy tak chyba wlasciwie, pobiera sobie wtedy "info" z innych czujnikow, nawet tych wewnatrz auta, w przedlifcie jest czujnik w kratce nad wyswietlaczem, w polifcie jest tez chyba kolo lampki podsufitki, jest czujnik naslonecznienia w desce itd
    ale to wszystko jest opisane w postach w wielkim podwieszonym temacie o klimatyzacji
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  2. #802
    Gregorski3's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kędzierzyn-Koźle
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    26 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Gregorski3 Pokaż post
    Mam pytanie czy jak załącza się klimatyzacje to zawsze włącza się wiatrak przy chłodnicy ?? Czy jest to zależne od temp. silnika lub otoczenia. U mnie jak i u ojca wiatrak sie nie załącza. Sprawdzałem jak było ok 10 st. na dworze i silnik był zimny. U ojca klima działała bardzo dobrze a u mnie słabo wieje zimnym.Jutro jade sprawdzić ciśnienie w układzie bo możliwe,że trzeba nabic klime.
    Mój problem rozwiązany klima była prawie pusta Poprzedni właściciel słabo dbał. Po nabiciu klimy wszystko działa i wiatraki włączają się
    Masz prawo do własnego zdania
    Inni mają prawo mieć je w dupie
    BYŁO
    1.9 TDi AHF 150KM 320Nm
    JEST
    A4 B6 1.9 AVF 160KM 350Nm

  3. #803
    siwylbko's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    LbKo
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    10 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Jakies 2lata temu zmienialem sprezarke co mnie kosztowalo troche kasy i myslalem ze bede mial spokoj na hoho i jeszcze troche (jedyne co to nabijac ja) Ale dzisiaj patrze ze jak wlacze klime to cos dziwnie chodzi otwieram maske i widze ze sprzegielko od spreżarki w równych odstepach raz sie kreci a raz nie. Czy ktos wie czego to moze byc przyczyna? Czy sprezarka jest jakos zablokowana? Czy te sprzeglo do wymiany?
    Oczywiscie bede musial wybrac sie do tego kolesia co mi to robil ale kawalek mam i czasu narazie brak.
    W tym roku mialem nabic klime bo bylo to robione wlasnie 2 lata temu podczas tej wymiany.
    Dodam jeszcze ze raczej normalnie wieje zimnym powietrzem

  4. #804
    PROSTO's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    64-100
    Auto
    a6
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    308 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    Miro w takim razie mam pytanie.
    sporo czytalem i przegladalem tematow na temat dokladania wyswietlacza temp zew.o ile pamiec mnie nie zawodzi to chyba nawet marekb mial problem poniewaz zalozyl owy wyswietlacz podlaczyl sie pod czujnik ktory znajduje sie wlasnie w kratce zderzaka i wszytsko nie do konca dobrze dzialalo,zanizalo temperature.
    tak sobie mysle iz dla auta ktore ma climatronik jest chyba dodatkowy czujnik temperatury zewnetrznej dla agregatu klimy i wyswietlacza temp zew.?
    pozwole sobie wkleic
    http://www.a3-club.net/forum/showpos...3&postcount=27
    i
    http://www.a3-club.net/forum/showthr...czujnik&page=3
    mam climatronik ale nie probowalem podlanczac wyswietlacza wiec nie wiem czy zaniza czy jest ok.
    opieram sie na info zawartych na forum,popraw mnie jezeli jestem w bledzie.jedne czujnik nie obsluzy agregatu i wyswietlacza przykladem jest marekb.to jest tylko moja dedukcja
    Who I am? I am a the Champion.

  5. #805
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    783 razy
    Podziękował
    129 razy

    Domyślny

    zaglebiajac sie troche w temat, to wynika z tego ze w przedlifcie 8l bylo inaczej, inny jest czujnik temperatury zewnetrznej i co najwazniejsze nie zawsze on jest (chyba faktycznie zalezy to od wersji zegarow)
    w poliftach jest juz to samo co w 8p do tej pory, dlatego tez da sie aktywowac temp zewnetrzna na zegarach vag-iem. jest jeszcze czujnik temperatury we wlocie zasysajacym powietrze i ten chyba ma wplyw rowniez na sterownie klap
    Załączone miniaturki Załączone miniaturki Click image for larger version. 

Name:	czujnik temperatury  98.jpg 
Views:	1481 
Size:	97.6 KB 
ID:	5071   Click image for larger version. 

Name:	czujnik temperatury wewnatrz 98.jpg 
Views:	442 
Size:	45.6 KB 
ID:	5072   Click image for larger version. 

Name:	czujnik temperatury zewnn 98.jpg 
Views:	535 
Size:	86.3 KB 
ID:	5073   Click image for larger version. 

Name:	czujnik temperatury zewnn 2001.jpg 
Views:	3565 
Size:	82.7 KB 
ID:	5074   Click image for larger version. 

Name:	czujnik temperatury zewnn 2004.jpg 
Views:	2321 
Size:	100.0 KB 
ID:	5075  
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  6. #806
    peya's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Konstancin-Jeziorna
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Ja w przedlifcie mam urwany ten w zderzaku. VAG pokazuje jego błąd. Czasami zegary pokazują -50, ale zazwyczaj po pewnym czasie stabilizują pomiar i jest on w miarę realny.
    Bierze pomiar z innego czujnika, wtedy klima działa bez problemu i przekazuje też wynik na zegary.
    A3 1.9 TDi '98

  7. #807
    owieczka's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zabrze
    Auto
    1.9TDI AXR+
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    inny
    Pomógł
    112 razy
    Podziękował
    40 razy

    Domyślny

    Witam ponowie moje zapytanie może ktoś jest w stanie mi pomóc?
    Mam A3 1.9 Tdi AGR i problem z klimą. Klimatyzacja normalnie się załącza, nie pokazuje żadnych błędów w VAGu. Jest świeżo nabita. Problem w tym że nie chłodzi na biegu jałowym? Chłodzi tylko podczas jazdy tzn najlepiej gdy obroty silnika są powyżej 2000.
    Czy uszkodzona jest sprężarka? Jak ewentualnie można to sprawdzić?

  8. #808

    Data dołączenia
    Oct 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN

    Domyślny

    Witam wszystkich. Mam cholernie ciezki problem z klimatyzacja... Bylem juz u 'specow' od klimy i elektryka i dupa blada. Zbliza sie kolejne lato, a ja nadal bez sprawnej klimy...Krew mnie zalewa...

    A teraz przejde do meritum. Mam praktycznie identyczny przypadek jak kolega tu opisywal, http://www.a3-club.net/forum/showthr...min#post457001 ale nie jest to bezpiecznik, bo ten sie nie przepala... Wyglada to tez tak jak u kolegi, ze na zimnym silniku wszystko jest ok, chlodzi jak powinna. Problem sie zaczyna po jakis 5-10 min, lub jak temperatura silnika dochodzi do 70 stopni. Z nawiewu zaczyna leciec cieple powietrze i dziwny, nieswiezy zapach, przypominajacy kurz. Wtedy w jednej chwili szyby zaczynaja natychmiast parowac, ze nie sposob jechac. Im wiekszy nawiew ustawie, tym szybciej nic nie widac... To samo jest jak klima grzeje zamiast chlodzic. Z tym, ze czuc tylko ten dziwny zapach i parowanie szyb. Na poczatku myslalem, ze klima jest pusta. Pojechalem do norauto napelnilem, odgrzybilem i zrobilem ozonowanie. Po przejechaniu killku kilometrow, znow to samo... Chlopaki polecili mi jakis 'porzadny' warsztat od klimy i powiedzieli, ze tam na pewno beda wiedziec, co jest grane. Jednak 'spece' od klimy po przejrzeniu ukladu, stwierdzili, ze problem musi tkwic w elektryce. Skasowali za ogledziny i powiedzieli zebym udal sie do elektryka. Ten z kolei powiedzial, ze sprawdzil doslownie wszystko i prad idzie jak nalezy...

    I tak kolko sie zamyka, a klimy jak nie bylo tak nie ma juz drugi rok... Pomozcie prosze bo ma cierpliwosc jest juz na wykonczeniu. Jesli nie Wy, to chyba nikt...

    Pozdrawiam,
    zxc
    Ostatnio edytowany przez zxc - 29-03-10 o 19:38

  9. #809
    siwylbko's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    LbKo
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    10 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Z tego co sie orietuje do obslugi klimy sa dwa zaworki? Jeden z przodu obok pasa przedniego drugi z tylu blisko zbiornika z plynem chlodzącym.
    I moje pytanie jest takie czy ten z tyłu (obok zbiornika płynu chłodzącego) da się jakoś wymienic? bez wymiany tego całego przewodu? Jeśli tak to gdzie mozna kupic i za ile?
    Jak patrze w etce to wyglada tak jak by byl wymienny
    Ostatnio edytowany przez siwylbko - 30-03-10 o 16:36

  10. #810

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    1.8T
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    47 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez MichalW1987 Pokaż post
    Ja mam podobny problem tyle ze u mnie świruje prędkośc sterowania nawiewami a mianowicie sama potrafi sie zwiekszać lub zmniejszać obroty oczywiście bez jakiej kolwiek ingerencji z mojej strony, ktoś może wie o co tu chodzi ??
    Witamy w magicznym świecie klimatronik-a ....a tak poważnie to właśnie tak powinno działać .

    Ginekologiem nie jestem, ale zerknąć mogę

Strona 81 z 147 PierwszyPierwszy ... 3171798081828391131 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •