|
a kolektor dolotowy i IC wyczyszczony ?, kat wywalony ? po 300 tyś. to moźe być gruuubo
specowi się zleci (żeby od razu uszczelkę kupił) bo teraz na zimnie na dworze to nic nie idzie zrobić - garażu brak.
Pytanie do speców : wywalenie kata może sporo zmienić ?? Może być przyczyną dymienia przy większej dawce paliwa ?
Ostatnio edytowany przez KiTo - 04-03-10 o 09:58
EGR autko dostało nowy za całe 400zł więc bez tragedii obecnie trwają przygotowania w dynosofcie do wymiany pompek i wywaleniu kata i korekcja oczywiście. Na FMIC na razie nie ma środków.
Kolektora nie ściągałem bo mówili specowie ,że ASZ ma taki wielki,że nie trzeba go czyścić - nie wiem ile w tym prawdy ?
IC z leksza czyściłem środkami do czyszczenia silnika ale karchera niestety brak.
Myślę ,żeby nadkola nieco ponacinać i jakoś może dolot poprawić do ICka - idzie jakoś pozaginać te plastiki co są przy haku holowniczym koło ICa ???
Mam nadzieje ,że po tym zabiegu uda się jeszcze z autka wyżyłować parę skromych kucyków chociaż do 165KM bez dymka , wszak turbo i inne parametry są ok więc jest szansa...trzymajcie kciuki czy co tam lubicie![]()
Ostatnio edytowany przez KiTo - 22-07-10 o 14:33
Jest A6 3.0TDI V6 Quattro
Była A3 1.9TDI ASZ 240KM - bał się jej nawet szatan !
Co do kolektora to tak mieli racje ale i tak warto go wyczyscic u mnie delikatnie sie poprawiło choc nie był zbytnio usyfiony.
Ic to zdejmij i w srodku wyczysc oraz rure co idzie do egr nalezałoby przeczyscic jesli jest mocno zapocona.
O wentylacji seryjnego IC jest temacik wiec szukajka twoim przyjacielem ,- ale generalnie warto
Co do kata to na poczatku przez pare kilometrów bedzie dymił ale potem to tylko na plus turbo bedzie miało lzej i zacznie delikatnie szybciej reagować na gaz a jesli masz mocno zapchany to spodziewaj sie sporego powrotu koników a przy tym przebiegu to raczej pewne .
Z racji ,że pewnie sporo oleju się zebrało w ICku to wypadałoby jednak nikt nie chce się tego podjąć - dużo roboty mała kasa ... wiem niby żadna filozofia zdjąć zderzak i coolera ale złożyć już kłopot - nie mam warunków narzędziowych i manualnych,żeby zrobić to samemu
Natomiast widzę,że dodatkowa wentylacja seryjnego coolera to chyba motyw przypominający placebo.
Jest A6 3.0TDI V6 Quattro
Była A3 1.9TDI ASZ 240KM - bał się jej nawet szatan !
Na racing forum był fajny temat z wykresami cieplnymi odnośnie wycinania otworów w nadkolach , wyciąganiu kratek z dokładek aby niby ten pseudo IC miał lepszą wentylacje. Żadne z wymienionych zabiegów nie przyniosły skutków. Po prostu jest tak mały że jak już złapie temperaturę to ją trzyma i bardzo ciężko ją zbić. Nic na to się nie poradzi. Zbieraj kasę na fmic'a a banan nie będzie schodził z twarzy a samemu byś zamontował. Ja uwierzyłem w siebie i dałem radę bez problemu i grubo ponad tysiak został w kielni![]()
powered by Jetronik
FRESH EYE MEDIA - Produkcja filmowo-telewizyjna
Blacharstwo,lakiernictwo samochodowe Wrocław, Przepływomierze BOSCH i inne części silnikowe
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty - dla szybkich kierowców”
(ś.p. Colin McRae)
to co IC'ek wyszedł Cię 800zł ?
Wczoraj kat poleciał , zaczął puszczać delikatnego dymka , na jałowym czuć zgniłe jaja i słychać delikatny metaliczny pogłos. W środku nie słychać różnicy.
Co do wartości jezdnych to może i lepiej się wkręca na obroty albo tylko moje złudne wrażenie , póki co nie hamowałem go bo wtryski nie dojechały...więc szkoda było gum grzać...
Jest A6 3.0TDI V6 Quattro
Była A3 1.9TDI ASZ 240KM - bał się jej nawet szatan !
There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)