Dociskam ale wydaje mi sie ze tloczek stoi w miejscu. Mozliwe ze za slaby docisk. Palce mnie juz bola od tego krecenia. Caly dzien na to stracilem i g... zrobilem.
Dociskam ale wydaje mi sie ze tloczek stoi w miejscu. Mozliwe ze za slaby docisk. Palce mnie juz bola od tego krecenia. Caly dzien na to stracilem i g... zrobilem.
Podstawowa prawda o ludziach jest taka, że wszyscy kłamią. Jedyna zmienna to dlaczego.
|
ja dorobilem sobie przyzad ale Ty bedziesz musial poradzic sobie troche inaczej.przede wszystkim odkrec korek od zbiorniczka hamulcowego,powinno pomoc bo cisnienie bedzie mniejsze i wtedy sprobuj wkrecac.w gornej czesci zacisku masz wyciecie i mozesz wykozystac je do zrobienia czegos w rodzaju dzwigni tzn wkladasz cos aby dociskac klucz podczas krecenia.uwazaja zeby nie za mocno naciskac bo to jest aluminiowy zacisk tyle ci moge poradzic
Who I am? I am a the Champion.
Pewnie wyszło Ci całe tłoczysko tak jak u mnie:/ żeby załapało gwintu ( spirali ) musisz albo mieć mega docisk albo zrobić tak jak napisałem wcześniej![]()
(D)-jak Dysleksja
Caly zacisk ma w domu ale i tak ciezko wchodzi a gwint na pewno zalapal. Jutro podejde z tym do warsztatu i niech mi to wkreca. Z jedna strona sie mecze a oby dwie do zrobienia. W takim tempie to do nastepnej zimy nie wyrobie a auto potrzebne na juz.
Podstawowa prawda o ludziach jest taka, że wszyscy kłamią. Jedyna zmienna to dlaczego.
Dzisiaj to przerabialemZrobilem sobie taki przyrząd do tego - kawal blaszki z dziurą w środku, w miejscu dziury przyspawana nakrętka do śruby. kręcąc tłoczkiem kumpel dokręcał śrubę ktora z kolei wpychala tłok (blacha zapiera się o ramiona zacisku). Jak tłoczek złapie gwint to dopiero wtedy ładnie się wkręca.
jakis czas temu wymienilem hamulce bo popiskiwały, teraz po wymianie tylne tarcze są cały czas pokryte jakby osadem takim rudawym .. wygląda to tak jakby one w ogole nie były używane podczas hamowania, nie wiem czy coś zostalo źle założone czy cos nie tak z zaciskiem :/ (przednie są idealnie srebrne, a tyle cały czas rude :/ nie czaje tego w ogole)
proszę kogoś o wyjaśnienie i z góry dzieki
najprosciej i najszybciej to podjechac na okregowa stacje kontroli pojazdow i sprawdzic tyl na rolkach,jezeli bedzie cos nie tak diagnosta poinformuje Cie.roznie to bywa wiec mozna tez podniesc auto na lewarku jedna osoba wciska hamulec a druga probuje zakrecic kolem.mozna tez od razu rozebrac zacisk wycziscic,nasmarowac sworznie prowadzace i sprawdzic czy jest poprawa.
Who I am? I am a the Champion.
auto jezdzi z rozna predkoscia wiec zakladajac ze sie tam dostal to bylby na feldze zacisku itd.klocek hamulcowy nie pochlania oleju ani smaru wiec od temp powinien zniknac a hamulec pracowac poprawnie.dosc dziwny przypadek muslaby byc aby oba kola nie hamowaly
Who I am? I am a the Champion.
Witam, mam nietypowy problem przed wymianą klocków oraz tarcz zauważyłem że lewy klocek przód dużo szybciej ścierał się od prawego, po wymianie widzę że dzieje się to samo lewego klocka nie mam już prawię połowy a prawy jest cały :/ dodam że mechanik wszystko sprawdzał tłoczki odbijają jak powinny więc o co może chodzić :/? klocki jak i tarcze wymienione na ATE
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)