Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokazane rezultaty 11 do 17 z 17

Temat: [8L] Problemy z zapalaniem

  1. #11

    Data dołączenia
    Sep 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    tak jak było wyzej napisane - zacznij od sprawdzenia kata wtrysku i dawki na pompie. Potem swiece a na koniec szczelność układu.

  2. #12
    Neo80's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków/Żywiec
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH

    Domyślny

    Reasumując. Świece mam gites pompe starą ze starego silnika który odpalał jak bajka a co do reszty to ni wim. Mam jakiegoś mechanika który się tym zajmie (napewno nie za darmo) ale jak skończy to napisze co i jak było ni tak. Pozdr.
    NEO
    Są momenty i chwile, są ludzie i debile !!!

  3. #13

    Data dołączenia
    Jan 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    małopolska
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    u mnie na 90% wtryski, za tydzien bede dzialal,, niedaleko mnie jest specjalista od pompy i wtrysków bosha moze coś poradzi również jesli się czegoś dowiem to napisze
    pozdro

  4. #14

    Data dołączenia
    Oct 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdańsk
    Auto
    AUDI & SUZI SV650
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez _RS
    Miałem identyczny problem. Ustawiłem kąt wtrysku, kupiłem nowe zarówki - ze starych ani jedna nie działała i jest dobrze. Jeśli chodzi o nieszczelności to przy filtrze paliwa jest takie gówienko uszczelnione oringami - podobno często odpowiadaja za zapowietrzenie. Ja już sobie kupiłem te oringi w aso koszt 10 zł i jak będę wymieniał filtr to razem z tym.
    gówienko przy filtrze to podgrzewacz filtra i też słyszałem o tym że potrafi zapowietrzać

  5. #15

    Data dołączenia
    Jan 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wałbrzych & Świdnica
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ATD

    Domyślny

    a ja mam problem tez np po nocy jak stoi na dworze, odpala szybko bez dlugiego krecenia (jak u kolegi) ale ma moment na poczatku jakby silnik mial problem (chcial stanac) z zakreceniem. zaczal sie problem po wymianie rozrzadu (czy ma to jakis zwiazek?). moze akumulator juz umiera, wiem ze w dieslach jest ciezki rozruch ale u mnie jest bardzo ciezki, prosze o rady co moze byc przyczyna, pozdrawiam

  6. #16

    Data dołączenia
    Oct 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdańsk
    Auto
    AUDI & SUZI SV650
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR

    Domyślny

    zauważyłem u siebie to samo, pierwszy obrót w miarę kręci a potem jakby coś go hamowało i nie mógł się wkręcić na obroty, 3-4 obroty później odpala - wrażenie jakby akumulator ale ma dopiero 2 lata, rozrusznik był ponoć robiony w tym roku, 2 świece były wymienione bo padły,
    mam wrażenie jakby gdzieś przy rozruchu prąd uciekał

  7. #17
    istanbul's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tarnów
    Auto
    Seat
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Ja miałem dość chyba rzadki przypadek z odpalaniem , a mianowicie przez kilka dni kręciłem auto po 20 minut i dopiero odpalało. Okazało się ,że po każdym gaszeniu samochodu zacinała się ta klapka (za silnikiem), która zamyka coś tam . Nie znam się na mechanice za bardzo , ale WD 40 załatwiło sprawę. A może ktoś się spotkał z takim zjawiskiem?

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •