tak jak było wyzej napisane - zacznij od sprawdzenia kata wtrysku i dawki na pompie. Potem swiece a na koniec szczelność układu.
tak jak było wyzej napisane - zacznij od sprawdzenia kata wtrysku i dawki na pompie. Potem swiece a na koniec szczelność układu.
|
Reasumując. Świece mam gites pompe starą ze starego silnika który odpalał jak bajka a co do reszty to ni wim. Mam jakiegoś mechanika który się tym zajmie (napewno nie za darmo) ale jak skończy to napisze co i jak było ni tak. Pozdr.
NEO
Są momenty i chwile, są ludzie i debile !!!
u mnie na 90% wtryski, za tydzien bede dzialal,, niedaleko mnie jest specjalista od pompy i wtrysków bosha moze coś poradzi również jesli się czegoś dowiem to napisze
pozdro
gówienko przy filtrze to podgrzewacz filtra i też słyszałem o tym że potrafi zapowietrzaćOryginalnie napisane przez _RS
a ja mam problem tez np po nocy jak stoi na dworze, odpala szybko bez dlugiego krecenia (jak u kolegi) ale ma moment na poczatku jakby silnik mial problem (chcial stanac) z zakreceniem. zaczal sie problem po wymianie rozrzadu (czy ma to jakis zwiazek?). moze akumulator juz umiera, wiem ze w dieslach jest ciezki rozruch ale u mnie jest bardzo ciezki, prosze o rady co moze byc przyczyna, pozdrawiam
zauważyłem u siebie to samo, pierwszy obrót w miarę kręci a potem jakby coś go hamowało i nie mógł się wkręcić na obroty, 3-4 obroty później odpala - wrażenie jakby akumulator ale ma dopiero 2 lata, rozrusznik był ponoć robiony w tym roku, 2 świece były wymienione bo padły,
mam wrażenie jakby gdzieś przy rozruchu prąd uciekał
Ja miałem dość chyba rzadki przypadek z odpalaniem , a mianowicie przez kilka dni kręciłem auto po 20 minut i dopiero odpalało. Okazało się ,że po każdym gaszeniu samochodu zacinała się ta klapka (za silnikiem), która zamyka coś tam . Nie znam się na mechanice za bardzo , ale WD 40 załatwiło sprawę. A może ktoś się spotkał z takim zjawiskiem?
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)