po pierwsze za decybele ( za to mogą Cie zatrzymać jak jedziesz nawet bo policja czasem głośne samochody kontroluje), a po drugie jeśli coś nie ma homologacji to nie jest dopuszczone do użytku
po pierwsze za decybele ( za to mogą Cie zatrzymać jak jedziesz nawet bo policja czasem głośne samochody kontroluje), a po drugie jeśli coś nie ma homologacji to nie jest dopuszczone do użytku
|
MaGGu zgadzam się w 200 procentach. Jednak duże turbo robi swoje a na małej pipce jakoś nie urywa dupy, poza tym w vp nie ma wielkiej kultury pracy to nie PD. A po drugie jest głośno i słychać że jedzie jakiś ursus tylko że kierownice ze sprężarki słychać Moje zdanie jest takie że jak auto nie jedzie to nie powinno się robić wydechów spojlerów i naklejek pajonier, briembo, tein, nos Niech nie będzie szybsze niż wygląda.
Ale to tylko moje skromne zdanie
powered by Jetronik
FRESH EYE MEDIA - Produkcja filmowo-telewizyjna
Blacharstwo,lakiernictwo samochodowe Wrocław, Przepływomierze BOSCH i inne części silnikowe
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty - dla szybkich kierowców”
(ś.p. Colin McRae)
Masz racje, na BigT jest inny dźwięk
Ohara ma sprężarkę z ARL i chyba taki sam tłumik jak u mnie i też brzmi ładnie.
Na moje to dużą role odgrywa właśnie tłumik. Jak wsadzisz badziewia to będzie klekotał jak ursus.
W poprzednim samochodzie miałem końcowy tłumik Ulter sport dedykowany do TDi. ( końcówka skierowana w dół, cały z kwasa ) i brzmiał naprawdę fajnie. Zero odgłosu kierownic z turbiny
Audi A3 8L VP - 192 KM 404NM by DynoSoft - SOLD
Audi A3 8L PD - 224KM 430 NM by COMPSport - SOLD
Audi A3 8P BKD - 216KM 435NM by DynoSoft - SOLD
VW GOLF 6 R20 CDLF - 350KM 445NM by COMPsport - SOLD
Audi S3 CJXC Sportback - 385KM 492NM by COMPsport - NOW
Odradzam tak jak koledzy , lepiej zainwestuj wieksze pieniadze i kup dedykowany
mialem ostatnio okazje sprawdzic zwykly tani wydech jak chodzil i tak jak mowiliscie do D*** tak wiec teraz odkladam na caly dedykowany uklad wydechowy zamieszczam filmiki dzwieku na rozlaczonym wydechu tak wiec kolego KubaA3 tez Ci radze zbieraj na taki
Ale gaszenie samochodu zaraz po przegazazowaniu nie jest zdrowe. Na wolnym wydechu słychać jak sprężarka zwalnia tylko że już bez smarowania olejem.
Audi A3 8L VP - 192 KM 404NM by DynoSoft - SOLD
Audi A3 8L PD - 224KM 430 NM by COMPSport - SOLD
Audi A3 8P BKD - 216KM 435NM by DynoSoft - SOLD
VW GOLF 6 R20 CDLF - 350KM 445NM by COMPsport - SOLD
Audi S3 CJXC Sportback - 385KM 492NM by COMPsport - NOW
wiem wiem , mój błąd bylem zestresowany filmikiem hehe
Przelotowy wydech dedykowany + filtr powietrza BMC to jest dopiero wypas w TDI
R-PERFORMANCE
A3 8L ATD - 241 KM 445 Nm @ TDi by było... 4B11T 388 KM 533 Nm@1.95 - @2.1 ???KM ???Nm
Przemo-car => Doloty, wydechy, montaż FMIC, customowe kolektory ssące i wydechowe, klatki bezpieczeństwa
Przemo-car na Facebook
Ochronne oklejanie karoserii aut, paint protection, zmiana koloru karoserii, myjnia parowa.
Witam , odswieze troche temat, mam pytanie zwiazane z tlumikiem. MIanocie urwal mi sie zaczep od koncowego tlumika w moim TDI i nie mam jak go zaczepic poniewaz strasznie skorodowany jest. Jak zaloze cos takiego http://allegro.pl/tlumik-sportowy-rm...280486335.html to czy nie bedzie on za glosny, dodam ze poprzedni byl podobnej klasy co ten
moim zdaniem będzie bardzo głośny. te tłumiki robią jak najtańszym kosztem więc niczym ich nie wytłumiają w środku.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)